eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzegmodernizacja drogi wojewódzkiej nr 871 poprzez przebudowę skrzyżowania ulic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-15

POZYCJA 27391

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tarnobrzeg: modernizacja drogi wojewódzkiej nr 871 poprzez przebudowę skrzyżowania ulic: Sikorskiego - Wyspiańskiego - Kopernika w Tarnobrzegu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Tarnobrzega, do kontaktów: Zofia Janiec, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, fax 015 8222504, e-mail: strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tarnobrzeg.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.tarnobrzeg.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnobrzeg, Zofia Janiec, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570 wew. 262, fax 015 8222504, e-mail: techniczny@um.tarnobrzeg.pl, www.tarnobrzeg.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnobrzeg, Maciej Kalisz, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570 wew. 251, fax 015 8222504, e-mail: techniczny@um.tarnobrzeg.pl, www.tarnobrzeg.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Tarnobrzeg, Janina Bzorek, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570 wew. 200, fax 015 8222504, e-mail: boi@um.tarnobrzeg.pl, www.tarnobrzeg.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi wojewódzkiej nr 871 poprzez przebudowę skrzyżowania ulic: Sikorskiego - Wyspiańskiego - Kopernika w Tarnobrzegu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Tarnobrzeg. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. \Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 871 poprzez przebudowę skrzyżowania ulic: Sikorskiego - Wyspiańskiego - Kopernika w Tarnobrzegu\ w zakresie : a) poszerzenie wszystkich wlotów na wyżej wymienionym skrzyżowaniu ulic wraz z wykonaniem wzmocnienia konstrukcji istniejącej nawierzchni w rejonie tego skrzyżowania, b) przebudowa przykanalików na kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na odcinkach ulic podlegających przebudowie, c) przebudowa chodników, d) przebudowa sygnalizacji świetlnej, 2. Wykonanie oznaczeń drogowych: pionowych i poziomych, 3. Likwidacja wszelkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym terenu, w tym: 3.1. przebudowa sieci elektroenergetycznej SN i NN, 3.2. przebudowa sieci wodociągowej f400 - f300 mm, 3.3. przebudowa sieci telekomunikacyjnej, 3.4. wzmocnienie konstrukcji kanałów ciepłowniczych, 3.5. przedłużenie rur ochronnych na istniejących gazociągach niskoprężnych f200 i f300 mm, 4. Usunięcie 24 sztuk drzew kolidujących z projektowana przebudową skrzyżowania ulic, 5. Zaprojektowanie trasy objazdów, uzgodnienie tej trasy z zarządcami dróg i Policją, wyznaczenie trasy objazdów w terenie odpowiednimi tablicami informacyjnymi i znakami drogowymi, 6. Organizację i szczegółowy zakres prac do wykonania obejmuje dokumentacja projektowa wraz z załączonym przedmiarem robót (zał. nr 3 do SIWZ) oraz SST 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. \Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 871 poprzez przebudowę skrzyżowania ulic: Sikorskiego - Wyspiańskiego - Kopernika w Tarnobrzegu\ w zakresie : a) poszerzenie wszystkich wlotów na wyżej wymienionym skrzyżowaniu ulic wraz z wykonaniem wzmocnienia konstrukcji istniejącej nawierzchni w rejonie tego skrzyżowania, b) przebudowa przykanalików na kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na odcinkach ulic podlegających przebudowie, c) przebudowa chodników, d) przebudowa sygnalizacji świetlnej, 2. Wykonanie oznaczeń drogowych: pionowych i poziomych, 3. Likwidacja wszelkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym terenu, w tym: 3.1. przebudowa sieci elektroenergetycznej SN i NN, 3.2. przebudowa sieci wodociągowej f400 - f300 mm, 3.3. przebudowa sieci telekomunikacyjnej, 3.4. wzmocnienie konstrukcji kanałów ciepłowniczych, 3.5. przedłużenie rur ochronnych na istniejących gazociągach niskoprężnych f200 i f300 mm, 4. Usunięcie 24 sztuk drzew kolidujących z projektowana przebudową skrzyżowania ulic, 5. Zaprojektowanie trasy objazdów, uzgodnienie tej trasy z zarządcami dróg i Policją, wyznaczenie trasy objazdów w terenie odpowiednimi tablicami informacyjnymi i znakami drogowymi, 6. Organizację i szczegółowy zakres prac do wykonania obejmuje dokumentacja projektowa wraz z załączonym przedmiarem robót (zał. nr 3 do SIWZ) oraz SST 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.03.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 60 000 zł / słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) prowadzą działalność o charakterze budowlanym, c) dysponują kadrą pracowniczą zdolną do wykonania zamówienia (posiadającą wymagane uprawnienia do wykonywania tego typu robót); Wykonawca winien dysponować co najmniej po 1 pracowniku z uprawnieniami dla poszczególnych branż objętych przedmiotem zamówienia. Kierownik budowy i kierownicy poszczególnych robót muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa, d) udzielą rękojmi na wykonaną robotę budowlaną objętą przedmiotem zamówienia na okres minimum 3 lata, e) posiadają doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych o podobnym charakterze i przeznaczeniu jak przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to wykazanie się referencjami, że w tym okresie roboty zostały wykonane z należytą starannością i terminowo, f) dysponują sprzętem (własnym, pożyczonym, dzierżawionym lub w inny sposób użyczonym) niezbędnym do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, g) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej niż 500 000 zł, h) posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni czy dany Wykonawca spełnia warunki wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia według zasady : spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dołączyć do oferty oświadczenia, że : a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego e. zapoznali ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszą do niej zastrzeżeń f. zapoznali się z projektem inwestycyjnym oraz terenem, na którym prowadzone będą roboty i uwzględnili warunki realizacji w swojej ofercie 3. Warunki udziału w postępowaniu należy potwierdzić przez przedstawienie następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, c) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawionych w okresie 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzających odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, e) w przypadku wniesienia oferty przez dwóch lub kilku wykonawców wspólnie do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające sposób reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku Kierownika budowy i kierowników poszczególnych robót należy do oferty dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego, że są członkami Izby Inżynierskiej Budownictwa, g) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (wystawiona w okresie 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg zał. nr 6 do SIWZ). j) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia / zał. nr 8 do SIWZ / . k) parafowany projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ l) dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 11:00, Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, lok. 100 - Kancelaria Urzędu Miasta w Tarnobrzegu, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Z/2.18/I/1.1/18/06 Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 871 poprzez przebudowę skrzyżowania ulic: Sikorskiego-Wyspiańskiego-Kopernika w Tarnobrzegu 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.