Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-05
Sandomierz: Drugi etap robót instalacyjnych branży elektrycznej w Bazylice Katedralnej w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 273975 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzymskokatolicka Parafia Katedralna pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny , ul. Katedralna 1, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 832 73 43, faks 0-15 832 25 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OSOBA KOŚCIELNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drugi etap robót instalacyjnych branży elektrycznej w Bazylice Katedralnej w Sandomierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjne branży elektrycznej w ramach drugiego etapu robót instalacyjnych branży elektrycznej w Bazylice Katedralnej w Sandomierzu realizowanych w ramach projektu pt. Konserwacja wnętrz perły wczesnogotyckiej architektury sakralnej - Bazyliki Katedralnej w Sandomierzu - Etap I (zwanego dalej Projektem) finansowanego ze środków uzyskanych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) / Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz publicznych środków krajowych. Roboty będące przedmiotem Zamówienia polegają na przebudowie instalacji elektrycznych w Bazylice Katedralnej w Sandomierzu w zakresie: (i) instalacji 230/400V strychu Bazyliki; (ii) instalacji oświetlenia strychu Bazyliki; (iii) instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru; (iv) koordynacji w/w instalacji z instalacjami istniejącymi i uruchomienia całościowego systemów. Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego, którego podstawę prawną stanowią art. 70 (1) - 70 (5) kodeksu cywilnego. Do postępowania o udzielenie zamówienia nie znajduje zastosowania ustawa prawo zamówień publicznych. Zamówienie udzielane jest na podstawie: - Regulaminu przeprowadzenia przetargu i udzielenia zamówienia na drugi etap robót instalacyjnych branży elektrycznej przez Rzymskokatolicką Parafię Katedralną w Sandomierzu pod wezwaniem Narodzenia Najświętszej Marii Panny (zwanego dalej Regulaminem); - Instrukcji dla oferentów (zwanej dalej Instrukcją). Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z: (i) przedmiarem prac; (ii) dokumentacją projektową wykonawczą; (iii) pozwoleniem na budowę (decyzja nr 284/07)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w Instrukcji i Regulaminie, w tym w szczególności Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem Zamówienia. Kryterium oceny spełnienia tego warunku: przedmiot Zamówienia mieści się w zakresie działalności Wykonawcy i jest to uwidocznione w dokumentach rejestrowych Wykonawcy, a jeśli specyfika wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, wykonawca udokumentuje ich posiadanie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności do oferty należy załączyć: (i) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ofert składanych przez wspólników spółki cywilnej - Wykonawca jest zobowiązany dodatkowo do złożenia umowy spółki; (ii) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (iii) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu do składnia ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w Instrukcji i Regulaminie, w tym w szczególności Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania Zamówienia. Kryterium oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca wykaże swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi Zamówienia. Na potrzeby niniejszego postępowania w sprawie udzielenia Zamówienia wyżej wymienione kryterium uważa się za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w przypadku umów jeszcze nie zakończonych) minimum cztery (4) realizacje specjalistycznych prac instalacyjnych branży elektrycznej w obiektach zabytkowych, a wszystkie wykonane prace zostały wykonane prawidłowo. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do oferty należy dołączyć: (i) wykaz realizacji wykonanych w obiektach zabytkowych, o których mowa powyżej w układzie tabelarycznym, według wzoru załączonego do Instrukcji, z podaniem nazwy i adresu obiektu, w którym realizacje zostały wykonane, nazwy i adresu zleceniodawcy/zamawiającego, rodzaju robót, ich przybliżonej wartości i daty ich realizacji; (ii) co najmniej cztery (4) pozytywne opinie (referencje), z których każda dotyczy jednej z czterech (4) różnych wykonywanych przez Wykonawcę realizacji specjalistycznych prac instalacyjnych branży elektrycznej w obiektach zabytkowych, o których mowa powyżej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w Instrukcji i Regulaminie, w tym w szczególności Wykonawcy, którzy posiadają