To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-27
Zabrze: Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca. Nr sprawy EO/17PN/2012
Numer ogłoszenia: 273742 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152952 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca. Nr sprawy EO/17PN/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca: - Pakiet nr 22 - Cewnik elektroniczny do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej z opcją wirtualnej histologii kompatybilny z ultrasonografem F. Volcano, - Pakiet nr 60 - Prowadnik do pomiaru cząstkowej rezerwy przepływu (FFR) kompatybilny z ultrasonografem F. Volcano, - Pakiet nr 61 - Koszulki poszerzające Byrd polipropylenowe i teflonowe, Rączka do chwytania plastikowych koszulek poszerzających Byrd, - Pakiet nr 64 - Zestaw do ochrony głowicy echa przezprzełykowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 3 do SIWZ. 2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców (Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają): 1) zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 2) zaoferują produkty z datą ważności co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy, 3) zaoferują termin płatności 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, 4) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik do SIWZ, 5) zaoferują maksymalny czas realizacji zamówień cito: 24 godziny, a w normalnym trybie do 72 godzin od złożenia zamówienia, bez względu na wartość złożonego zamówienia, 6) dostarczą wraz z ofertą opis w języku polskim lub instrukcję obsługi zawierające informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów technicznych, 7) dostarczą dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczających do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679) obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE, 8) w przypadku wątpliwości co do oceny jakości zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub instrukcji, Wykonawca dostarczy próbki (po 1 egzemplarzu dla każdego asortymentu w ramach złożonej oferty), na każde żądanie Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.20 - Urządzenia do kardioangiografii 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 22
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOLCANO EUROPE BVBA, Excelsiorlaan 41, Zaventem, kraj/woj. Belgia.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17160,00
Oferta z najniższą ceną: 17160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 60
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOLCANO EUROPE BVBA, Excelsiorlaan 41, Zaventem, kraj/woj. Belgia.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27720,00
Oferta z najniższą ceną: 27720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27720,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 61
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAMMERMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, Ul. Kopcińskiego 73/75, 90-033 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15984,00
Oferta z najniższą ceną: 15984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15984,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 64
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Ul. Widna 4, Ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 648,00
Oferta z najniższą ceną: 648,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1347,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
- Świadczenie usług ochrony na rzecz Miejskiego Zarządu Dróg w Zabrzu
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, implantów, rękawic, produktów do sterylizacji, obłożenia, materiały opatrunkowe II
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.