To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Tarnobrzeg: Prowadzenie staży zawodowych i usługa cateringowa dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Tarnobrzegu w ramach projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektu: WND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 273396 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101909 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego, ul. Sandomierska 27, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8225557, faks 15 8236917.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie staży zawodowych i usługa cateringowa dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Tarnobrzegu w ramach projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektu: WND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie staży zawodowych i usługa cateringowa dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Tarnobrzegu w ramach projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektu: WND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - ujęte w 14 zadaniach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie I Prowadzenie staży zawodowych dla 6 uczniów technikum ekonomicznego. Staż powinien być prowadzony w zakładach pracy wyposażonych w odpowiedni sprzęt i urządzenia techniczne, umożliwiających nabycie kompetencji zawodowych niezbędnych na rynku pracy. Staż uczniowski wynosi 150 godzin i trwa w sposób nieprzerwany przez cztery tygodnie. Staż będzie realizowany według harmonogramu określonego przez pracodawcę. Szkoła zapewni ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków, pokryje koszty dojazdu, zapewni pełnowartościowy posiłek każdego dnia oraz dokona zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego uczniów kierowanych na staż. Opis wymagań stawianych wykonawcy: Wykonawca oświadcza, że jest pracodawcą w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, posiada warunki lokalowe i socjalne umożliwiające przeprowadzenie stażu zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz odpowiednie zaplecze techniczne. Wykonawca wyznaczy opiekuna uczestnika stażu na terenie zakładu pracy o wykształceniu minimum średnim, któremu wypłaci świadczenie z tytułu w/w opieki. Wykonawca zapewni szkolenie BHP dla stażystów. Podana cena powinna być ceną brutto za całą grupę za 4 tygodnie stażu i obejmować wszystkie koszty. Zadanie II Prowadzenie staży zawodowych dla 2 uczniów technikum ekonomicznego. Staż powinien być prowadzony w zakładach pracy wyposażonych w odpowiedni sprzęt i urządzenia techniczne, umożliwiających nabycie kompetencji zawodowych niezbędnych na rynku pracy. Staż uczniowski wynosi 150 godzin i trwa w sposób nieprzerwany przez cztery tygodnie. Staż będzie realizowany według harmonogramu określonego przez pracodawcę. Szkoła zapewni ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków, pokryje koszty dojazdu, zapewni pełnowartościowy posiłek każdego dnia oraz dokona zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego uczniów kierowanych na staż. Opis wymagań stawianych wykonawcy: Wykonawca oświadcza, że jest pracodawcą w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, posiada warunki lokalowe i socjalne umożliwiające przeprowadzenie stażu zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz odpowiednie zaplecze techniczne. Wykonawca wyznaczy opiekuna uczestników stażu na terenie zakładu pracy o wykształceniu minimum średnim, któremu wypłaci świadczenie z tytułu w/w opieki. Wykonawca zapewni szkolenie BHP dla stażystów. Podana cena powinna być ceną brutto za całą grupę za 4 tygodnie stażu i obejmować wszystkie koszty. Zadanie III. Prowadzenie staży zawodowych dla 4 uczniów technikum żywienia i gospodarstwa domowego. Zadanie IV. Prowadzenie staży zawodowych dla 2 uczniów technikum żywienia i gospodarstwa domowego. Zadanie V. Prowadzenie staży zawodowych dla 2 uczniów technikum żywienia i gospodarstwa domowego. Opis przedmiotu zamówienia dla zadań III-V: Staż powinien być prowadzony w zakładach pracy wyposażonych w odpowiedni sprzęt i urządzenia techniczne, umożliwiających nabycie kompetencji zawodowych niezbędnych na rynku pracy. Staż uczniowski wynosi 150 godzin i trwa w sposób nieprzerwany przez cztery tygodnie. Staż będzie realizowany według harmonogramu określonego przez pracodawcę. Szkoła zapewni ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków, pokryje koszty dojazdu oraz dokona zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego uczniów kierowanych na staż. Opis wymagań stawianych wykonawcy: Wykonawca oświadcza, że jest pracodawcą w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, posiada warunki lokalowe i socjalne umożliwiające przeprowadzenie stażu zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz odpowiednie zaplecze techniczne. Wykonawca wyznaczy opiekuna uczestników stażu na terenie zakładu pracy o wykształceniu minimum średnim, któremu wypłaci świadczenie z tytułu w/w opieki. Wykonawca zapewni szkolenie BHP dla stażystów, odzież roboczą spełniającą wymagania bhp (fartuch, zapaska, nakrycie głowy, obuwie profilaktyczne) oraz pełnowartościowy posiłek. Podane ceny powinny być cenami brutto za 4 tygodnie stażu i obejmować wszystkie koszty. Zadanie VI. Prowadzenie staży zawodowych dla 2 uczniów technikum żywienia i gospodarstwa domowego. Opis przedmiotu zamówienia: Staż powinien być prowadzony w zakładach pracy wyposażonych w odpowiedni sprzęt i urządzenia techniczne, umożliwiających nabycie kompetencji zawodowych niezbędnych