Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Warszawa: dostawa odczynników laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 273377 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8360191, fax. 022 8378127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. 1.Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostycznej Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 a. odczynników do chemii klinicznej wraz z aplikacjami na posiadany przez laboratorium analizator Konelab 30 i b. kalibratorów , muszą pochodzić od tego samego producenta co odczynniki c.mianowanych materiałów kontrolnych d. płynów płuczących, e. materiałów zużywalnych f. zestawów konserwacyjnych niezbędnych do półrocznych i rocznych przeglądów technicznych aparatu Konelab 30 i g. wykonania rocznego i półrocznego przeglądu - konserwacji aparatu Konelab 30i 2.Szczegółowe zestawienie rodzaju i ilości badań, asortymentu zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy 3.Jakość oferowanych odczynników nie może być gorsza niż jakość odczynników oryginalnych tzn. stosowanie oferowanych odczynników nie może powodować konieczności kalibracji aparatu częściej niż przy stosowaniu odczynników oryginalnych. 4.W przypadku awarii aparatu, wynikającej ze stosowania odczynników złej jakości, Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wymiany oryginalnych części i naprawy aparatu . 5.Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 6.koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca 7.W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. II. 1.Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostycznej Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora. 2.Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo cenowym Załącznik nr 3 do SIWZ, 3.Wymagania techniczne , parametry graniczne analizatora zostały określone w Załączniku nr 4 do SIWZ 4.Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo cenowym Załącznik nr 3 muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze 5.Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 6.Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca 7.W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. 8.W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca. III.1. Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora. 2.Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo cenowym - Załącznik nr 5 do SIWZ 3.Wymagania techniczne analizatora ,parametry graniczne zostały określone w Załączniku nr 6 4.Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo cenowym załącznik nr 5, muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 5.Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 6.Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca 7.W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, , po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. 8.W trakcie realizacji umowy, wszelkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca. IV. 1.Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do bakteriologii, pakietu przeglądowego na okres 12 miesięcy, wykonanie rocznego przeglądu-konserwacji aparatu Mini Api. Przewidywana ilość została określona w Formularzu asortymentowo cenowym - Załącznik nr 7 do SIWZ 2.Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego Wszystkie 3.Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca 4.W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. V.1.Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do hematologii, krwi kontrolnej z rozdziałem krwinek białych na 3 populacje do posiadanego przez pracownię analizatora CELL DYN 1700, dostawa pakietu przeglądowego na okres 12 miesięcy, wykonanie rocznego przeglądu - konserwacji aparatu Cell Dyn 1700. 2.Przewidywana ilość została określona w Formularzu asortymentowo cenowym - Załącznik nr 8 do SIWZ 3.Jakość oferowanych odczynników nie może być gorsza niż jakość odczynników oryginalnych tzn. stosowanie oferowanych odczynników nie może powodować konieczności kalibracji aparatu częściej niż przy stosowaniu odczynników oryginalnych. 4.W przypadku awarii aparatu, wynikającej ze stosowania odczynników złej jakości, Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wymiany oryginalnych części i naprawy aparatu . 5.Zamawiający nie dopuszcza zmiany fabrycznej aplikacji analizatora w celu stosowania oferowanych przez Wykonawcę odczynników. 6.W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. 7.Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego Wszystkie 8.Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie -spółka cywilna, konsorcjum, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek , nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek , nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej jedno oświadczenie składa podmiot reprezentujący Wykonawcę lub podpisują wszyscy wspólnie ubiegający się o zamówienie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie -spółka cywilna, konsorcjum-, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujący wspólnie. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców co najmniej jedno zamówienie powyżej 100 tys. PLN -wzór wykazu stanowi załącznik nr 11 do SIWZ 5.Minimum 1 dokument potwierdzający, że w/w dostawy zostały wykonane należycie 6.Dokument potwierdzający, że wyrób medyczny spełnia wymagania Ustawy o wyrobach medycznych, dokument potwierdzający przeprowadzenie odpowiedniej dla przedmiotu zamówienia -dotyczy analizatora- procedury zgodności z wymaganiami zasadniczymi -deklaracja zgodności WE 7.Foldery obrazujące oraz potwierdzające parametry proponowanego sprzętu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO Warszawa Wola ul. Ciołka 11 Dział Administracyjny pokój 215.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 08:30, miejsce: SZPZLO Warszawa Wola ul. Ciołka 11 w Sekretariacie Dyrekcji III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostycznej Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 a. odczynników do chemii klinicznej wraz z aplikacjami na posiadany przez laboratorium analizator Konelab 30 i b. kalibratorów ( muszą pochodzić od tego samego producenta co odczynniki) c.mianowanych materiałów kontrolnych d. płynów płuczących, e. materiałów zużywalnych f. zestawów konserwacyjnych niezbędnych do półrocznych i rocznych przeglądów technicznych aparatu Konelab 30 iwykonania rocznego i półrocznego przeglądu - konserwacji aparatu Konelab 30i.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostycznej Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do bakteriologii, pakietu przeglądowego na okres 12 miesięcy, wykonanie rocznego przeglądu-konserwacji aparatu Mini Api.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do hematologii, krwi kontrolnej z rozdziałem krwinek białych na 3 populacje do posiadanego przez pracownię analizatora CELL DYN 1700, dostawa pakietu przeglądowego na okres 12 miesięcy, wykonanie rocznego przeglądu - konserwacji aparatu Cell Dyn 1700..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów wykorzystywanych w badaniach laboratoryjnych - nr sprawy: 4/ZP/2025
- "24 m-czna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierża-wą analizatora do oznaczeń koagulologicznych dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego "-cz.II
- Dostawa materiałów zużywalnych do automatycznego systemu posiewu bakteriologicznego WASP dla UCK
- Zakup wraz z dostawą przeciwciał monoklonalnych, odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrów przepływowych dla Lab. Naukowego i Diagnostycznego Kliniki Hematologii i Transplantacji Szpiku ŚCO.
- ZP/CZD/022/25 Dostawa odczynników do szybkiej diagnostyki zakażeń dróg oddechowych wraz z dzierżawą analizatora działającego w oparciu o metodę real-time PCR
- Dostawy odczynników laboratoryjnych oraz artykułów medycznych ujętych w 4 zadaniach
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.