Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-01
Warszawa: Dostawa posiłków profilaktycznych
Numer ogłoszenia: 273588 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Oczyszczania Miasta , Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6212271 do 79 w. 115 lub 1, faks 022 6282674.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zom.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa posiłków profilaktycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy posiłków profilaktycznych dla osób wykonujących prace porządkowe na terenie m. st. Warszawy. Zamówienie podzielone jest na dwie części, z których każda stanowi odrębne zadanie. Część I 1.Dostarczanie i wydawanie gorących posiłków profilaktycznych dla grupy do 30 osób (zatrudnionych przy pracach porządkowych na terenie m.st. Warszawy) w jedno miejsce codziennie wskazane przez Zamawiającego w granicach administracyjnych m.st. Warszawy. 2.Każdy posiłek powinien posiadać wartość kaloryczną ok. 1000 kcal i zawierać ok. 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, ok. 15% białka. Normy te określa rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz.U. nr 60 poz. 279). 3.Wymagane menu zostało opisane w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać i wydawać gorące posiłki profilaktyczne w jednorazowych pojemnikach, zapakowane w termosach cateringowych zapewniających utrzymanie ciepła. Wykonawca dostarczy również komplet sztućców do każdego posiłku, i nawilżone chusteczki higieniczne w ilości równej liczbie posiłków. 5.Posiłki będą dostarczane w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 9.30 - 11.00. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego dnia poprzedniego do godz. 15.30 na numer telefonu Wykonawcy, z podaniem ilości zamawianych porcji i określeniem miejsca dostarczenia posiłków. Część II 1.Dostarczanie i wydawanie gorących posiłków profilaktycznych dla grupy do 130 osób (zatrudnionych przy pracach porządkowych na terenie m.st. Warszawy) do maksymalnie trzech miejsc wskazanych przez Zamawiającego w granicach administracyjnych m.st. Warszawy. 2.Każdy posiłek powinien posiadać wartość kaloryczną ok. 1000 kcal i zawierać ok. 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, ok. 15% białka. Normy te określa rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz.U. nr 60 poz. 279). 3.Wymagane menu zostało opisane w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać i wydawać gorące posiłki profilaktyczne w jednorazowych pojemnikach, zapakowane w termosach cateringowych zapewniających utrzymanie ciepła. Wykonawca dostarczy również komplet sztućców do każdego posiłku, i nawilżone chusteczki higieniczne w ilości równej liczbie posiłków. 5.Posiłki będą dostarczane w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 9.30 - 11.00. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego dnia poprzedniego do godz. 15.30 na numer telefonu Wykonawcy, z podaniem ilości zamawianych porcji i określeniem miejsca dostarczenia posiłków dla danej grupy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: dla części I - 500,00 zł dla części II - 2 200,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: -wynagrodzenia umownego - pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, -zmiany osób przewidzianych do nadzoru nad realizacją umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zom.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Oczyszczania Miasta Al. Jerozolimskie 11/19 00-508 Warszawa, pok. 300, 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Oczyszczania Miasta Al. Jerozolimskie 11/19 00-508 Warszawa, pok. 303 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I 1.Dostarczanie i wydawanie gorących posiłków profilaktycznych dla grupy do 30 osób (zatrudnionych przy pracach porządkowych na terenie m.st. Warszawy) w jedno miejsce codziennie wskazane przez Zamawiającego w granicach administracyjnych m.st. Warszawy. 2.Każdy posiłek powinien posiadać wartość kaloryczną ok. 1000 kcal i zawierać ok. 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, ok. 15% białka. Normy te określa rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz.U. nr 60 poz. 279). 3.Wymagane menu zostało opisane w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać i wydawać gorące posiłki profilaktyczne w jednorazowych pojemnikach, zapakowane w termosach cateringowych zapewniających utrzymanie ciepła. Wykonawca dostarczy również komplet sztućców do każdego posiłku, i nawilżone chusteczki higieniczne w ilości równej liczbie posiłków. 5.Posiłki będą dostarczane w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 9.30 - 11.00. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego dnia poprzedniego do godz. 15.30 na numer telefonu Wykonawcy, z podaniem ilości zamawianych porcji i określeniem miejsca dostarczenia posiłków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II 1.Dostarczanie i wydawanie gorących posiłków profilaktycznych dla grupy do 130 osób (zatrudnionych przy pracach porządkowych na terenie m.st. Warszawy) do maksymalnie trzech miejsc wskazanych przez Zamawiającego w granicach administracyjnych m.st. Warszawy. 2.Każdy posiłek powinien posiadać wartość kaloryczną ok. 1000 kcal i zawierać ok. 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, ok. 15% białka. Normy te określa rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz.U. nr 60 poz. 279). 3.Wymagane menu zostało opisane w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać i wydawać gorące posiłki profilaktyczne w jednorazowych pojemnikach, zapakowane w termosach cateringowych zapewniających utrzymanie ciepła. Wykonawca dostarczy również komplet sztućców do każdego posiłku, i nawilżone chusteczki higieniczne w ilości równej liczbie posiłków. 5.Posiłki będą dostarczane w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 9.30 - 11.00. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego dnia poprzedniego do godz. 15.30 na numer telefonu Wykonawcy, z podaniem ilości zamawianych porcji i określeniem miejsca dostarczenia posiłków dla danej grupy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Usługa społeczna polegająca na świadczeniu kompleksowych usług wyżywienia w ramach programu Szkoły Letniej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Usługa cateringowa na potrzeby wydarzenia "Seminarium WMEiL" w dniu 13 czerwca 2025 r. w Przasnyszu dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.