Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Lublin: Przygotowanie do druku i druk materiału Lublin Miasto Wiedzy - przewodnik dla inwestorów, przedsiębiorców i instytucji otoczenia biznesu, Lublin Miasto Wiedzy - Informator dla studentów oraz materiałów konferencyjnych na konferencję podsumowującą projekt.
Numer ogłoszenia: 27402 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4435145, fax 081 5329851.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie do druku i druk materiału Lublin Miasto Wiedzy - przewodnik dla inwestorów, przedsiębiorców i instytucji otoczenia biznesu, Lublin Miasto Wiedzy - Informator dla studentów oraz materiałów konferencyjnych na konferencję podsumowującą projekt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Zakres zamówienia obejmuje: Część I - Przygotowanie do druku i druk materiału Lublin Miasto Wiedzy - przewodnik dla inwestorów, przedsiębiorców i instytucji otoczenia biznesu w nakładzie 2,5 tys egzemplarzy, format teczka A4 (210 x 297 mm) ze skrzydełkami tworzącymi kieszeń na dokumenty A4 po złożeniu, w środku 24 strony A4 full kolor, wnętrze (kartki) kreda matowa 250g, okładka (teczka) karton 300g + folia matowa + lakier punktowy, zszyte jak zeszyt (dwie zszywki), pojedynczy big (bez grzbietu), wraz z nacięciami w teczce na wizytówkę Część II - Przygotowanie do druku i druk materiału Lublin Miasto Wiedzy - Informator dla studentów w nakładzie 3 tys. egzemplarzy, format po cięciu i zbindowaniu: kwadrat o boku - 150 mm, 80 stron + okładka, wnętrze: kreda matowa 135 g, okładka: karton 300 g + folia matowa, full kolor, bindowanie - grzbiet drutowy, elementy druku wypukłego na okładce Część III - Przygotowanie do druku i druk materiałów konferencyjnych na konferencję podsumowującą projekt. Przygotowanie do druku i druk teczki A4 (210 x 297 mm) ze skrzydełkami tworzącymi dokumenty A4 po złożeniu, 500 sztuk, karton 300 g + folia matowa + lakier punktowy, pojedynczy big (bez grzbietu), wraz z nacięciami w teczce na wizytówkę
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.11.50.00 - Usługi w zakresie drukowania handlowych materiałów reklamowych Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.11.51.00 - Usługi w zakresie drukowania katalogów handlowych Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.22.50.00 - Usługi projektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, Pl. Litewski 1, pok. 4, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku przy ul. Wieniawskiej 14, lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszty przesyłki)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych - 20-950 Lublin, Plac Litewski 1, pokój 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia stanowi część realizowanego przez Zamawiającego projektu Lublin Miasto Wiedzy, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Działanie 2.6 Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy. 2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: P. Maciej Zaporowski - Wydział Rozwoju i Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Lublin , ul. Krakowskie Przedmieście 39, pokój nr 2, telefon (081) 466-28-29, 2.2.W zakresie procedury: P. Grzegorz Tomczyk- Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 4, telefon (081) 466-30-16.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Przygotowanie do druku i druk materiału Lublin Miasto Wiedzy - przewodnik dla inwestorów, przedsiębiorców i instytucji otoczenia biznesu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie do druku i druk materiału Lublin Miasto Wiedzy - przewodnik dla inwestorów, przedsiębiorców i instytucji otoczenia biznesu w nakładzie 2,5 tys egzemplarzy, format teczka A4 (210 x 297 mm) ze skrzydełkami tworzącymi kieszeń na dokumenty A4 po złożeniu, w środku 24 strony A4 full kolor, wnętrze (kartki) kreda matowa 250g, okładka (teczka) karton 300g + folia matowa + lakier punktowy, zszyte jak zeszyt (dwie zszywki), pojedynczy big (bez grzbietu), wraz z nacięciami w teczce na wizytówkę.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8, 78.22.50.00-0, 78.23.00.00-8, 78.20.00.00-9, 78.11.50.00-6, 78.11.51.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Przygotowanie do druku i druk materiału Lublin Miasto Wiedzy - Informator dla studentów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie do druku i druk materiału Lublin Miasto Wiedzy - Informator dla studentów w nakładzie 3 tys. egzemplarzy, format po cięciu i zbindowaniu: kwadrat o boku - 150 mm, 80 stron + okładka, wnętrze: kreda matowa 135 g, okładka: karton 300 g + folia matowa, full kolor, bindowanie - grzbiet drutowy, elementy druku wypukłego na okładce.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8, 78.22.50.00-0, 78.23.00.00-8, 78.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Przygotowanie do druku i druk materiałów konferencyjnych na konferencję podsumowującą projekt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie do druku i druk materiałów konferencyjnych na konferencję podsumowującą projekt. Przygotowanie do druku i druk teczki A4 (210 x 297 mm) ze skrzydełkami tworzącymi dokumenty A4 po złożeniu, 500 sztuk, karton 300 g + folia matowa + lakier punktowy, pojedynczy big (bez grzbietu), wraz z nacięciami w teczce na wizytówkę.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-8, 78.22.50.00-0, 78.23.00.00-8, 78.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.