Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Włocławek: DIZ/56/2008 Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych
Numer ogłoszenia: 274063 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ/56/2008 Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.- soczewki tylnokomorowe, jednoczęściowe z PMMA, z filtrem UV - sztuk 400. - średnica optyczna 6,0 - 7,0 mm - średnica całkowita 12,5 - 13,5 mm - zakres mocy 0,0 + 30,0 dioptrii - angulacja 5 - 13 stopni - stała - 118,0 2. - soczewki zwijalne, tylnokomorowe, akrylowe, hydrofilne, z injektorem jednorazowego użytku i z wbudowanym kartridżem ( w jednym opakowaniu z soczewką ) - sztuk 300 . - średnica optyczna 5,7 - 5,8 mm ( obustronnie równomiernie wypukła ) - średnica całkowita 12,0 mm - stała - 118,0 - angulacja 0 stopni - zakres mocy + 10,0 do + 25,0 dioptrii - ostre krawędzie na pełnym obwodzie części optycznej, po obu stronach soczewki i na haptyce 3. - soczewki przedniokomorowe z PMMA, jednoczęściowe, z filtrem UV - sztuk 50. - średnica 5,0 - 6,0 - średnica całkowita 12,0 - 13,0 mm - moc - + 10,0 do + 25,0 dioptrii.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.31.11 - 33.41.31.11 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie przewiduje się.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp , tzn.: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży sprzętu medycznego. Wykonawca, który nie będzie posiadał w zakresie prowadzonej działalności sprzedaży sprzętu medycznego zostanie wykluczony. b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 dostawy odpowiadającej wartości nie mniejszej niż oferowane przedmiot zamówienia . Wykonawca, który nie wykaże się zrealizowaną dostawą zostanie wykluczony z postępowania. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej złożonej oferty. Nie posiadanie wystarczającej ilości środków finansowych spowoduje wykluczenie Wykonawcy. d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2.Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20.04.2004 o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2004r., Nr 93, poz.896 ),.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie ww zamówienia publicznego zobowiązany jest do przedłożenie niżej wymienionych dokumentów celem potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy pzp: a. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji, b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego albo właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat podobnych dostaw, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy zrealizowane zostały z należytą starannością, g. wypełnione oświadczenie z art. 22 ustawy pzp wg Załącznika Nr 2 2. Na potwierdzenie spełnienia przez oferowaną dostawę Wykonawca winien przedstawić jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: - deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE , - świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, - świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym, Ponadto Wykonawca winien przedstawić: 3. Wypełniony formularz Oferty wg Załącznika Nr 1. 4. Zaakceptowany projekt umowy ( Rozdział Nr XVI SIWZ ), 5. Wypełniony formularz cenowy ( Załącznik Nr 1a SIWZ ), 6. Upoważnienie do podpisania Oferty (fakultatywnie ). Uwaga: wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki
Dział Inwestycji i Zaopatrzenia
ul. Wieniecka 49 , pokój 302 (biurowiec)
87-800 Włocławek.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Dział Inwestycji i Zaopatrzenia ul. Wieniecka 49 , pokój 302 (biurowiec) 87-800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Remont-modernizacja instalacji elektrycznej budynku głównego (piwnica i parter) oraz roboty towarzyszące w Domu Pomocy Społecznej we Włocławku ul. Dobrzyńska 102
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Zakup i dostawa rowerów oraz współorganizowanie systemu pn: "Włocławski Rower Miejski -WŁOWER"
- KURS GASTRONOMICZNY
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.