eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinbudynki mieszkalne wielorodzinne Nr 1 i 2 z infrastrukturą techniczną przy ul. Bronowickiej w Lublinie - działka Nr 106/8; 44; 6, 59/2

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-05-15

POZYCJA 27348

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: budynki mieszkalne wielorodzinne Nr 1 i 2 z infrastrukturą techniczną przy ul. Bronowickiej w Lublinie - działka Nr 106/8; 44; 6, 59/2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Nowy Dom" Sp. z o.o., do kontaktów: Maria Oleszczuk, ul. Głębocka 11, 20-612 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5280309, fax 081 5345340, e-mail: tbs@tbsnowydom_lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tbsnowydom.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: "Inwestprojekt" - Lublin S.A., Katarzyna Trojanowska - Żuk, ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5258178, fax 081 5258239. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: "Inwestprojekt" - Lublin S.A., Katarzyna Trojanowska - Żuk, ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5258178, fax 081 5258239. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: "Inwestprojekt" - Lublin S.A., Katarzyna Trojanowska - Żuk, ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5258178, fax 081 5258239. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka z o.o., Podmiot prawa handlowego; budownictwo mieszkalne wielorodzinne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budynki mieszkalne wielorodzinne Nr 1 i 2 z infrastrukturą techniczną przy ul. Bronowickiej w Lublinie - działka Nr 106/8; 44; 6, 59/2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lublin, ul. Bronowicka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budynki mieszkalne wielorodzinne Nr 1 i 2 z infrastrukturą techniczną przy ul Bronowickiej w Lublinie - działka Nr 106/8; 44; 6, 59/2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dowód wniesienia wadium, oraz oświadczenie dotyczące formy wniesienia wadium, zobowiązanie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dwa budynki mieszkalne wielorodzinne Nr 1 i 2 cztero- kondygnacyjne o powierzchni użytkowej łącznie 5106,60 m kw., 84 mieszkaniach o łącznej powierzchni użytkowej 3652,80m kw., w technologii mieszanej i wykończeniem wewnętrznym z wykonaniem instalacji wewnętrznych: wod-kan, c.c.w., c.o., wentylacji mechanicznej, elektrycznej, gazowej z kotłownią gazową w bud. Nr 1 oraz przyłączy: kanalizacji sanitarnej, cieplne n/p do bud. Nr 2, gazowego do bud. Nr 1, budowa studzienki telefonicznej, zasilania elektrycznego placu budowy, sieci wodociągowej z przyłączami, sieci kanalizacji deszczowej z przyłączami, oświetlenia terenu, budową miejsc postojowych, drogi wewnętrznej i zjazdu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium na całość przedmiotu zamówienia - 120 000,00 zł w formach dopuszczonych ustawą PZP 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. nr 19 poz. 177 ze zmianami) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 powołanej ustawy to jest: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimalnej (kwocie) 500 000.00 zł. 2) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat min. 5 obiekty o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności o łącznej wartości powyżej 15 mln zł 3) wykonają min. 50% zakresu robót siłami własnymi 4) posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę min. 1 000 000,00 zł i na okres trwania zamówienia, a w razie gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy, Wykonawca zobowiązuje się podpisując zobowiązanie wg Zał. nr 6 do zawarcia nowej umowy ubezpieczeniowej na czas co najmniej do końca trwania umowy. 5) uzyskali dodatni wynik z działalności operacyjnej za ostatni rok obrotowy, 6) osiągnęli za ostatni rok obrotowy płynność finansową II stopnia powyżej 06. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wg formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymienione dokumenty i informacje muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odnośnie pkt. VI 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.3. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.5. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wymagane jest wykazanie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż, posiadających uprawnienia do kierowania robotami, - do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik 4, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik 5, Wymagane jest wykazanie 5 zrealizowanych zamówień o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności o łącznej wartości powyżej 15 mln zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Sprawozdanie finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez Biegłego Rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednia o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 2) Informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 3miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest wykazanie minimalnych środków finansowych lub minimalnej zdolności kredytowej w kwocie 500 000.00 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 1 000 000.00 zł i na okres trwania zamówienia a w razie gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy , Wykonawca zobowiązuje się podpisując zobowiązanie wg Zał. Nr 6 do zawarcia nowej umowy ubezpieczeniowej na czas co najmniej do końca trwania umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. okres gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsnowydom.lublin.pl. Opłata: 610 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie "INWESTPROJEKT" - Lublin S.A. ul. T. Zana 38 p.420 lub za zaliczeniem pocztowym. Strona internetowa Zamawiającego oraz wersja papierowa, którą można uzyskać w "INWESTPROJEKT" - Lublin S.A. w Lublinie ul. T. Zana 38 p. 212. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 11:30, "INWESTPROJEKT" - LUBLIN S.A. Ul. T. Zana 38 Lublin.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.