Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Chełm: DOSTAWA I INSTALACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA WRAZ Z PRZESZKOLENIEM PRACOWNIKÓW Z ZAKRESU OBSŁUGI SYSTEMU BIBLIOTEKI CYFROWEJ
Numer ogłoszenia: 273728 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chełmska Biblioteka Publiczna im. Marii Pauliny Orsetti w Chełmie , ul. Partyzantów 40, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 563 95 92, faks 0-82 563 95 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chbp.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMORZĄDOWA INSTYTUCJA KULTURY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I INSTALACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA WRAZ Z PRZESZKOLENIEM PRACOWNIKÓW Z ZAKRESU OBSŁUGI SYSTEMU BIBLIOTEKI CYFROWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z przeszkoleniem pracowników z zakresu obsługi systemu biblioteki cyfrowej. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dostarczy:
- 1) zestaw komputerowy – 1 szt. , tj.:
- komputer stacjonarny z systemem operacyjnym – 1 szt.
- monitor ciekłokrystaliczny – 1 szt.
- zasilacz awaryjny – 1 szt.
- oprogramowanie do edycji plików graficznych – 1 szt.
- oprogramowanie do tworzenia i edycji plików PDF – 1 szt.
- oprogramowanie do rozpoznawania tekstu – 1 szt.
- 2) skaner płaski dla formatu A2 – 1 szt.
- 3) skaner płaski dla formatu A3 – 1 szt.
- 4) serwer typu A z systemem operacyjnym – 1 szt.
- 5) serwer typu B z systemem operacyjnym – 1 szt.
- 6) konsolę KVM z monitorem LCD i klawiaturą do montażu w szafie RACK 19” – 1 szt.
- 7) bibliotekę taśmową do montażu w szafie RACK 19” wraz z oprogramowaniem do wykonywania backupu – 1 szt.
- 8) zasilacz awaryjny do montażu w szafie RACK 19” – 1 szt.
- 9) oprogramowanie do przetwarzania plików na format DjVu – 1 szt.
- 10) oprogramowanie biblioteki cyfrowej dLibra wraz z instalacją oraz szkoleniem w siedzibie Zamawiającego
- 11) inne niezbędne urządzenia: zależnie od charakterystyki danego urządzenia Wykonawca dostarczy wszystkie elementy niezbędne do połączenia i instalacji wszystkich urządzeń w celu uzyskania optymalnej wydajności i konfiguracji.
Wykonawca zamontuje urządzenia z punktów od 4) do 8) w szafie RACK Zamawiającego. - 1) zestaw komputerowy – 1 szt. , tj.:
- Miejscem dostawy, wykonania usług instalacji oraz usług szkoleniowych jest siedziba Zamawiającego przy ul. Partyzantów 40 w Chełmie.
- Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego odbywa się na koszt Wykonawcy.
- Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
- Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
- Wszystkie urządzenia powinny być zgodne z normami UE w zakresie oznaczania sprzętu znakiem CE.
- Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była bezproblemowa identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
- Zależnie od charakterystyki danego urządzenia, Wykonawca dostarczy wszystkie elementy niezbędne zarówno do prawidłowego działania tego urządzenia, jak i do połączenia z innymi urządzeniami objętymi zamówieniem w celu uzyskania optymalnej wydajności i konfiguracji oraz umożliwiające montaż w szafie RACK.
- Wykonawca dostarczy nośniki instalacyjne oprogramowania oraz - jeśli producent oprogramowania tego wymaga - atrybuty legalności, tj. certyfikaty licencyjne itp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.31.80.00 - Pakiety oprogramowania do skanowania 30.21.40.00 - Stacje robocze 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania 30.23.12.00 - Konsole 48.31.20.00 - Pakiety oprogramowania do publikowania elektronicznego 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 30.23.31.61 - Urządzenia kasetowe 30.23.73.60 - Kasety z taśmą LTO 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 32.42.60.00 - Sieciowy system publikacji 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z zainstalowaniem o wartości nie mniejszej niż 70.000,- zł,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana.
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
- W przypadku, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik Nr 6 do SIWZ.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ, według formuły (spełnia/nie spełnia) wymagany warunek.
- O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy, winien złożyć wraz z ofertą oświadczenie, że:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z zainstalowaniem o wartości nie mniejszej niż 70.000,- zł,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca winien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodny ze wzorem druku stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Wykaz dostaw powinien zawierać co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z zainstalowaniem o wartości nie mniejszej niż 70.000,- zł.
Postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy, winien złożyć wraz z ofertą oświadczenie, że:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chbp.chelm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chełmska Biblioteka Publiczna im. Marii Pauliny Orsetti w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Partyzantów 40, pokój nr 107.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (Chełmska Biblioteka Publiczna im. Marii Pauliny Orsetti w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Partyzantów 40, pokój nr 108) lub za pośrednictwem poczty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup materiałów do ciągłych terapii nerkozastępczych
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedm. Położnictwo, ginekologia i pielęgniarstwo położniczo-ginekologiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Usługa ochrony mienia MPGK Sp. z o.o. z podziałem na części"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Choroby wewnętrzne i pielęgniarstwo internistyczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Anestezjologia i pielęgniarstwo w zagrożeniu życia PZ dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Naprawa kamery termowizyjnej chłodzonej Flir Ranger HRC-S
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwery, macierze i wyposażenie dla serwerowni dla WITU
- Dostawa urządzeń i systemów w ramach "Zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Lubniewice"
- Zakup licencji oprogramowania Microsoft 365 lub równoważnego
- Dostawa ręcznego skanera 3D dla Wydziału Mechanicznego
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla gminy Rybno obejmująca zakup i wdrożenie w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rybno.
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Korczew przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości oraz zakup sprzętu zwiększającego bezpieczeństwo"
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.