Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Leszno: Utrzymanie cieku Orla w km 21+282-42+126 i 44+325-50+370
gm. Rawicz, Pakosław i Jutrosin, pow. rawicki, woj. wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 273946 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie , ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5295640, faks 065 5295671.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl i www.melioracja.leszno.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie cieku Orla w km 21+282-42+126 i 44+325-50+370 gm. Rawicz, Pakosław i Jutrosin, pow. rawicki, woj. wielkopolskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiotowym obiekcie występuje partycypacja w kosztach. Zakres robót finansowanych przez Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie, ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno to: - mechaniczne i ręczne wykoszenie skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem w km 21+500-41+478 i 44+325-50+370 na długości 26,023 km - mechaniczne wykoszenie obwałowania i ciągów komunikacyjnych z wygrabieniem w km 21+282-41+478 - wał lewy i prawy i 44+325-47+236 - wał lewy oraz 44+325-45+640; 47+179-47+236 - wał prawy na długości 44,675 km Zakres robót finansowanych przez Gminę Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz to: - mechaniczne wykoszenie skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem w km 21+282-21+500 na długości 0,218 km Zakres robót finansowanych przez Wodociągi Gminne Sp. z o.o., ul. Leśna 42, 63-920 Pakosław to: - mechaniczne wykoszenie skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem w km 41+478-42+126 na długości 0,648 km - mechaniczne wykoszenie obwałowania i ciągów komunikacyjnych z wygrabieniem w km 41+478-42+126 na długości 1,296 km Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Przedmiarach robót - 3 szt. oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - 7 600,00 zł (słownie siedem tysięcy sześćset 00/100 zł) obejmujące cały okres związania z ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagań nie określa się.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w realizacji robót utrzymaniowych cieków naturalnych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zapewniającymi wykonanie przed- miotowych robót utrzymaniowych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmioto-wych robót utrzymaniowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1 Treść oferty - sporządzoną zgodnie z wzorem formularza oferty (wg załącznika SIWZ Formularz oferty). 2 Upoważnienie Wykonawcy do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z dokumentów zawartych w ofercie. 3 Wykonawcy występujący wspólnie winni dołączyć dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do re-prezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i za-warcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub niena-leżyte wykonanie zamówienia. 4 Kosztorysy ofertowe - 3 szt. sporządzone zgodnie z opisem sposobu obliczenia ceny oferty (pkt 14 SIWZ). 5 Zaparafowany projekt umowy (wg Rozdziału II SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 Zamawiający określa warunki dokonania zmian w treści umowy w następujących przypadkach: a. zmiany terminu wykonania umowy o okres trwania przeszkody powstałej z przyczyny niezawinionej przez Wykonawcę, np. działania siły wyższej, szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przeszkody uniemożliwiającej wykonanie robót, b. wystąpienia robót dodatkowych, c. wystąpienia robót zamiennych, d. zmiany obowiązującej stawki podatku VAT od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl i www.melioracja.leszno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. 12 (I piętro) - Rejonowy Oddział w Lesznie Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, 64-100 Leszno, ul. Śniadeckich 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 10:30, miejsce: pok. 12 (I piętro) - Rejonowy Oddział w Lesznie Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, 64-100 Leszno, ul. Śniadeckich 5..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 1.2025
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Leszno
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatu leszczyńskiego
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej budynku "D" Zespołu Szkół Rolniczo-Budowlanych w Lesznie
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej
- Usługa szkoleniowa w zakresie nauki prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr 4 w Lesznie
więcej: przetargi w Lesznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.