Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Warszawa: Zakup oprogramowania specjalistycznego na potrzeby Ministerstwa Finansów
Numer ogłoszenia: 274132 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 33 00, faks 22 694 52 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania specjalistycznego na potrzeby Ministerstwa Finansów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia - składającego się z trzech części - jest zakup niżej wymienionego oprogramowania lub oprogramowania równoważnego wymienionego w poszczególnych częściach oraz jego dostawa do siedziby Zamawiającego (00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12) w miejsce wskazane przez Zamawiającego w jego siedzibie. Poniżej zestawienie oprogramowania Część I: 1)Adobe Creative Suite Design Standard CS 6, lub równoważnego, w liczbie 1 licencji oprogramowania uprawniającej do korzystania z tego oprogramowania na 1 stanowisku roboczym. Część II: 1)Upgrade Altova MissionKit 2012 for Enterprise Software Architects do wersji 2013 lub równoważnego, w liczbie 1 licencji oprogramowania uprawniającej do korzystania z tego oprogramowania na 1 stanowisku roboczym. 2)Upgrade Altova MissionKit 2011 for Enterprise Software Architects do wersji 2013 lub równoważnego, w liczbie 2 licencji oprogramowania uprawniających łącznie do korzystania z tego oprogramowania na 2 stanowiskach roboczych. 3)Altova Style Vision 2013 Enterprise Edition, lub równoważne, w liczbie 1 licencji oprogramowania, uprawniającej do korzystania z tego oprogramowania na 1 stanowisku roboczym. 4)IrfanView 4.36, lub równoważne, w liczbie 200 licencji uprawniających łącznie do korzystania z oprogramowania na 200 stanowiskach roboczych. 5)Sparx Systems Enterprise Architect Ultimate Edition Floating License, lub równoważne, w liczbie 5 licencji oprogramowania uprawniających łącznie do korzystania z oprogramowania na 5 stanowiskach roboczych, wraz ze wsparciem na 1 rok. 6)Upgrade Sparx Systems Enterprise Architect Edition Standard License do Sparx Systems Enterprise Architect Ultimate Edition Floating License, lub równoważne, w liczbie 1 licencji oprogramowania uprawniającej do korzystania z oprogramowania na 1 stanowisku roboczym wraz ze wsparciem na 1 rok. 7)Odnowienie Sparx Systems Enterprise Architect Ultimate Edition Floating License lub równoważne, w liczbie 36 licencji oprogramowania uprawniających łącznie do korzystania z oprogramowania na 36 stanowiskach roboczych, wraz ze wsparciem na 1 rok. 8)McAfee Endpoint Protection - Advanced Suite, lub równoważne, w liczbie 15 licencji oprogramowania uprawniających łącznie do korzystania z oprogramowania na 15 stanowiskach roboczych, wraz ze wsparciem na 3 lata. Część III: 1)Safecom Rule Based Painting, lub równoważne, w liczbie 72 licencji oprogramowania uprawniających łącznie do korzystania z oprogramowania na 72 stanowiskach roboczych, wraz ze wsparciem na 4 lata. Zwanych dalej Oprogramowaniem - szczegółowy opis powyższego Oprogramowania znajduje się w Załączniku nr 1 niniejszego ogłoszenia, a także w Rozdziale I SIWZ oraz we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik D do SIWZ. 2.Oprogramowanie winno być dostarczone w wersji najnowszej. 3.W przypadku, gdy Wykonawca wybierze dostarczenie oprogramowania drogę elektroniczną będzie zobowiązany do zapewnienia dostępu do zasobów internetowych w celu pobrania oprogramowania oraz do dostarczenia kodów/kluczy do tego Oprogramowania. 4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych do licencji oprogramowania określonych ust. 1. Równoważność oznacza, że: 1)Oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne i w sposób niezakłócalny współdziałać z oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego tj. Windows XP, Windows 7, Office 2003-2013; 2)Oprogramowanie równoważne musi zapewniać pełną funkcjonalną zamienność produktu z produktem zamawianym, posiadać co najmniej takie same paramenty techniczne i funkcjonalne; 3)Warunki licencji oprogramowania równoważnego w każdym aspekcie licencjonowania muszą być nie gorsze niż licencje oprogramowania określone powyżej; 4)Warunki i zakres subskrypcji licencji dla oprogramowania równoważnego muszą być nie gorsze niż dla oprogramowania zamawianego. 5.W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę oprogramowania równoważnego, do jego obowiązków należeć będzie udowodnienie, że funkcjonalność oferowanego oprogramowania jest równoważna w stosunku do oprogramowania opisanego przez Zamawiającego w ust. 1. 6.Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny będzie musiał udowodnić spełnienie wszystkich warunków, o których mowa w ust. 4. W tym celu Wykonawca: 1)Załączy do oferty opisy zawierające szczegółowe dane oferowanego oprogramowana równoważnego; 2)Przed podpisaniem umowy dokona wspólnie z Zamawiającym instalacji i testowania oprogramowania równoważnego w środowisku sprzętowo - programowym Zamawiającego; 3)Przeprowadzi szkolenie dla użytkowników w zakresie podstaw obsługi programu, programowania w nim oraz wykonywania obliczeń w przeciągu 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik D do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zgodnie z przepisem § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wskaże w wykazie oraz złoży poświadczenia na wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1)dla części I - brak wymagań ze strony Zamawiającego; 2)dla części II - dwie dostawy oprogramowania o wartości minimum 25 000,00 zł brutto każda; 3)dla części III - dwie dostawy oprogramowania o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, ww. warunki sumują się.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument zawierający dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany warunków umowy określone zostały w § 12 Wzoru Umowy. Wzór Umowy stanowi Załącznik D do SIWZ. Zmiany wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Finansów - Departament Finansów Resortu,
