eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwocksukcesywne dostawy artykułów medycznych stosowanych na Bloku Operacyjnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Otwock: sukcesywne dostawy artykułów medycznych stosowanych na Bloku Operacyjnym
Numer ogłoszenia: 27395 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku, ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793876, 0227795041 w. 225, fax 022 7793602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-otwock.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy artykułów medycznych stosowanych na Bloku Operacyjnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów medycznych stosowanych na Bloku Operacyjnym, w tym siatki monofilamentow- 170 szt.jednorazowe zestawy do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet - 20 szt; staplery -5 szt i ładunki do staplerów - 18 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymogu wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655) spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.: 1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Pzp. (wzór oświadczenia stanowiący zał. nr 3 do SIWZ ewentualnie do wykorzystania); Aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna, zaleca się załączenie umowy Spółki z zakresem reprezentacji. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem odpowiednio: podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takowych dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; Certyfikatów, pozwolenia na wprowadzenie do obrotu lub innego dokumentu potwierdzającego zgodność z prawem dokonywania obrotu przedmiotem dostawy, jeśli odrębne przepisy nakładają obowiązek ich uzyskania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-otwock.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZP ZOZ Otwock, ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, Dział Zamówień Publicznych , p. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - w Sekretariacie Dyrekcji ZP ZOZ Otwock, ul. Batorego 44.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Siatka monofilamentowa z polipropylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatka monofilamentowa wykonana z polipropylenu - 170 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: jednorazowe zestawy do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu u kobiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowe zestawy do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu u kobiet - szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Staplery i ładunki do staplerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: staplery - szt. 5 i ładunki do staplerów - szt. 18.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.