Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-18
Wrocław: Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 27356 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie usług kominiarskich polegających na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu. Zamówienie podzielono na 21 odrębnych części przedmiotu zamówienia: Szczegółowy wykaz punktów /miejsc/ świadczenia tych usług zawierają załączniki od Nr 1 do Nr 21 do SIWZ. Szczegółwy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za realizację usługi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. Przynajmniej jedna osoba z wykazu musi legitymować się uprawnieniami Mistrza kominiarskiego. W przypadku, gdy Wykonawca poda informacje o osobie, którą będzie dysponował, musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tej osoby lub innych podmiotów do udostępnienia osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a/ klęski żywiołowe, b/ udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację usługi w danym okresie. 2.2. Zmiana wynagrodzenia będąca następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. a/ odstąpienia od realizacji części przedmiotu umowy przez Zamawiającego, w przypadku zbycia w trakcie realizacji umowy poszczególnych lokali mieszkalnych lub likwidacji urządzeń grzewczych. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia umownego w stosunku do określonego w ofercie. 2.3. Zmiany Osobowe: a/ zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, b/ zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 2.4. Pozostałe Zmiany: a/ siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy, b/ zmniejszenie ilości miejsc w których są świadczone usługi kominiarskie w przypadku zbycia w trakcie realizacji umowy poszczególnych lokali mieszkalnych lub likwidacji urządzeń grzewczych. c/ zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, zmiana adresu, itp.). 2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 3. Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 4. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław,
ul. Mińska 60.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60, kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 1 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu wałbrzyskiego oraz kamiennogórskiego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 2 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu świdnickiego, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiot 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 3 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu dzierżoniowskiego, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiot 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 4 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu kłodzkiego, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiot 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 5 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu ząbkowickiego, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiot 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 6 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu legnickiego, jaworskiego, złotoryjskiego, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiot 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 7 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu głogowskiego, polkowickiego, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedmiot 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 8 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu lubińskiego, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedmiot 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 9 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu jeleniogórskiego, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przedmiot 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 10 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu lwóweckiego, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przedmiot 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 11 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu lubańskiego, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przedmiot 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 12 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu górowskiego, zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przedmiot 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 13 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu milickiego, zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przedmiot 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 14 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu oleśnickiego, zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przedmiot 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 15 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu oławskiego, zgodnie z załącznikiem nr 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przedmiot 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 16 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu strzelińskiego, zgodnie z załącznikiem nr 16 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przedmiot 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 17 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu średzkiego, zgodnie z załącznikiem nr 17 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Przedmiot 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 18 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu trzebnickiego, zgodnie z załącznikiem nr 18 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Przedmiot 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 19 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu wołowskiego, zgodnie z załącznikiem nr 19 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Przedmiot 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 20 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie powiatu wrocławskiego, zgodnie z załącznikiem nr 20 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Przedmiot 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 21 Usługi kominiarskie polegające na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzenie rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych na terenie miasta Wrocław, zgodnie z załącznikiem nr 21 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- ostawa odczynników do diagnostyki metodą spektometrii masowej
- Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników(switchy )
- PRZEBUDOWA W RAMACH ADAPTACJI, CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SALI NADZORU POZNIECZULENIOWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM ZAPLECZEM W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM (powtórka)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z pasywną ochroną przed zyskami ciepła w bud C13 PWr we Wrocławiu przy Wyb. St. Wyspiańskiego 23-25
- "Dostawa energii elektrycznej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- "Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów...."
- "Świadczenie usług kominiarskich w zakresie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych, czyszczenia przewodów kominowych oraz bieżącej obsługi na podstawie zgłoszeń lokatorów..."
- Wykonanie okresowych przeglądów i konserwacja przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych zgodnie z art. 62 ust 1 pkt 1 lit "c" ustawy Prawo budowlane .
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Warmińsko - Mazurskiego
- Przegląd przewodów kominowych w budynkach Politechniki Rzeszowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.