eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³oskiniaRemont budynku Instytucji Kultury w P³oskini realizowany w ramach projektu pn.Remont i wyposa¿enie budynku Instytucji Kultury w P³oskini



Og³oszenie z dnia 2008-02-08

P³oskinia: Remont budynku Instytucji Kultury w P³oskini realizowany w ramach projektu pn.: Remont i wyposa¿enie budynku Instytucji Kultury w P³oskini
Numer og³oszenia: 27367 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy P³oskinia, P³oskinia 8, 14-526 P³oskinia, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 055 2439220, fax 2439222.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ploskinia-ug.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont budynku Instytucji Kultury w P³oskini realizowany w ramach projektu pn.: Remont i wyposa¿enie budynku Instytucji Kultury w P³oskini.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku instytucji kultury w P³oskini obejmuj±cy; - wymiana instalacji elektrycznej, - monta¿ urz±dzeñ wentylacyjnych, - remont schodów zewnêtrznych, - wymiana drzwi wewnêtrznych i zewnêtrznych, - wylewki betonowe - demonta¿ istniej±cej pod³ogi i wykonania nowej, - uk³adanie glazury i terakot, - naprawa tynków, po³o¿enie g³adzi, malowanie ¶cian i sufitów, - remont dachu nad pomieszczeniem gospodarczym. Szczegó³owy zakres robót okre¶la dokumentacja techniczna i przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 15.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 3.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Oferent ubiegaj±cy siê o uzyskanie zamówienia musi spe³niæ nastêpuj±ce warunki uprawniaj±ce do ubiegania siê o zamówienie publiczne oraz wykazaæ siê zdolno¶ci± do wykonania zamówienia: 1. posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuj± osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3.znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spe³nienia powy¿szych warunków zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego w oparciu o dokumenty znajduj±ce siê w ofercie, wykazane szczegó³owo w punkcie VII SIWZ. Niespe³nienie powy¿szych warunków, nie udokumentowanie spe³nienia warunków lub te¿ niew³a¶ciwe udokumentowanie skutkowaæ bêdzie wykluczeniem oferenta z postêpowania.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokumenty, o¶wiadczenia wymagane dla wa¿no¶ci oferty, które oferent winien dostarczyæ w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu; 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru /za³±cznik Nr 1/. 2. Kosztorys sporz±dzony w oparciu o przedmiar robót. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert 6. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu z³o¿one na druku stanowi±cym /za³±cznik Nr 2/. 7. Wykaz wykonanych us³ug w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie; - minimum jedno zamówienia o podobnym charakterze i warto¶ci min. 80 tys. Brutto /za³±cznik Nr 3/. 8. Wykaz osób i podmiotów, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, a tak¿e zakres wykonywanych przez nich czynno¶ci wraz z za³±czonymi uprawnieniami oraz kopiê za¶wiadczenia o wpisie do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego - bran¿a architektoniczno-budowlana, elektryczna /za³±cznik Nr 4/. 9. Polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej 10. Pe³nomocnictwo dla osoby reprezentuj±cej Oferenta w postêpowaniu /je¿eli oferenta reprezentuje przedstawiciel/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ploskinia-ug.bip-wm.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy P³oskinia, 14-526 P³oskinia.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy P³oskini, 14-526 P³oskinia /pokój nr 9 - sekretariat/,.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Planowane dofinansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach: Sektorowego Programu Operacyjnego, Restrukturyzacja i modernizacja sektora ¿ywno¶ciowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.