To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-27
Kikół: Dostawa wyposażenia (sprzęt komputerowy i elektroniczny) do szkół z terenu gminy Kikół w ramach projektu: Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Kikół - wyposażenie i dostosowanie pracowni w szkołach
Numer ogłoszenia: 273304 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220450 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kikół, Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 289 46 70, faks 54 289 46 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia (sprzęt komputerowy i elektroniczny) do szkół z terenu gminy Kikół w ramach projektu: Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Kikół - wyposażenie i dostosowanie pracowni w szkołach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz mebli w ramach projektu Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Kikół - wyposażenie i dostosowanie pracowni w szkołach. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostarczenie wraz z montażem wyposażenia dwóch pracowni językowych 20 - stanowiskowej oraz 24 - stanowiskowej w meble oraz sprzęt elektroniczny. 2. Dostarczenie sprzętu komputerowego. Sprzęt komputerowy i elektroniczny musi być fabrycznie nowy i wolny od wad. Musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeżeli w szczegółowym zestawieniu sprzętu komputerowego i elektronicznego wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów lub podano nazwę własną produktu, Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału wskazanego w wykazie. Przedmiot zamówienia zawiera oprócz dostawy pełny min. 36-miesięczny serwis gwarancyjny obejmujący naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji. Jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa niż wymagana niniejszą SIWZ, wówczas Zamawiający przyjmuje gwarancję producenta. Ponadto cały sprzęt elektroniczny winien być objęty gwarancją NBD (Next Business Day). Koszty spedycji, montażu, ustawienia, serwisu gwarancyjnego, ponosi Wykonawca i rozlicza je poprzez wkalkulowanie w cenę oferty. Przedmiot zamówienia po dostarczeniu i ustawieniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego muszą być wolne od wad, w przeciwnym przypadku Zamawiający nie dokona odbioru. Przedmiot zamówienia musi posiadać zgodność z Polskimi Normami lub innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi dopuszczenia wyrobu do obrotu towarów, odpowiadać wymogom przeciwpożarowym, spełniać warunki BHP zgodne z obowiązującymi przepisami. Komputery powinny być wyposażone w system operacyjny Windows 7 Home Premium. Przedmiot zamówienia został szczegółowej opisany w SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 38.65.21.00 - Projektory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany został z RPO WKP Priorytet 3 Rozwój Infrastruktury Społecznej 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78780,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75810,00
Oferta z najniższą ceną: 75810,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82026,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KIKÓŁ
więcej: przetargi KIKÓŁ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa sprzętu drukującego wraz z usługą serwisową i oprogramowaniem zarządzającym Documaster lub równoważnym.
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap I
- Zakup pomocy naukowych i wyposażenia w ramach projektu pn. "Zawodowo i profesjonalnie w szkołach z powiatu chełmińskiego"
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU im. St. Staszica w Kościelcu w ramach FEW 2021-2027 współfin. z Fun. na rzecz Sprawiedliwej Transformacji poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych (2)".
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.