eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZakup usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu dodatkowych zajęć w Szkole Podstawowej Nr 18 w Olsztynie w ramach projektu Zainspiruj umysł współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-18

Olsztyn: Zakup usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu dodatkowych zajęć w Szkole Podstawowej Nr 18 w Olsztynie w ramach projektu Zainspiruj umysł współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 273870 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 18 w Olsztynie , ul. Żytnia 71, 10-822 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 527 15 65, faks 089 527 15 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp18.olsztyn.pl, BIP: www.sp18bip.wwm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu dodatkowych zajęć w Szkole Podstawowej Nr 18 w Olsztynie w ramach projektu Zainspiruj umysł współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: -opracowanie programów zajęć pozalekcyjnych, na podstawie dokumentów udostępnionych przez Zamawiającego, w szczególności na podstawie treści wniosku o dofinansowanie projektu Zainspiruj umysł; - organizację i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego programów zajęć z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych i pomocy udostępnionych przez Zamawiającego; - prowadzenie dokumentacji wymaganej podczas realizacji projektu; - monitorowanie przebiegu realizacji zajęć; -współpracę z Zamawiającym oraz Zespołem zarządzającym w zakresie prawidłowej realizacji projektu. Godzina zajęć trwa 45 minut. Wszystkie zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2014/2015 w salach Szkoły Podstawowej nr 18 im. Orła Białego w Olsztynie w godzinach po południowych i rozpoczynać się będą od godz. 12.45. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zajęcia prowadzone będą w blokach: Blok A PROWADZENIE ZAJĘĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 3 grupy, 60h zajęć w każdej grupie, łącznie 180h zajęć. Program dostosowany do poziomu uczniów. PROGRAM: zajęcia ukierunkowane na nabycie umiejętności: podstawowych słówek, piosenek, wierszy, redagowania zwrotów Blok B PROWADZENIE ZAJĘĆ ICT. - 6 grup, 12h zajęć w każdej grupie, łącznie 72h zajęć. Nauczanie modułowe przygotowujące do uzyskania zewnętrznych podstawowych certyfikatów. PROGRAM: poruszanie się on-line, wyszukiwania info w sieci, komunikowanie się Blok C PROWADZENIE ZAJĘĆ ROBOTYKI - 6 grup, 28h zajęć w każdej grupie, łącznie 168h zajęć. PROGRAM: teoretyczne aspekty wykonywanej konstrukcji, zapoznanie się z zestawami, programowanie, działanie silnika, regulacja prędkości, pomiar drogi, odległości. Do zajęć Wykonawca zapewnia własny sprzęt (min. 1 robot na 4 uczniów). Na każdych zajęciach min. 2 trenerów. Blok D INDYWIDUALNE DORADZTWO EDUKACYJNO-ZAWODOWE - indywidualne spotkania z uczniami/uczennicami i ich rodzicami/opiekunami prawnymi dotyczące analizy personalnej i wyboru dalszej ścieżki edukacyjnej. Łącznie 112h. PROGRAM: test predyspozycji i zainteresowań ucznia, ukazanie wyborów życiowych, wybór i analiza oferty Gimnazjów, karty personalne z analizą, program doradztwa itp. Blok E PROWADZENIE ZAJĘĆ TECHNIK EFEKTYWNEGO UCZENIA SIĘ -6 grup, 30h zajęć w każdej grupie, łącznie 180h zajęć. PROGRAM: techniki szybkiego czytania ze zrozumieniem tekstu, techniki pamięciowe, ćwiczenia usprawniające koncentrację, nauka notowania myśli, techniki motywacyjne, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem. Blok F ŚWIAT MATEAMTYKI I PRZYRODY -3 grupy, 60h zajęć w każdej grupie, łącznie 180h zajęć. PROGRAM: eksperymenty, zajęcia praktyczne z zakresu geografii, astronomii, przyrody, zwierząt i roślin..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać jednoznacznie z treści przedłożonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp18.olsztyn.pl, BIP: www.sp18bip.wwm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 18 w Olsztynie, 10-822 Olsztyn ul. Żytnia 71.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 18 w Olsztynie, 10-822 Olsztyn ul. Żytnia 71, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projet współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.