eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazintegrowany system informatyczny, służący do wspomagania procesów zarządzania Wojskową Agencją Mieszkaniową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-10

POZYCJA 27382

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: zintegrowany system informatyczny, służący do wspomagania procesów zarządzania Wojskową Agencją Mieszkaniową Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa, do kontaktów: Ewa Wiktorowska, ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa, tel. 022 6845770, fax 022 6269150, e-mail: bp@wam.net.pl, www.wam.net.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zintegrowany system informatyczny, służący do wspomagania procesów zarządzania Wojskowa Agencją Mieszkaniową 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: A. Zintegrowany system informatyczny, służący do wspomagania procesów zarządzania Wojskową Agencją Mieszkaniową rozumiany jako system, w którym: a). z dowolnej stacji roboczej w obrębie jednostki organizacyjnej można uruchomić dowolną funkcję systemu, b). w obrębie całego systemu użytkownicy korzystają z jednakowego interfejsu graficznego, c). dane są wprowadzane tylko raz i automatycznie uaktualniają stan systemu oraz są widoczne dla wszystkich jego użytkowników w zależności od uprawnień, d). możliwe jest wieloprzekrojowe raportowanie w ramach całej organizacji. B. Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej i przedstawienie modelu funkcjonowania uwzględniającego: a). harmonogram wdrożenia b). standaryzację i wdrożenie zakładowego planu kont. C. Projekt powinien być realizowany metodycznie według wcześniej przyjętych procedur (procedury wg standardów dla tego typu projektów) i nadzorowany przez zewnętrznego certyfikowanego audytora. D. Asysta techniczna w zakresie utrzymania oprogramowania oraz aktualizacja obowiązującego stanu prawnego przez jeden rok od daty zakończenia prac. W trakcie tego okresu wykonawca będzie również zobowiązany do usuwania wszystkich wad programu uniemożliwiających korzystanie z jego funkcji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: I ETAP: Warszawa i województwo mazowieckie II ETAP: Bydgoszcz, Gdynia, Kraków, Lublin, Olsztyn, Poznań, Szczecin, Wrocław, Zielona Góra Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: System musi obejmować określone poniżej obszary funkcjonalne obsługiwane zgodnie z aktualnym stanem prawnym: a). Kadry i płace, w tym m. in. : - naliczanie należności wynikających z umów o pracę lub umów zleceń, - możliwość współpracy z rejestratorem czasu pracy. b). Finanse: - księgowość - środki trwałe - budżetowanie - windykacja - czynsze i media - fakturowanie c). Obsługa zasobu mieszkaniowego: - eksploatacja zasobu mieszkaniowego: przeglądy, remonty, konserwacja, umowy, - zasiedlanie lokali mieszkalnych - zwalnianie, opróżnianie lokali mieszkalnych i wykwaterowanie w zakresie windykacji niepieniężnej d). Obsługa nieruchomości: - Obliczanie podatków od nieruchomości - Obsługa sprzedaży nieruchomości e). Sprawozdawczość i raportowanie f). Obsługa inwestycji 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 200 000 PLN, gwarancja należytego wykonania umowy 10% ceny oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności 30 dni, w ratach: po zakończeniu wdrożenia systemu w dwóch jednostkach organizacyjnych na Mazowszu, po zakończeniu wdrożenia systemu we wszystkich jednostkach organizacyjnych Wojskowej Agencji Mieszkaniowej oraz miesięcznie za asystę techniczną. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: umowa o współpracy, określająca solidarną odpowiedzialność wykonawców wobec zamawiającego za wykonanie zamówienia, podział obowiązków i sposób reprezentacji 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz poniższe warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca zaprojektował i wdrożył w przynajmniej dwóch jednostkach wielozakładowych (min. 5 jednostek organizacyjnych) system informatyczny obejmujący zarządzanie zasobem mieszkaniowym i finansami; 2). wykonawca posiada środki własne lub ma zdolność kredytową na kwotę minimum 100 000,- zł 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2 Aktualna informacja z krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 5. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu składają w terminie i miejscu składania wniosków określonym w niniejszym ogłoszeniu, w zamkniętej kopercie zaadresowanej na zamawiającego, wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem zawierający: A. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, B. dokumenty określone w pkt III.2.1-3) niniejszego ogłoszenia, C. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają zamiennie dokumenty wskazane w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71 poz. 645) D. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą spełniać postawione warunki łącznie. Wykonawcy ci oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty określone w pkt III. 2. ) składają każdy osobno, natomiast dokumenty określone w pkt III. 2.2-3) mogą złożyć łącznie. Wykonawcy, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, do wniosku załączają pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). Pełnomocnictwo należy opatrzyć znakiem opłaty skarbowej w wysokości zgodnej z art. 1 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. Nr 86 poz. 960). Pełnomocnictwo winno zawierać co najmniej: określenie celu gospodarczego, oświadczenie wykonawców o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, wskazanie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument ten podpisują wszyscy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię). W przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo należy opatrzyć znakiem opłaty skarbowej w wysokości zgodnej z ustawą z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 86 poz. 960 ze zm.). Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają postawione warunki, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy po 1 pkt za każdy zaprojektowany i wdrożony system zarządzania, odpowiadający wielkością i rodzajem warunkowi określonemu powyżej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70%, funkcjonalność i parametry techniczne systemu - 30%. Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - Warunki i sposób płatności: SIWZ zostanie przesłana nieodpłatnie wykonawcom zaproszonym do negocjacji. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.07.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 15.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.