Ogłoszenie z dnia 2014-02-11
Kielce: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, nośników do przechowywania danych oraz akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 27347 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce, ul. Strycharska 6, 25-659 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676406, faks 41 3676306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, nośników do przechowywania danych oraz akcesoriów komputerowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego akcesoriów komputerowych oraz tonerów do kserokopiarek i drukarek, bębnów światłoczułych, atramentów, głowic drukujących i taśm barwiących do drukarek komputerowych. Materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji dla poszczególnych urządzeń. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem dostawy był fabrycznie nowy - nieregenerowany (nie dopuszcza się tonerów i atramentów napełnianych). Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: Część 1 -Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek. Część 2 -Materiały eksploatacyjne do drukarek firmy Hewlett-Packard. Część 3 -Materiały eksploatacyjne do drukarek firmy Lexmark. Część 4 -Materiałów eksploatacyjne do drukarek firmy Ricoh, OKI, Samsung i innych oraz akcesoriów do komputerów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Market, Leszek Kulina Sp. jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50010,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44383,59
Oferta z najniższą ceną: 44383,59 / Oferta z najwyższą ceną: 72000,51
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek firmy Hewlett-Packard
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Market, Leszek Kulina, Sp. jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60941,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63800,24
Oferta z najniższą ceną: 30761,07 / Oferta z najwyższą ceną: 76319,04
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek firmy Lexmark
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Market, Leszek Kulina, Sp. jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41353,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50120,04
Oferta z najniższą ceną: 47955,24 / Oferta z najwyższą ceną: 70331,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Materiałów eksploatacyjne do drukarek firmy Ricoh, OKI, Samsung i innych oraz akcesoriów do komputerów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Market, Leszek Kulina, Sp. jawna, ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24309,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27571,20
Oferta z najniższą ceną: 18592,68 / Oferta z najwyższą ceną: 30874,23
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych, które są powszechnie dostępne i mają ustalone standardy jakościowe, a wartość zamówienia jest mniejsza od kwot, o których mowa w art. 11 ust. 8 Pzp. Uzasadnienie prawne: art. 70 Pzp
INNE PRZETARGI Z KIELC
- IZP.2411.271.2024.JM Zakup wraz z dostawą strzykawek sterylnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- "Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego wraz z jego otoczeniem i parkingami zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Dostawa samochodów osobowych w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby projektów realizowanych przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Dostawa komputerów stacjonarnych i sprzętu komputerowego.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ksero i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Dostawa sprzętu multimedialnego
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.