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12, pokój 1206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Ministerstwie Finansów - Departament Finansów Resortu, 00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12, pokój 1206..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Adobe Creative Suite Design Standard CS 6, lub równoważnego, w liczbie 1 licencji oprogramowania uprawniającej do korzystania z tego oprogramowania na 1 stanowisku roboczym, oprogramowanie na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 1 stanowisku roboczym jednocześnie zawierającym informację umożliwiającą instalację na 1 stanowisku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Upgrade Altova MissionKit 2012 for Enterprise Software Architects do wersji 2013 lub równoważnego, w liczbie 1 licencji oprogramowania uprawniającej do korzystania z tego oprogramowania na 1 stanowisku roboczym, oprogramowanie na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 1 stanowisku roboczym jednocześnie zawierającym informację umożliwiającą instalację na 1 stanowisku. 2)Upgrade Altova MissionKit 2011 for Enterprise Software Architects do wersji 2013 lub równoważnego, w liczbie 2 licencji oprogramowania uprawniających łącznie do korzystania z tego oprogramowania na 2 stanowiskach roboczych, oprogramowanie na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 2 stanowiskach roboczych jednocześnie zawierającym informację umożliwiającą instalację na 2 stanowiskach. 3)Altova Style Vision 2013 Enterprise Edition, lub równoważne, w liczbie 1 licencji oprogramowania, uprawniającej do korzystania z tego oprogramowania na 1 stanowisku roboczym, oprogramowanie na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 1 stanowisku roboczym jednocześnie zawierającym informację umożliwiającą instalację na 1 stanowisku. 4)IrfanView 4.36, lub równoważne, w liczbie 200 licencji uprawniających łącznie do korzystania z oprogramowania na 200 stanowiskach roboczych, oprogramowanie na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 200 stanowiskach roboczych jednocześnie zawierającym informację umożliwiającą instalację na 200 stanowiskach. 5)Sparx Systems Enterprise Architect Ultimate Edition Floating License, lub równoważne, w liczbie 5 licencji oprogramowania uprawniających łącznie do korzystania z oprogramowania na 5 stanowiskach roboczych, wraz ze wsparciem na 1 rok, oprogramowanie na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 5 stanowiskach roboczych równocześnie, jednocześnie zawierającym informację umożliwiającą instalację na nieograniczonej liczbie stanowisk . 6)Upgrade Sparx Systems Enterprise Architect Edition Standard License do Sparx Systems Enterprise Architect Ultimate Edition Floating License, lub równoważne, w liczbie 1 licencji oprogramowania uprawniającej do korzystania z oprogramowania na 1 stanowisku roboczym wraz ze wsparciem na 1 rok, oprogramowanie na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 1 stanowisku roboczym jednocześnie zawierającym informację umożliwiającą instalację na nieograniczonej liczbie stanowisk. 7)Odnowienie Sparx Systems Enterprise Architect Ultimate Edition Floating License lub równoważne, w liczbie 36 licencji oprogramowania uprawniających łącznie do korzystania z oprogramowania na 36 stanowiskach roboczych, wraz ze wsparciem na 1 rok, oprogramowanie na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 36 stanowiskach roboczych jednocześnie zawierającym informację umożliwiającą instalację na nieograniczonej liczbie stanowisk. 8)McAfee Endpoint Protection - Advanced Suite, lub równoważne, w liczbie 15 licencji oprogramowania uprawniających łącznie do korzystania z oprogramowania na 15 stanowiskach roboczych, wraz ze wsparciem na 3 lata, oprogramowanie na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 15 stanowiskach roboczych jednocześnie zawierającym informację umożliwiającą instalację na 15 stanowiskach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Safecom Rule Based Painting, lub równoważne, w liczbie 72 licencji oprogramowania uprawniających łącznie do korzystania z oprogramowania na 72 stanowiskach roboczych, wraz ze wsparciem na 4 lata, oprogramowanie na nośniku CD lub DVD lub udostępnienie oprogramowania drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na 72 stanowiskach roboczych jednocześnie zawierającym informację umożliwiającą instalację na 72 stanowiskach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizowanego projektu Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Osiek Jasielski
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Milanów"
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.