Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-05
Granowo: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule -Indywidualizacja nauczania klas I-III w gminie Granowo
Numer ogłoszenia: 273768 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Granowo , ul. Sportowa 2, 62-066 Granowo, woj. wielkopolskie, tel. (061) 44 72 067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.granowo.baza.gmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule -Indywidualizacja nauczania klas I-III w gminie Granowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Granowo., tj.: Szkoła Podstawowa w Bielawach, Szkoła Podstawowa w Granowie . Cele szczegółowe projektu to - Zapewnienie każdemu dziecku realizującemu I etap edukacyjny w szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie gminy Granowo oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, - Zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystania w szkołach podstawowych w gminie Granowo aktywizujących metod nauczania. W zajęciach z beneficjentami poruszona zostanie kwestia zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednim realizatorem usługi (nauczycielem) z ramienia Wykonawcy (doświadczonej firmy szkoleniowej) będzie osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz praktykę. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: a. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu : - Ilość godzin - 360 h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 6 - SP w Bielawach 3 gr. 3-osobowe - 60 h, - SP w Granowie 3 gr. 4-osobowe - 60 h, - Termin realizacji - 360 h od początku września 2011r. do końca czerwca 2012r. b. Zajęcia dla dzieci z matematyki : - Ilość godzin - 240 h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 4. - SP w Bielawach 1 gr. 2-osobowa - 60 h, - SP w Granowie 3 gr. 4-osobowe - 60 h. - Termin realizacji - 240 h od początku września 2011r. do końca czerwca 2012r c. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy : - Ilość godzin - 180 h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 3. - SP w Granowie 3 gr. 4-osobowe - 60 h. - Termin realizacji - 180 h od początku września 2011r. do końca czerwca 2012r. d. Zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych : - Ilość godzin - 100 h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 2. - SP w Bielawach 2 gr. 2/2-osobowe - 50 h, - Termin realizacji - 100 h od początku września 2011r. do końca czerwca 2012r. e. Zajęcia dla dzieci służące rozwijaniu zainteresowań uczniów : - Ilość godzin - 180 h łącznie dla wszystkich grup, - Ilość grup - 3. - SP w Granowie 3 gr. 3/2/2-osobowe - 60 h, - Termin realizacji - 180 h od początku września 2011r. do końca czerwca 2012r Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca. Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: (rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich -nazwę własną- dodając wyraz -lub równoważny-lub samą (nazwę opisową) 1. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP w Bielawach : - dostawa pomocy dydaktycznych: - Pomoc dydaktyczna do zajęć (Interaktywna nakładka na białą tablicę) - 1 sztuka. 2. Doposażenie bazy dydaktycznej w SP w Granowie : - dostawa pomocy dydaktycznych: - Zestaw pomocy dydaktycznych do zajęć z uczniami, dookreślony przez zamawiającego, w którego skład wchodzi: - Kompas kartograficzny (1 sztuka), - Lupy szczegółowe (1 zestaw), - Krzyżówki matematyczne - 1 zestaw ćwiczeń, - Pieniądze zabawki - kopie banknotów (1 zestaw), - Zakręcany pojemnik z lupą (1 sztuka), - Monety - kopie bilonu (1 zestaw), - Ułamki - układanka z tworzywa (1 sztuka), - Ułamki małe - układanka drewniana (1 sztuka), - Zestaw do samodzielnego mieszania farb - farby + naczynia (1 zestaw), - Tacki do mieszania farb (1 zestaw), - Lusterko z refleksem do badań geometrycznych (1 sztuka), - Ładnie mówię głoski: sz, cz, dż - 1 gra słowno-obrazkowa, - Ładnie mówię głoski: k, g, h - 1 gra słowno-obrazkowa, - Ładnie mówię głoski: r - 1 gra słowno-obrazkowa, - Ładnie mówię głoski: s, z, c, dz - 1 gra słowno-obrazkowa, - Wiatraczek (2 sztuki), - Walizka z 162 kostkami matematycznymi (4 sztuki), - Chrząszcz z Żyrzyna - 1 książka, - Chyża żmija Syk-syk - 1 książka, - Grzybobranie - 1 gra logopedyczna, - Piramida logopedyczna L2, b-p, d-t, (1 sztuka) - Kruk z Kruklanki - 1 książka, - Kocham mówić historyjki obrazkowe - 1 plansza, - Globus szkolny (1 sztuka), - Memo rerki - gra logopedyczna (1 sztuka), - Memo szumki - gra logopedyczna (1 sztuka), - Nasz system słoneczny - pomoc edukacyjna (1 sztuka), - Co to? Kto to? Rzeczownik - pomoc do zajęć z logopedii (1 sztuka), - Pomoc dydaktyczna (waga szkolna) - 1 sztuka, - Pomoc dydaktyczna (waga szkolna cyfrowa) - 1 sztuka, - Zestaw odważników do zajęć z wagami - 1 zestaw, - Pomoc dydaktyczna (skrzynka do eksperymentów) - 1 sztuka, - Pomoc dydaktyczna (model funkcyjny obiegu wody w przyrodzie) lub równoważna - 1 sztuka, - Pomoc dydaktyczna (mikroskop szkolny) - 1 sztuka, - Pomoc dydaktyczna (digitalny mikroskop do komputera) - 1 sztuka, - Pomoc dydaktyczna (mikroskop stereo) - 1 sztuka, - Pomoc dydaktyczna (zwijane pianino, instrument muzyczny) - 1 sztuka, - Pomoc dydaktyczna (Edu Sensus Logopedia) program multimedialny, wersja podstawowa - 1 sztuka..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udział w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udział w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udział w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udział w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez Wykonawcę tego warunku udział w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu ofertą oraz aktualności dostarczonych oświadczeń wraz z oświadczeniem o ujęciu kosztów dodatkowych oraz wypełniony formularz cenowy. b)oświadczenie wykonawcy, potwierdzające fakt, że brał czynny udział w realizacji lub współrealizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez Unię Europejską w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert, w których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia. c)oświadczenie wykonawcy potwierdzające realizację usługi (usług) podobnej rodzajowo do przedmiotu zamówienia, która w żadnej części nie była finansowana z środków pochodzących z Unii Europejskiej w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert. d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. e) oświadczenia woli nauczycieli w których to oświadczają, że posiadają wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie - 30
- 3 - Kwalifikacje - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.granowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Granowo
ul. Sportowa 2
62-066 Granowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Granowo ul. Sportowa 2 62-066 Granowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GRANOWO
więcej: przetargi GRANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunków Technik Technologii Żywności, Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych Technik Hotelarstwa oraz BS I stopnia - kucharz
- Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne osób przebywających w pieczy zastępczej w postaci indywidualnych i grupowych korepetycji
- Usługa zorganizowania wizyt studyjnych dla uczniów szkół podstawowych Gminy Lubenia na potrzeby realizacji projektu "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls. Wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych ....
- "Organizacja i przeprowadzenie zajęć integracji sensorycznej, logorytmicznych oraz treningu umiejętności społecznych"
- Organizacja kursów / szkoleń dla nauczycieli i uczniów w ramach projektu "Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSCKR im. Ireny Kosmowskiej w Korolówce-Osadzie"
- Usługa organizacji i realizacji warsztatów dla uczniów i uczennic szkół podstawowych w podziale na 8 zadań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.