To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-18
Śrem: DOSTAWA PAPIERU DO WYDRUKÓW
Numer ogłoszenia: 273508 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188520 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831626, faks 061 2831802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PAPIERU DO WYDRUKÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i ploterów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub na wybrane przez siebie zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) dostarczony papier musi spełniać parametry określone w SIWZ, posiadać fabryczne, nieuszkodzone, jednostkowe opakowania z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt, jego parametry techniczne. b) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy. c) Wykonawca dostarczy zamówione materiały swoim transportem i na własny koszt do magazynu wskazanego przez Zamawiającego odpowiednio do nr zadania zamówienia. d) na dostarczony papier wykonawca udzieli 12 m-ce gwarancji liczonej od dnia odbioru dostawy. e) w przypadku stwierdzenia wad towaru, Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację na piśmie lub faksem na numer (zostanie podany w umowie), a Wykonawca zobowiązuje się wymienić towar w ciągu maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia reklamowany towar, na własny koszt, na nowy, wolny od wad. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego, co najmniej w tym samym zakresie, co produkty wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy swoim transportem i na własny koszt do magazynu wskazanego przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 14:00 po wcześniejszym, (z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem) uzgodnieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą (podaną w umowie) do następujących lokalizacji: -dla zadania nr 1 - JW 2823 Poznań, 61-330 Babki, ul. Babicka 1 -dla zadania nr 2 - JW 4655 Bydgoszcz, 85-915 Bydgoszcz, ul. Szubińska 105 -dla zadania nr 3 - 4 - JW 4658 Kraków, 30-901 Kraków 50, Balice. -dla zadania nr 5 - JW 3709 Warszawa, 01-485 Warszawa, ul. Radiowa 2. -dla zadania nr 6 - do JW 4430 Śrem, 63-100 Śrem, ul. Wojska Polskiego 1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.93.00 - Papier wytłaczany lub perforowany 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 dla JW 2823 Poznań.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FUH ANNA ANNA BIAŁOBRZYCKA, WODNA 18, 62-200 GNIEZNO, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6757,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7099,15
Oferta z najniższą ceną: 7099,15 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 dla JW 4655 Bydgoszcz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI-PIK SP. Z O.O., FORDOŃSKA 246, 85-766 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47684,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47763,87
Oferta z najniższą ceną: 47763,87 / Oferta z najwyższą ceną: 54887,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 dla JW 4658 Kraków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS-KITTA I SPÓŁKA, KRÓLOWEJ KORONY POLSKIEJ 25, 70-485 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3284,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5365,30
Oferta z najniższą ceną: 5365,30 / Oferta z najwyższą ceną: 5365,30
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 dla JW 4658 Kraków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS-KITTA I SPÓŁKA, KRÓLOWEJ KORONY POLSKIEJ 25, 70-485 SZCZECIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1788,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1880,35
Oferta z najniższą ceną: 1880,35 / Oferta z najwyższą ceną: 1880,35
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 dla JW 3709 Warszawa.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI SP. Z O.O., KORCZAKA 14, 41-806 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49466,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50978,15
Oferta z najniższą ceną: 50978,15 / Oferta z najwyższą ceną: 56665,90
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 dla JW 4430 Śrem.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN SP. Z O.O., GÓRECKA 17, 60-201 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25259,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24700,00
Oferta z najniższą ceną: 24700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28979,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Centrum Usług Społecznych w Śremie w 2025 roku
- Bieżące dostawy środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
- Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola nr 7 Janka Wędrowniczka w Śremie w 2025 r.
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Zakup papieru biurowego na rok 2025
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru ksero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. S. Żeromskiego 29
- Dostawa artykułów kancelaryjno-biurowych i papieru ksero dla potrzeb Urzędu Miasta Bydgoszczy w 2025 roku
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.