Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Czeladź: dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 02. 01. 2013r. do 31. 12 .2013 r .z podziałem na zadania:
ZADANIE A - WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE
ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
ZADANIE C - MROŻONKI
ZADANIE D - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZYCH
Numer ogłoszenia: 2732 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Spacerowa 2, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 265 35 03, faks 0-32 265 35 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 02. 01. 2013r. do 31. 12 .2013 r .z podziałem na zadania: ZADANIE A - WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE ZADANIE C - MROŻONKI ZADANIE D - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 02. 01. 2013 r. do 31. 12 .2013 r. z podziałem na zadania: ZADANIE A - WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE KOD CPV: 03212100-1, 03221000-6 , 15330000-0 ,15320000-7 ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE KOD CPV: 15100000-9 ZADANIE C - MROŻONKI KOD CPV - 15220000-6 ,15331170-9, 15851000-8 ZADANIE D - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE KOD CPV - 03142500-3 , 15400000-2, 15500000-3 , 15600000-4 , 15800000-6.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.23.00-1, 03.21.20.00-0, 03.22.00.00-0, 15.10.00.00-9, 15.22.00.00-0, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-3, 15.85.10.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: WARZYWA, OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA " ANJA " ANNA JANOTA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA " ANJA " ANNA JANOTA
- Firma Handlowa ANJA Zbigniew Janota, ul. Wojkowicka 1, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44472,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38739,94
Oferta z najniższą ceną: 38739,94 / Oferta z najwyższą ceną: 47752,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlowy TOMECKA I KOS, ul. Nowopogońska 228, 41-253 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33043,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26805,00
Oferta z najniższą ceną: 26805,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31064,30
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: MROŻONKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
jakie przetargi wygrała firma
BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"
- Marian Bała HURTOWNIA MROŻONEK I LODÓW CAPRI, ul. Jabłoniowa 5b, 41-214 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24476,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21053,60
Oferta z najniższą ceną: 21053,60 / Oferta z najwyższą ceną: 26098,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA " ANJA " ANNA JANOTA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA " ANJA " ANNA JANOTA
- Firma Handlowa ANJA Zbigniew Janota, ul. Wojkowicka 1, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34616,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31823,00
Oferta z najniższą ceną: 31823,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34853,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art.70 Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę , jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych , a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. Uzasadnienie faktyczne: przedmiotem zamówienia jest dostawa art. żywnościowych będąca dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych a szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki określone w art.70 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Zakup samochodu na potrzeby Zagłębiowskiego Szpitala Klicznicznego
- "Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi na 2025r"
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.