na rynku pracy. Staż uczniowski wynosi 150 godzin i trwa w sposób nieprzerwany przez cztery tygodnie. Staż będzie realizowany według harmonogramu określonego przez pracodawcę. Szkoła zapewni ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków, pokryje koszty dojazdu oraz dokona zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego uczniów kierowanych na staż. Opis wymagań stawianych wykonawcy: Wykonawca oświadcza, że jest pracodawcą w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, posiada warunki lokalowe i socjalne umożliwiające przeprowadzenie stażu zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz odpowiednie zaplecze techniczne. Wykonawca wyznaczy opiekuna uczestników stażu na terenie zakładu pracy o wykształceniu minimum średnim, któremu wypłaci świadczenie z tytułu w/w opieki. Wykonawca zapewni szkolenie BHP dla stażystów, odzież roboczą spełniającą wymagania bhp (fartuch, zapaska, nakrycie głowy, obuwie profilaktyczne) oraz zakwaterowanie i całodzienne wyżywienie (3 posiłki - śniadanie, obiad, kolację). Podane ceny powinny być cenami brutto za 4 tygodnie stażu i obejmować wszystkie koszty. Zadanie VII: Prowadzenie staży zawodowych dla 6 uczniów technikum architektury krajobrazu. Zadanie VIII: Prowadzenie staży zawodowych dla 3 uczniów technikum architektury krajobrazu. Opis przedmiotu zamówienia dla zadań VII-VIII: Staż powinien być prowadzony w zakładach pracy wyposażonych w odpowiedni sprzęt i urządzenia techniczne, umożliwiających nabycie kompetencji zawodowych niezbędnych na rynku pracy. Staż uczniowski wynosi 150 godzin i trwa w sposób nieprzerwany przez cztery tygodnie. Staż będzie realizowany według harmonogramu określonego przez pracodawcę. Szkoła zapewni ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków, pokryje koszty dojazdu, zapewni pełnowartościowy posiłek każdego dnia oraz dokona zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego uczniów kierowanych na staż. Opis wymagań stawianych wykonawcy: Wykonawca oświadcza, że jest pracodawcą w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, posiada warunki lokalowe i socjalne umożliwiające przeprowadzenie stażu zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz odpowiednie zaplecze techniczne. Wykonawca wyznaczy opiekuna uczestników stażu na terenie zakładu pracy o wykształceniu minimum średnim, któremu wypłaci świadczenie z tytułu w/w opieki. Wykonawca zapewni szkolenie BHP dla stażystów, odzież roboczą spełniającą wymagania bhp (spodnie robocze ogrodniczki, bluzę roboczą, koszulę flanelową, czapkę drelichową z regulacją, trzewiki robocze, rękawice robocze). Podane ceny powinny być cenami brutto za 4 tygodnie stażu i obejmować wszystkie koszty. Zadanie IX: Prowadzenie staży zawodowych dla 4 uczniów technikum hotelarstwa Zadanie X: Prowadzenie staży zawodowych dla 3 uczniów technikum hotelarstwa Zadanie XI: Prowadzenie staży zawodowych dla 2 uczniów technikum hotelarstwa Zadanie XII: Prowadzenie staży zawodowych dla 2 uczniów technikum hotelarstwa. Opis przedmiotu zamówienia dla zadań IX-XII: Staż powinien być prowadzony w zakładach pracy wyposażonych w odpowiedni sprzęt i urządzenia techniczne, umożliwiających nabycie kompetencji zawodowych niezbędnych na rynku pracy. Staż uczniowski wynosi 150 godzin i trwa w sposób nieprzerwany przez cztery tygodnie. Staż będzie realizowany według harmonogramu określonego przez pracodawcę. Szkoła zapewni ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków, pokryje koszty dojazdu oraz dokona zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego uczniów kierowanych na staż. Opis wymagań stawianych wykonawcy: Wykonawca oświadcza, że jest pracodawcą w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, posiada warunki lokalowe i socjalne umożliwiające przeprowadzenie stażu zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz odpowiednie zaplecze techniczne. Wykonawca wyznaczy opiekuna uczestników stażu na terenie zakładu pracy o wykształceniu minimum średnim, któremu wypłaci świadczenie z tytułu w/w opieki. Wykonawca zapewni szkolenie BHP dla stażystów, pełnowartościowy posiłek oraz odzież ochronną. Zadanie XIII: Prowadzenie staży zawodowych dla 2 uczniów technikum hotelarstwa Opis przedmiotu zamówienia: Staż powinien być prowadzony w zakładach pracy wyposażonych w odpowiedni sprzęt i urządzenia techniczne, umożliwiających nabycie kompetencji zawodowych niezbędnych na rynku pracy. Staż uczniowski wynosi 150 godzin i trwa w sposób nieprzerwany przez cztery tygodnie. Staż będzie realizowany według harmonogramu określonego przez pracodawcę. Szkoła zapewni ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków, pokryje koszty dojazdu oraz dokona zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego uczniów kierowanych na staż. Opis wymagań stawianych wykonawcy: Wykonawca oświadcza, że jest pracodawcą w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, posiada warunki lokalowe i socjalne umożliwiające przeprowadzenie stażu zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz odpowiednie zaplecze techniczne. Wykonawca wyznaczy opiekuna uczestników stażu na terenie zakładu pracy o wykształceniu minimum średnim, któremu wypłaci świadczenie z tytułu w/w opieki. Wykonawca zapewni szkolenie BHP dla stażystów, zakwaterowanie i całodzienne wyżywienie (3 posiłki - śniadanie, obiad, kolację) oraz odzież ochronną. Zadanie XIV: Catering obiadowy i catering kawowy Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia posiłków - catering obiadowy i catering kawowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w Tarnobrzegu dla 17 uczniów odbywających staż, który odbędzie się w terminie od 1 lipca 2013r. do 30 sierpnia 2013r. i będzie trwał nieprzerwanie przez 4 tygodnie-20dni (z wyłączeniem sobót i niedziel). Termin stażu zostanie indywidualnie ustalony z wybranym Wykonawcą. Posiłek powinien zawierać: a) danie główne - potrawa mięsna, dodatek skrobiowy, surówka b) deser do obiadu - ciasto; b) kawę parzoną, rozpuszczalną i herbatę ekspresową; c) plastikowy kubek do gorących napojów, mieszadełko plastikowe; d) wodę mineralną, napoje, cukier sypki kryształ; Koszty dostawy, obsługi kelnerskiej i utylizacji opakowań pokrywa wykonawca. Wykonawca oświadcza, że posiada zaplecze techniczne i lokalowe, personel zdolny i uprawniony do realizacji usługi...