Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-04
Rzeszów: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 im. ppłk Łukasza Cieplińskiego w Rzeszowie biorących udział w projekcie Więcej wiedzieć
i rozumieć - każde dziecko ma prawo do szczęścia i sukcesu trwającego w latach 2010-2012 i realizowanego w ramach konkursu 14/POKL/9.1.2/2009
Nr: WND-POKL.09.01.02-18-678/09
Numer ogłoszenia: 273373 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 28 , ul. Solarza 12, 35-118 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 748 20 70, faks 0-17 748 20 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp28.resman.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 im. ppłk Łukasza Cieplińskiego w Rzeszowie biorących udział w projekcie Więcej wiedzieć i rozumieć - każde dziecko ma prawo do szczęścia i sukcesu trwającego w latach 2010-2012 i realizowanego w ramach konkursu 14/POKL/9.1.2/2009 Nr: WND-POKL.09.01.02-18-678/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: a) Część I - przyrodniczo-matematyczna W świecie przyrody i ciekawych zjawisk wokół nas dla uczniów klas młodszych Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach 15 osobowych w wymiarze 2 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 268. Oczekuje się, że zajęcia prowadzone będą metodami aktywizującymi, poparte obserwacjami, doświadczeniami przyrodniczymi, z wykorzystaniem gier i zabaw dydaktycznych., informacji zdobytych w Internecie, albumach, książkach oraz z użyciem przyrządów (lornetka, cyber oko, mikroskop, lupa). Uu będą prowadzić hodowle roślinne, kalendarz pogody, redagować gazetkę ekologiczną, wykonywać zielniki, albumy z samodzielnie wykonanymi zdjęciami oraz rysunkami, dokonywać obliczeń matematycznych związanych z mierzeniem temperatury, ważeniem, szacowaniem itp., włączać się w szkolne akcje prozdrowotne i ekologiczne (zbiórka makulatury, elektrośmieci, baterii). Zorganizowane będą 4 wycieczki przy współudziale Związku Komunalnego Wisłok z serii W poszukiwaniu Ekolandii (gniazdo recyklingu, oczyszczalnia ścieków, rezerwaty przyrody i ścieżki przyrodnicze, arboretum w Bolestraszycach) oraz zajęcia w terenie. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. b) Część II - przyrodniczo-ekologiczna Przyroda - piękna, fascynująca, bezcenna dla uu klas IV-VI Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach, jedna grupa po 10 uu i druga grupach po 12 uu w wymiarze 2 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 267. Oczekuje się, że uu zapoznają się z zagadnieniami światła, wody, elektryczności, organizmów żywych oraz ekologii poparte prowadzonymi obserwacjami, doświadczeniami związanymi ze zjawiskami fizycznymi i przemianami chemicznymi, z wykorzystaniem mikroskopu, pryzmatu i przedmiotów codziennego użytku. Uu będą zbierać i oznaczać rośliny w oparciu o atlas i klucz, wykonywać zielniki, posługiwać się siatką i czerpakiem entomologicznym, posługując się binokularem i kluczem, sporządzać preparaty mikroskopowe, poznawać mechanizmy zależności pomiędzy budową fizyczną i chemiczną organizmu człowieka a trybem życia. Będą działać na rzecz ochrony środowiska (zbiórka makulatury, zużytych baterii, elektrośmieci), przygotowywać się do konkursów przyrodniczych i ekologicznych. Zorganizowane będą 4 wycieczki (oczyszczalnia ścieków, elektrownia wodna w Solinie-Myczkowcach, muzeum w Bóbrce, Ogród Botaniczny i Zoologiczny w Krakowie) oraz zajęcia w terenie (np. Rezerwat Lisia Gór) Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. c) Część III - przyrodniczo-ekologiczna Przyroda - piękna, fascynująca, bezcenna dla uu klas IV-VI Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach, jedna grupa po 10 uu i druga grupach po 12 uu w wymiarze 2 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 267. Oczekuje się, że uu zapoznają się z zagadnieniami światła, wody, elektryczności, organizmów żywych oraz ekologii poparte prowadzonymi obserwacjami, doświadczeniami związanymi ze zjawiskami fizycznymi i przemianami chemicznymi, z wykorzystaniem mikroskopu, pryzmatu i przedmiotów codziennego użytku. Uu będą zbierać i oznaczać rośliny w oparciu o atlas i klucz, wykonywać zielniki, posługiwać się siatką i czerpakiem entomologicznym, posługując się binokularem i kluczem, sporządzać preparaty mikroskopowe, poznawać mechanizmy zależności pomiędzy budową fizyczną i chemiczną organizmu człowieka a trybem życia. Będą działać na rzecz ochrony środowiska (zbiórka makulatury, zużytych baterii, elektrośmieci), przygotowywać się do konkursów przyrodniczych i ekologicznych. Zorganizowane będą 4 wycieczki (oczyszczalnia ścieków, elektrownia wodna w Solinie-Myczkowcach, muzeum w Bóbrce, Ogród Botaniczny i Zoologiczny w Krakowie) oraz zajęcia w terenie (np. Rezerwat Lisia Gór) Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. d) Część IV - matematyczno-informatyczna dla uu klas IV - VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, jedna grupa 10 osobowa i druga grupa 12 osobowa w wymiarze 1 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uu podczas zajęć w pracowni komputerowej będą utrwalać wiadomości objęte programem nauczania matematyki z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prezentacji multimedialnych, matematycznych testów komputerowych, rozwiązywać zadania na rozruszanie głowy (łamigłówki, krzyżówki i rebusy, magiczne kwadraty, zadania logiczne, wykonywać układanki tangramowe, origami), przygotowywać się do udziału w konkursach metamatematycznych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. e) Część V - matematyczno-informatyczna dla uu klas IV - VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, jedna