To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Nowa Sól: Świadczenie usług doradztwa podatkowego i prawnego, w tym usług zastępstwa procesowego w postępowaniu o odzyskanie podatku od towarów i usług zapłaconego przez Powiat Nowosolski
Numer ogłoszenia: 273614 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217486 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4586800, faks 68 4586831.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa podatkowego i prawnego, w tym usług zastępstwa procesowego w postępowaniu o odzyskanie podatku od towarów i usług zapłaconego przez Powiat Nowosolski.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa prawnego i podatkowego polegających na przygotowaniu kompleksowej analizy dotyczącej możliwości optymalizacji rozliczeń VAT dokonywanych przez Zamawiającego oraz usług polegających na zastępstwie procesowym przed sądami administracyjnymi oraz organami podatkowymi w zakresie rozliczeń podatków od towarów i usług oraz doradztwie w zakresie przedmiotowego zastępstwa procesowego. 2. Usługi, o których mowa w ust. 1podzielone są na dwie fazy: 1) Fazę wstępną-diagnostyczną - zakończoną pisemnym raportem ; 2) Fazę wdrożeniową - zakończoną odzyskaniem VAT przez Zamawiającego w wyniku czynności zarekomendowanych przez Wykonawcę, a także czynności podjętych przez Wykonawcę w imieniu i na rzecz Zamawiającego. 3. FAZA WSTĘPNA - DIAGNOSTYCZNA Usługi świadczone w ramach fazy wstępnej będą polegać w szczególności na : 1) przeglądzie podstawowych obszarów działalności Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Zamawiającego, które mogą przyczynić się do optymalizacji rozliczeń VAT przez Zamawiającego, 2) identyfikacji możliwości optymalizacji VAT i oceny szans na skuteczne i bezpieczne przeprowadzenie optymalizacji, 3) sporządzeniu raportu zawierającego ocenę istniejącego stanu rozliczeń VAT oraz rekomendacje wykonawcy, w szczególności: a) prezentację możliwych obszarów optymalizacji rozliczeń VAT dokonanych przez Zamawiającego, b) wstępne oszacowanie możliwej do odzyskania przez Zamawiającego kwoty VAT, c) oszacowanie prawdopodobieństwa skutecznego wdrożenia proponowanych rozwiązań optymalizacyjnych, d) oszacowanie, zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem zawodowym Wykonawcy, poziomu ryzyka zakwestionowania przez organy podatkowe zaprezentowanych rozwiązań optymalizacyjnych, e) rekomendacje oraz wskazanie praktycznych działań zmierzających do wdrożenia rozwiązań optymalizacji, w tym zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego, f) rekomendacje oraz wskazanie praktycznych działań zmierzających do zminimalizowania ryzyka zakwestionowania przez organy podatkowe zaprezentowanych i wdrażanych rozwiązań optymalizacyjnych. 4. FAZA WDROŻENIOWA 1) Faza wdrożeniowa polega na zrealizowaniu oszczędności we wskazanych w raporcie obszarach rozliczeń VAT dokonywanych przez Zamawiającego , tj. na odzyskaniu kwot podatku VAT w tym w drodze postępowania podatkowego lub sądowo-administracyjnego. 2) Zakres fazy wdrożeniowej zostanie szczegółowo ustalony po zakończeniu fazy wstępnej zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Zamawiającego. 3) Zamawiający w formie pisemnej, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą, poinformuje czy akceptuje rekomendacje Wykonawcy przedstawione w raporcie, o którym mowa w §3 pkt 3 w całości, w części czy też całkowicie rezygnuje z fazy wdrożeniowej. 4) Strony przystąpią do ewentualnej realizacji fazy wdrożeniowej w uzgodnionym terminie. 5) Usługi świadczone w ramach fazy wdrożeniowej będą polegać w szczególności na : 3 a) przygotowaniu korekt przeszłych rozliczeń VAT oraz przygotowaniu bieżących i przyszłych rozliczeń VAT, b) przygotowaniu wniosków o indywidualne interpretacje prawa podatkowego, c) reprezentowaniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, w postępowaniu o wydanie indywidualnej interpretacji prawa podatkowego lub postępowaniu o stwierdzeniu nadpłaty przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi, d) reprezentowanie Zamawiającego przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi w celu obrony stanowiska zamawiającego bezpośrednio wynikającego ze złożonych wniosków dotyczących rozliczeń podatków VAT oraz związanych z wdrożeniem rekomendacji Wykonawcy; e) Jeżeli uzyskane przez Zamawiającego kwoty podatku VAT, wynikające z zastosowania się do rekomendacji Wykonawcy zgodnie z niniejszą umową zostaną w przyszłości kwestionowane przez organy podatkowe, Wykonawca zobowiązany będzie do reprezentowania Zamawiającego w toczących się postępowaniach podatkowych, bez względu na okres czasu, kiedy organy podatkowe zakwestionują wdrożone rozwiązania oraz do realizacji wszelkich czynności zgodnie z niniejsza umową, a wynikających z tych postanowień. 5. UWAGI KOŃCOWE: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje zdarzenia i transakcje Zamawiającego, które: a) miały miejsce w przeszłości, b) są dokonywane obecnie, c) będą realizowane w budżecie obecnym oraz przyszłym, d) inne przyszłe zdarzenia, o ile takie żądanie zgłosi Zamawiający w trakcie trwania umowy na realizacje przedmiotowej umowy. 2) Zastosowanie wskazanych przez Wykonawcę rozwiązań w ramach fazy optymalizacyjnej będzie każdorazowo wymagało zgody Zamawiającego. Zamawiający może podjąć decyzję o: a) pełnej akceptacji rekomendacji Wykonawcy, b) akceptacji jedynie wybranych rekomendacji, c) zawieszeniu realizacji fazy optymalizacyjnej, d) rezygnacji z realizacji fazy optymalizacyjnej; 3) W sytuacji określonej w pkt 2) lit. d) umowa ulega rozwiązaniu. 4) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 79.22.10.00-9 usługi w zakresie doradztwa podatkowego; 79.11.00.00-8 usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej; 79.22.20.00-6 usługi przygotowawcze do zwrotu podatku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.22.20.00 - Usługi przygotowawcze do zwrotu podatku .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TPA HORWATH SZTUBA KACZMAREK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TPA HORWATH SZTUBA KACZMAREK SP. Z O.O.
- TPA Horwarth Sztuba Kaczmarek Sp. z o.o., ,, ul.Murawa 12 - 18 wejście A, 61-655 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63960,00
Oferta z najniższą ceną: 63960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1035F w miejscowości Rejów". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz środków budżetu Powiatu Nowosolskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (smoczki, układy oddechowe, cewniki pępkowe, mankiety udowe, myjka, czujniki, zestaw do drenażu... ) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa żywienia dojelitowego i pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa doradztwa podatkowego w zakresie opodatkowania obiektów budowlanych podatkiem od nieruchomości w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.