eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla potrzeb Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II w Białymstoku w roku szkolnym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Białystok: Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla potrzeb Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II w Białymstoku w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 273598 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II , ul. Łagodna 10, 15-757 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6644680, faks 085 6540049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsi1.internetdsl.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zespół szkół i placówek oświatowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla potrzeb Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II w Białymstoku w roku szkolnym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Boczek chłopski b/ż - 300 kg 2.Boczek duński - 400 kg 3.Boczek łuskany wędzony b/ż - 300 kg 4.Boczek parzony b/ż - 200 kg 5.Boczek pieczony b/ż - 200 kg 6.Boczek surowy wędzony b/ż - 120 kg 7.Boczek świeży b/z - 600 kg 8.Boczek wędzony parzony b/ż - 300 kg 9.Boczek z komina b/ż - 180 kg 10.Ćwiartka z kurczaka - 1 400 kg 11.Filet z indyka - 900 kg 12.Filet z kurczaka - 1 800 kg 13.Karkowina wieprzowa z/k - 1 000 kg 14.Karkowina wieprzowa b/k - 1 800 kg 15.Kiełbasa biała parzona - 100 kg 16.Kiełbasa biała surowa wieprzowa - 500 kg 17.Kiełbasa biała wiejska wieprzowa - 500 kg 18.Kiełbasa drobiowa - 600 kg 19.Kiełbasa ogniskowa - 300 kg 20.Kiełbasa palcówka - 800 kg 21.Kiełbasa parówkowa - 300 kg 22.Kiełbasa podwawelska - 1 200 kg 23.Kiełbasa standardowa - 300 kg 24.Kiełbasa swojska - 800 kg 25.Kiełbasa śląska - 1 000 kg 26.Kiełbasa toruńska - 600 kg 27.Kiełbasa warmińska - 80 kg 28.Kiełbasa wędzona z serem - 300 kg 29.Kiełbasa zwyczajna - 80 kg 30.Kiełbasa z pieczarkami - 200 kg 31.Kiełbasa z serem i pomidorami - 200 kg 32.Kości schabowe wieprzowe - 500 kg 33.Kurczak świeży - 800 kg 34.Łopatka wieprzowa b/k - 1 500 kg 35.Łopatka wieprzowa z/k - 500 kg 36.Mortadela popularna wieprzowa - 200 kg 37.Mortadela zwykła - 200 kg 38.Mortadela z papryką - 200 kg 39.Parówki dobre wieprzowe - 200 kg 40.Parówki wieprzowe apetitki - 250 kg 41.Porcje kulinarne (korpusy) - 300 kg 42.Schab wieprzowy b/k - 2 000 kg 43.Schab wieprzowy z/k - 1 000 kg 44.Szynka wieprzowa b/k - 1 800 kg 45.Szynka wieprzowa b/k (mięsień) - 1 800 kg 46.Szynka wieprzowa z/k - 800 kg 47.Udziec z kurczaka - 1 500 kg 48.Wątroba drobiowa - 800 kg 49.Wątroba wieprzowa - 180 kg 50.Wołowina b/k kl. I - 1 500 kg 51.Wołowina b/k kl. II - 800 kg 52.Wołowina b/k kl. III - 800 kg 53.Żeberka wieprzowe paski - 500 kg 54.Żołądki drobiowe - 600 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się osoby (wykonawcy), które spełniają warunki w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu w przypadkach określonych w art. 24 ustawy. 2.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonaniu zamówienia. 5.Spełniają wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem zamówienia oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z ustawą z dnia 27.09.2006 r. (o bezpieczeństwie żywności i żywienia) (Dz. U. Nr 171 poz. 1225)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy 2. Formularz ofertowy 3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ): aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2. 4. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsi1.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II ul. Łagodna 10 15-757 Białystok pok. 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Łagodna 10, w sekretariat szkoły (pok. 10).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.