Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-05
Bytom: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na VI części, finansowane ze środków EFS.
Numer ogłoszenia: 273950 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupbytom.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na VI części, finansowane ze środków EFS..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu w podziale na VI części. Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 2 godzin. Koszt dojazdu do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem pokrywa uczestnik szkolenia. Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych. (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 kończyć nie później niż o godzinie 19:00), w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu. Zamawiający skieruje osoby bezrobotne, zakwalifikowane na dane szkolenie, na badania lekarskie i psychologiczne określone w programie szkolenia we własnym zakresie i na własny koszt. Ilość godzin wymaganych przez zamawiającego winna obejmować egzaminy końcowe i cząstkowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2011 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, iż w celu realizacji nin. zamówienia dysponuje lub będzie dysponował lokalem obejmującym co najmniej: a) salę wykładową posiadającą oświetlenie dzienne z możliwością zaciemnienia w postaci zasłon, rolet czy żaluzji oraz oświetlenie sztuczne, b) WC, c) pomieszczenie umożliwiające przygotowanie i spożycie posiłku oraz przygotowanie ciepłych i zimnych napojów oraz wskazać podstawę dysponowania powyższym zasobem.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) strona tytułowa - OFERTA, 2) preliminarz kosztów szkolenia 3) programu szkolenia 4) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku gdy ofertę składa osoba fizyczna. 5) wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom 6) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcypotencjału niezbędnego do realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3 - miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b) zmiana terminu wykonania zamówienia będąca następstwem okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i nie można jej przypisać Wykonawcy, w tym w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, jeżeli do wykonania zamówienia pozostało mniej niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy c) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy, d) zmiany ilości uczestników szkolenia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupbytom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-902 Bytom
ul. Łagiewnicka 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu ul. Łagiewnicka 15 41-902 Bytom pok. 20 - Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. GOTOWI DO PRACY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I Organizacja przyjęć okolicznościowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 95 i następujące przedmioty nauczania: Tworzenie przedsiębiorstwa - zagadnienia prawne 10 godz. Marketing 5 godz. Przygotowanie potraw 25 godz. Napoje 10 godz. Formy obsługi konsumenta 20 godz. Obsługa przyjęć okolicznościowych 25 godz. Zamówienie obejmuje łącznie 10 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 30 listopada 2011 r. Zajęcia odbywać się mogą od poniedziałku do piątku, zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8;00 a kończyć nie później niż o godz. 19;00, w wymiarze - nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II Podstawy obsługi komputera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 60 i następujące przedmioty nauczania: Podstawy technik informatycznych 5 godz. Użytkowanie komputerów 5 godz. Edytor tekstu WORD 30 godz. Arkusz kalkulacyjny EXCEL 20 godz. Zamówienie obejmuje łącznie 10 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 30 listopada 2011 r. Zajęcia odbywać się mogą od poniedziałku do piątku, zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8;00 a kończyć nie później niż o godz. 19;00, w wymiarze - nie więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III Profesjonalny sprzedawca - handlowiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 80 i następujące przedmioty nauczania: Organizacja i techniki sprzedaży 12 godz. Podstawy obsługi klienta 18 godz. Prawo pracy 5 godz. Etyka kupiecka 5 godz. Obsługa kas fiskalnych 12 godz. Marketing usług 13 godz. Obsługa urządzeń biurowych 5 godz. Szkolenie wymagane od osób zatrudnionych przy 10 godz. produkcji, obrocie, magazynowaniu i transporcie środków spożywczych Zamówienie obejmuje łącznie 15 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 30 listopada 2011 r. Zajęcia odbywać się mogą od poniedziałku do piątku, zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8;00 a kończyć nie później niż o godz. 19;00, w wymiarze - nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV Opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 120 i następujące przedmioty nauczania: Podstawy anatomii i fizjologii człowieka 10 godz. Podstawy rehabilitacji 10 godz. Podstawy masażu leczniczego 10 godz. Podstawy dietetyki 10 godz. Podstawy pielęgnacji chorych 24 godz. Podstawy opieki nad niemowlęciem i dzieckiem 24 godz. Elementy patologii chorób wieku starszego 20 godz. Pierwsza pomoc przedlekarska 12 godz. Zamówienie obejmuje łącznie 15 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 30 listopada 2011 r. Zajęcia odbywać się mogą od poniedziałku do piątku, zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8;00 a kończyć nie później niż o godz. 19;00, w wymiarze - nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V Decoupage.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 60 i następujące przedmioty nauczania: Podstawy techniki dekoupage 10 godz. Dekoupage na różnych powierzchniach i kształtach 16 godz. Zastosowanie różnych materiałów 10 godz. Techniki postarzania 8 godz. Prowadzenie własnej działalności gospodarczej 16 godz. Zamówienie obejmuje łącznie 10 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 30 listopada 2011 r. Zajęcia odbywać się mogą od poniedziałku do piątku, zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8;00 a kończyć nie później niż o godz. 19;00, w wymiarze - nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI Warsztaty podnoszące kompetencje zawodowe osób niepełnosprawnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 60 i następujące przedmioty nauczania: Warsztaty psychologiczne 6 godz. Warsztaty w zakresie kompetencji zawodowych 6 godz. Przepisy prawne dotyczące niepełnosprawności 3 godz. Świadczenia emerytalno- rentowe oraz warunki 3 godz. ich uzyskania Opieka społeczna i zadania MOPR w Bytomiu 3 godz. PFRON 3 godz. Problematyka finansowa 3 godz. Problematyka gospodarki mieszkaniowej, zasady 3 godz. obowiązujące w gminie Bytom Zasady zdrowego trybu życia 6 godz. Przygotowanie do pracy z komputerem 24 godz. Zamówienie obejmuje łącznie 5 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 30 listopada 2011 r. Zajęcia odbywać się mogą od poniedziałku do piątku, zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8;00 a kończyć nie później niż o godz. 19;00, w wymiarze - nie więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15
- 3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
- Usługa całodobowego zabezpieczenia zdarzeń z udziałem zwierząt na terenie Gminy Bytom
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
- Zapewnienie miejsc noclegowych dla osób wykwaterowanych z zasobów mieszkaniowych Gminy Bytom i eksmitowanych
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 36 w Bytomiu na rok 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zabór realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu oraz usług w ramach projektu grantowego - wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogowo w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.