wykwalifikowaną kadrę zdolną do wykonania Zamówienia. Kryterium oceny spełnienia tego warunku: Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do prowadzenia Robót i zapewnienia nadzoru nad wykonywanymi Robotami w obiektach zabytkowych. Na potrzeby niniejszego postępowania w sprawie udzielenia Zamówienia wyżej wymienione kryterium uważa się za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą przewidzianą do realizacji Zamówienia, posiadającą uprawnienia Stowarzyszenia Elektryków Polskich, w tym co najmniej jedną (1) osobą nadzorującą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania prac w obiektach zabytkowych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje wykwalifikowaną kadrą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do prowadzenia Robót i zapewnienia nadzoru nad robotami w obiektach zabytkowych, do oferty należy dołączyć informację dotyczącą kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania niniejszego Zamówienia poprzez złożenie wykazu osób i podmiotów uczestniczących w realizacji Zamówienia według wzoru załączonego do Instrukcji wraz z kopiami uprawnień Stowarzyszenia Elektryków Polskich dla osób wchodzących w skład zespołu wykonującego prace oraz kopią uprawnień budowlanych do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych dla osoby nadzorującej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy; - Kosztorys ofertowy; - Wykaz prac dokumentujący wymagane doświadczenie - na formularzu załączonym do Instrukcji; - minimum 4 opinie (referencje); - Wykaz osób i podmiotów uczestniczących w realizacji Zamówienia - na formularzu załączonym do Instrukcji; - Kopie wymaganych uprawnień.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40.00
- 2 - Doświadczenie zawodowe - 40.00
- 3 - Gwarancja całościowego działania systemów energetycznych i przeciwpożarowych - 20.00
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania mogą być wprowadzone zmiany w przypadku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania umowy, a które są potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy lub mogą Zamawiającego narazić na straty. Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy za uprzednią zgodą Zamawiającego w przypadkach: - działania siły wyższej, - przeszkód lub warunków, które mogą mieć wypływ na realizację robót, a które nie mogły być racjonalnie przewidziane przez Zamawiającego lub kompetentnego Wykonawcę, możliwa jest zmiana terminu realizacji Zamówienia, - w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia (w szczególności z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży lub zakończenia produkcji), przy czym przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model urządzenia pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w Zapytaniu Ofertowym oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie; - uzasadniona zmiana terminów poszczególnych etapów określonych w umowie lub Zapytaniu Ofertowym nie wpływająca na sprawną i terminową realizację całości przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instrukcję udostępnia Ks.Bogdan Piekut w godz. 8.00-10.00 na żądanie kierowane na jeden z namiarów: tel. (015)8327343 fax (015)8322544 e-mail: piekut66@wp.pl adres: ul. Katedralna 1, 27-600 Sandomierz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Rzymskokatolicka Parafia Katedralna w Sandomierzu pod wezwaniem Narodzenia Najświętszej Marii Panny ul. Katedralna 1, 27-600 Sandomierz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi prowadzenia Projektu będące przedmiotem zamówienia, realizowane będą ze środków uzyskanych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego / Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz publicznych środków krajowych. Szczegółowe warunki postępowania o udzielenie zamówienia przewiduje Instrukcja oraz Regulamin. Regulamin jest udostępniany wykonawcom wraz z Instrukcją.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
- Remont w zakresie instalacji elektrycznej i wentylacji w budynku XX Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, os. Wichrowe Wzgórze 111 w Poznaniu
- Modernizacja oraz termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Poświętne
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych na potrzeby budowy infrastruktury drogowej, (...) w ramach zadania budżetowego pn. "Budowa zajezdni autobusowej(...)
- Wykonanie Pracowni Rezonansu Magnetycznego na terenie SP ZOZ w Łapach przy ul. J. Korczaka 23 w Łapach
- Wykonanie kotłowni gazowej na potrzeby budynku mieszkalnego wielorodzinnego - pałac w miejscowości Nowiny, gmina Dzierzgoń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.