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektu: WND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie staży zawodowych dla 6 uczniów technikum ekonomicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Urząd Skarbowy, ul. Wyspiańskiego 12, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 634,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 600,00
Oferta z najniższą ceną: 600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przeprowadzenie staży zawodowych dla 2 uczniów technikum ekonomicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Klub Sportowy SIARKA, Al. Niepodległości 2, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 180,00
Oferta z najniższą ceną: 180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przeprowadzenie staży zawodowych dla 4 uczniów technikum żywienia i gospodarstwa domowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Zbych, Zbigniew Szczytyński, ul. 1-go Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2886,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3500,00
Oferta z najniższą ceną: 3500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Przeprowadzenie stażu zawodowego dla 2 ucznia technikum żywienia i gospodarstwa domowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GHT SANTUR A.S. Tomala Sp. J., ul. Spółdzielcza 12, 27-620 Dwikozy, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5400,00
Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Przeprowadzenie staży zawodowych dla 3 uczniów technikum architektury krajobrazu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep Ogrodniczy Twój Ogród, Alicja Graboś, ul. Słomki 2B, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1050,00
Oferta z najniższą ceną: 1050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1050,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Przeprowadzenie staży zawodowych dla 3 uczniów technikum hotelarstwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Karolina Hotel, ul. Kochanowskiego 5, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2100,00
Oferta z najniższą ceną: 2100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Przeprowadzenie staży zawodowych dla 2 uczniów technikum hotelarstwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANMARK PIOTROWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
STANMARK PIOTROWSKI SPÓŁKA JAWNA
- STANMARK s.c., Stanisław i Marek Piotrowski, ul. Warszawska 2A, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1138,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1400,00
Oferta z najniższą ceną: 1400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Przeprowadzenie staży zawodowych dla 2 uczniów technikum hotelarstwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BEGG Sp. z o.o., ul. Jasna 7, 39-460 Nowa Dęba, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1138,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1320,00
Oferta z najniższą ceną: 1320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Przeprowadzenie staży zawodowych dla 2 uczniów technikum hotelarstwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GHT SANTUR A.S. Tomala Sp. J., ul. Spółdzielcza 12, 27-620 Dwikozy, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5400,00
Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Catering obiadowy i catering kawowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Zbych, Zbigniew Szczytyński, ul. 1-go Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9234,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8500,00
Oferta z najniższą ceną: 8500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Dostawa wiskoelastyków i preparatów okulistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa leków różnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Zakup i dostawa elementów betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu".
- ,,Adaptacja miasta do zmian klimatu poprzez działania związane z zapobieganiem podtopieniom i zalaniom na terenie Miasta Tarnobrzega" - dokumentacja projektowo - kosztorysowa.
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Przy Zalewie 1 i ul. Wiejskiej 4 w Tarnobrzegu".
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wyżywienia i cateringu na potrzeby Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 28.04.2025 r. do 04.05.2025 r.
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- "Świadczenie usługi organizacji kampanii promocyjnej, kampanii społeczno-promocyjnej, rajdu rowerowego oraz dostarczenia poczęstunku na zajęcia"
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
- Organizacja usług edukacyjnych
więcej: Usługi gotowania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.