Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-14
Warszawa: Dostawa materiałów szewnych do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 273374 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6187190, faks 22 6187190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpraski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie, szczegółowo opisanych w specyfikacji rodzajowo - ilościowej, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o Oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego w SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o Oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego w SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o Oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego w SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o Oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego w SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o Oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego w SIWZ, potwierdzających spełnienie tych warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych i Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (deklaracja zgodności CE, certyfikat ) oraz, że posiada dokumenty, o ile w danym przypadku ustawa tak stanowi, że dostarczony wyrób medyczny spełnia kryteria określone przepisami ustawy O wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 Nr 107 poz. 679 z zm.); a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające w/w wymogi- sporządzone według wzoru oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ., b) materiały informacyjne (np. katalogi, specyfikacja techniczna, informacja od producenta, w języku polskim), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Przedstawione materiały informacyjne muszą bezwzględnie zawierać instrukcję użytkowania oraz wzór etykiety fabrycznego opakowania zbiorczego oferowanego wyrobu medycznego. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której części oraz której pozycji Formularza cenowego dotyczy dokument. c) próbki oferowanych wyrobów dla poszczególnych części zamówienia po jednej próbce każdego oferowanego produktu. Próbki oferowanego asortymentu należy złożyć osobno w trwale zamkniętym opakowaniu (nie mogą być złożone w opakowaniu zawierającym ofertę!). Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie: Dostawa materiałów szewnych do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie- ZP-81 15 próbki + napis próbki
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - czas realizacji dostawy na cito - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpraski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH BUDYNEK D POKÓJ 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 09:00, miejsce: SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA SEKRETARIAT ZARZĄDU BUDYNEK D POKÓJ 12..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szwy chirurgiczne, syntetyczne, wchlanialne, plecione, powlekane poliglikonatem, 100% kwas poliglikolowy. Okres podtrzymywania 19-25% po 28 dniach (ok.60-70% po 14 dn.), okres całkowitej absorpcji około 60-90 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne, syntetyczne, wchlanialne, plecione, powlekane poliglikonatem, 100% kwas poliglikolowy. Okres podtrzymywania 19-25% po 28 dniach (ok.60-70% po 14 dn.), okres całkowitej absorpcji około 60-90 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szwy chirurgiczne, syntetyczne, plecionka z poliglikonatu, wchłanialne, powlekane glikonatem. Okres całkowitej absorpcji około 42 dni. Okres podtrzymywania 0% po 10-14 dniach (ok.. 50% po 5 dniach)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne, syntetyczne, plecionka z poliglikonatu, wchłanialne, powlekane glikonatem. Okres całkowitej absorpcji około 42 dni. Okres podtrzymywania 0% po 10-14 dniach (ok.. 50% po 5 dniach)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: W poz. 1-15 Szwy chirurgiczne, syntetyczne, monofilamentowe z poli-p-dioksanu, niepowlekane, wchłanialne. Okres podtrzymywania do 10 tygodni (50-70% po ok.28 dniach), okres całkowitej absorpcji 180-210 dni. W poz. 16, 17 Szwy chirurgiczne, syntetyczne długowchłanialne, monofilamentowe, okres podtrzymywania 70% przy 42 dniach, 25% przy 140 dniach. okres całkowitej absorpcji 13 miesiącach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W poz. 1-15 Szwy chirurgiczne, syntetyczne, monofilamentowe z poli-p-dioksanu, niepowlekane, wchłanialne. Okres podtrzymywania do 10 tygodni (50-70% po ok.28 dniach), okres całkowitej absorpcji 180-210 dni. W poz. 16, 17 Szwy chirurgiczne, syntetyczne długowchłanialne, monofilamentowe, okres podtrzymywania 70% przy 42 dniach, 25% przy 140 dniach. okres całkowitej absorpcji 13 miesiącach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1. Szew antyewentracyjny, drut powlekany z dwoma igłami oraz dwie owalne wyściełane odciążające płytki. 2. Szew wątrobowy - taśma wchłanialna,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szew antyewentracyjny, drut powlekany z dwoma igłami oraz dwie owalne wyściełane odciążające płytki. 2. Szew wątrobowy - taśma wchłanialna,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szwy chirurgiczne, syntetyczne, wchłanialne, plecione, mieszanina 90% kwasu poliglikolowego i 10% kwasu polimlekowego, powlekane mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu-glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego lub 50% kopolimer glikolidu i L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 35/65) i 50% stearynian wapnia. Okres podtrzymywania 28-35 dni, zdolność podtrzymywania ok. 75-80% po 14 dniach, 30-50% po 21 dniach, okres absorpcji 56-70 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne, syntetyczne, wchłanialne, plecione, mieszanina 90% kwasu poliglikolowego i 10% kwasu polimlekowego, powlekane mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu-glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego lub 50% kopolimer glikolidu i L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 35/65) i 50% stearynian wapnia. Okres podtrzymywania 28-35 dni, zdolność podtrzymywania ok. 75-80% po 14 dniach, 30-50% po 21 dniach, okres absorpcji 56-70 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Siatka polipropylenowa, monofilamentna do przepuklin, gramatura siatki 85g/m2, rozmiar oczek 0,38mm x0,38mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka polipropylenowa, monofilamentna do przepuklin, gramatura siatki 85g/m2, rozmiar oczek 0,38mm x0,38mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zaciski typ Raney do tamowania krwawienia z płata skórnego czaszki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciski typ Raney do tamowania krwawienia z płata skórnego czaszki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.