Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Rudy: Wiata edukacyjna na potrzeby Szkółki Kontenerowej w Nędzy
Numer ogłoszenia: 274122 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie , ul. Rogera 1, 47-430 Rudy, woj. śląskie, tel. 032 4103029, faks 032 4103281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/rudy_raciborskie
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wiata edukacyjna na potrzeby Szkółki Kontenerowej w Nędzy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie ław fundamentowych żelbetowych, - Wykonanie ścian z kamienia średniotwardego, - Wykonanie zadaszenia z blachodachówki na konstrukcji drewnianej, - Montaż rynien PCV, - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej i otoczaków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.20 - Roboty budowlane w zakresie altan .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1500 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - dysponują osobami z odpowiednimi uprawnieniami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, - udzielą co najmniej dwuletniej gwarancji na wykonane roboty i urządzenia, - dostarczą wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2. o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP, 3. o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, 4. o niezaleganiu z opłatą podatków na rzecz Urzędu Skarbowego 5. o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty i urządzenia. Zaświadczenia: 1. aktualny odpis w z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upłuwem terminu składania ofert. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy, 2. kserokopia uprawnień budowlanych kadry kierowniczej, wraz z przynależnością do OIIB. Wykazy: 1. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urzadzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 2. wykaz podwykonawców, jeżeli wykonawca decyduje się na realizację części zamówienia przez podwykonawców, wraz z wyszczególnieniem zakresu prac, które zamierza im powierzyć do wykonania, i szacunkową wartość tych robót, 3. wykaz wykonanych robót o podobnym profilu i wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł z ostatnich 3 lat, a jeśli firma funkcjonuje krócej - to z tego okresu, 4. dokumenty (referencje) potwierdzające należyte wykonanie w/w robót (na łączną kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja będzie przekazana wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do złożenia ofert.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Rudy Raciborskie, 47-430 Rudy, ul. Rogera 1. W korespondencji prosimy o podanie przedmiot zamówienia oraz numer postępowania: 2711-S006-09.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.