grupa 10 osobowa i druga grupa 12 osobowa w wymiarze 1 godz.tygodniowo dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uu podczas zajęć w pracowni komputerowej będą utrwalać wiadomości objęte programem nauczania matematyki z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prezentacji multimedialnych, matematycznych testów komputerowych, rozwiązywać zadania na rozruszanie głowy (łamigłówki, krzyżówki i rebusy, magiczne kwadraty, zadania logiczne, wykonywać układanki tangramowe, origami), przygotowywać się do udziału w konkursach metamatematycznych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. f) Część VI- techniczno-konstrukcyjna I TY możesz zostać Młodym Robotykiem dla uu klas IV-VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 8 osób w wymiarze 2 godz.tyg. dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uczniowie zespołach 2 osobowych będą konstruować roboty przy użyciu zestawów klocków, programowane przy pomocy laptopów, zdolne do kontaktowania się z otoczeniem (programowalny mikrokomputer, serwomotory - silniki z wbudowanymi czujnikami obrotów oraz czujniki dotyku, światła, dźwięku i odległości). Konstruowanie i programowanie będzie się odbywać w oparciu o instrukcje wyświetlane za pomocą projektora. Forma zajęć utrzymana będzie w duchu zabawy, zawodów, wyzwań konstrukcyjnych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. g) Część VII- techniczno-konstrukcyjna I TY możesz zostać Młodym Robotykiem dla uu klas IV-VI Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach po 8 osób w wymiarze 2 godz.tyg. dla każdej z grup. Łączna liczba godzin zaplanowana do przeprowadzenia wynosi 126. Oczekuje się, że uczniowie zespołach 2 osobowych będą konstruować roboty przy użyciu zestawów klocków, programowane przy pomocy laptopów, zdolne do kontaktowania się z otoczeniem (programowalny mikrokomputer, serwomotory - silniki z wbudowanymi czujnikami obrotów oraz czujniki dotyku, światła, dźwięku i odległości). Konstruowanie i programowanie będzie się odbywać w oparciu o instrukcje wyświetlane za pomocą projektora. Forma zajęć utrzymana będzie w duchu zabawy, zawodów, wyzwań konstrukcyjnych. Przewiduje się prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela. 2. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia (w przypadku każdej z części) zobowiązany jest: a) przygotować program nauczania dostosowany do potrzeb oraz poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ostateczny wybór treści będzie dokonany po zapoznaniu się Wykonawcy z potrzebami danej grupy uczniów) b) przygotować własne materiały szkoleniowe dla uczniów, c) przygotować wykaz podręczników, zbiorów zadań, zeszytów ćwiczeń itp. potrzebnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu, d) przeprowadzać systematyczną ocenę i analizę postępów w nauce uczestników projektu, e) sprawdzać listę obecności na każdych zajęciach i potwierdzić udział poszczególnych uczestników w szkoleniu. Listę uczestników dostarcza Zamawiający, f) wypełniać na bieżąco dzienniki zajęć oraz wykonywać niezbędne obliczenia i zestawienia w dziennikach, g) dołożyć wszelkich starań, aby jakość szkoleń i nauczania była na jak najwyższym poziomie, dostosowana do potrzeb i możliwości uczniów, h) prowadzić zajęcia w miarę możliwości w oparciu o nowoczesną technologię informacyjną w postaci tablic interaktywnych, komputerów z rzutnikiem multimedialnym itp., i) dostosować się do godzin prowadzenia zajęć ustalonych przez Zamawiającego (uzależnionych od podziału godzin uczniów biorących udział w projekcie), j) wziąć odpowiedzialność materialną za wyposażenie, sprzęt i stan pracowni oraz mienie powierzone. k) Wykonać zamówienia w taki sposób, aby uzyskać rezultaty zawarte w projekcie. 3. Za jednostkę rozliczeniową wszystkich wymienionych powyżej zajęć przyjmuje się 1 godzinę lekcyjną (tj. 45 minut). Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ- spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp28.resman.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkola Podstawowa nr 28
ul. Solarza 12
35-118 Rzeszów
pokój 102A(sekretariat) w godz. 8.00-15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Szkola Podstawowa nr 28 ul. Solarza 12 35-118 Rzeszów pokój 102A(sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach konkursu 14/POKL/9.1.2/2009 Nr: WND-POKL.09.01.02-18-678/09.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania edukacyjnego do nauczania i weryfikacji praktycznych kompetencji studentów Wydziału Medycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Kompleksowa obsługa szkoleń
- Dostawa pipet oraz statywów do prowadzenia zajęć dydaktycznych
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu 2 obiektów mostowych w ciągu DW Nr 893 Hoczew-Cisna: Zad. 1- przez potok Hoczewka w m.Jabłonki w km 21+493 Zad. 2-przez potok bez nazwy w m.Jabłonki w km 24+443
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne osób przebywających w pieczy zastępczej w postaci indywidualnych i grupowych korepetycji
- Usługa zorganizowania wizyt studyjnych dla uczniów szkół podstawowych Gminy Lubenia na potrzeby realizacji projektu "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls. Wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych ....
- "Organizacja i przeprowadzenie zajęć integracji sensorycznej, logorytmicznych oraz treningu umiejętności społecznych"
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organizację wyjazdu i półkolonii
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia w edukacji dla wychowanków pieczy zastępczej będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.