Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Stare Babice: Świadczenie usług w zakresie mechanicznego sprzątania chodników
Numer ogłoszenia: 273995 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice , Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice-stare.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie mechanicznego sprzątania chodników.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy bieżącego utrzymania czystości chodników i ścieżek rowerowych przy drogach wojewódzkich oraz powiatowych o łącznej powierzchni około 33 600 m2 (bez przystanków autobusowych). Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1) Zamiatanie mechaniczne: - będzie polegać na oczyszczaniu chodnika na całej szerokości przy użyciu zamiatarki mechanicznej raz w miesiącu z wywiezieniem nieczystości, do momentu rozpoczęcia zimowego utrzymania; 2) Sprzątanie obejmujące swym zakresem czynności wymienione w punkcie 1 dotyczy chodników przy drogach wojewódzkich i powiatowych na terenie gminy Stare Babice. 3) Wywóz nieczystości (piasek, błoto) musi odbywać się w miejsce zapewnione przez Wykonawcę. Wykaz chodników objętych utrzymaniem: 1) ul. Warszawska - na całej długości (chodnik wraz ze ścieżką rowerową ok. 24000 m2) 2) ul. Sienkiewicza we wsi Stare Babice (około 2800 m2) 3) ul. Szkolna i Akacjowa we wsi Koczargi Nowe i Koczargi Stare (około 1800 m2) 4) ul. Sikorskiego we wsi Stare Babice i Kwirynów (około 1800 m2) 5) ul. Okulickiego we wsi Stare Babice i Babice Nowe (około 600 m2) 6) ul. Ogrodnicza we wsi Babice Nowe(około 2600 m2) Termin rozpoczęcia ustala się wstępnie na październik 2008 r. Termin zakończenia realizacji zamówienia przewiduje się na 31.12.2008r. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. UWAGA: Utrzymanie chodników można prowadzić tylko i wyłącznie za pomocą zamiatarki przystosowanej do poruszania się po chodnikach lub pojazdu do tego przystosowanym. Wjazd cięższym sprzętem może spowodować zniszczenie chodnika i jeżeli miałoby miejsce wówczas Wykonawca w najbliższym możliwym terminie będzie musiał dokonać naprawy zniszczonej nawierzchni chodnika..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brak wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani oferenci: 1) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 5 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze tj. posiadający odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty; 3) posiadający aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania oferty; 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na dowód należy dołączyć wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. co najmniej jedna zamiatarka mechaniczna lub pojazd do tego przystosowany) - zał. nr 2; 5) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta wykonawcy. 2.Wykaz sprzętu: co najmniej jedna zamiatarka mechaniczna lub pojazd do tego przystosowany; Wymagane dokumenty. 3.Wypis z KRS lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. 4.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacaniu podatków. 5.Zaświadczenie ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami należnych składek. Uwaga: Zał. 3 - 5 muszą zostać wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Babice
ul. Rynek 32
05-082 Stare Babice
pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32 05-082 Stare Babice sekretariat I pietro, pokój nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.