eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłami grzewczymi w budynku LESZCZ na terenie Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego w Łańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Warszawa: Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłami grzewczymi w budynku LESZCZ na terenie Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego w Łańsku
Numer ogłoszenia: 274134 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, faks 022 6946043, 6947204,6949645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze KPRM.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłami grzewczymi w budynku LESZCZ na terenie Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego w Łańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłami grzewczymi w budynku LESZCZ na terenie Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego w Łańsku. Podstawowy zakres robót:a) demontaż kotłów i instalacji technologicznej b) montaż nowych kotłów i instalacji technologicznej c) montaż kanałów wentylacji grawitacyjnejd) montaż instalacji odprowadzenia spaline) demontaż instalacji centralnego ogrzewaniaf) montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania z wymianą grzejników i zaworów grzejnikowychg) demontaż i ponowny montaż (wymiana) instalacji wodociągowej w zakresie wody zimnej i ciepłej na poziomie piwnich) demontaż i ponowny montaż (wymiana) instalacji kanalizacji w zakresie istniejących leżaków i podejść na poziomie piwnici) demontaż istniejących oraz wykonanie instalacji elektrycznych na poziomie piwnic oraz zasilenia urządzeń technologicznych w tym automatyki i sterowaniaj) adaptacje budowlane dostosowania pomieszczeń na potrzeby kotłowni olejowej i nowego magazynu olejuk) wykonanie robót poinstalacyjnych i porządkowych po zakończeniu robót budowlano-instalacyjnych l) wykonanie dokumentacji powykonawczej (w formie papierowej i elektronicznej na nośniku CD z rozszerzeniem pdf) - 2 egz.Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy.Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót oraz Istotne postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego cokprm.gov.pl2. Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania zostanie zorganizowana wizja lokalna celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca wykonawcom wzięcie udziału w wizji, gdyż uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert. Termin wizji ustala się na dzień 20.08.2009 r. o godz. 12:00. Zbiórka zainteresowanych wykonawców w Recepcja Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego Łańsk.Najpóźniej na dwa dni przed terminem wizji lokalnej zainteresowany wykonawca zobowiązany jest przesłać faxem do Wydziału Zamówień Publicznych - fax: (022) 642 96 45 wykaz osób (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego), które mają wziąć udział w wizji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 1000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty w zakresie budowy lub modernizacji kotłowni na olej opałowy o mocy grzewczej nie mniejszej niż 50 kW i/lub kotłowni na olej opałowy z instalacją c.o. dla budynków mieszkalnych lub biurowych o kubaturze nie mniejszej niż 700 m3 każdy budynek; 1.3 dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym; 1.4 dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: 1.4.1. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 1.4.2. kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;1.4.3. kierownikiem robót budowlanych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 1.5 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.6 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1 oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SIWZ na stronie internetowej cokprm.gov.pl; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1.3 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót w zakresie budowy lub modernizacji kotłowni na olej opałowy o mocy grzewczej nie mniejszej niż 50 kW i/lub kotłowni na olej opałowy dla budynków mieszkalnych lub biurowych o kubaturze nie mniejszej niż 700 m3 każdy budynek z podaniem opisu robót, dat i miejsc wykonania, wartości - Załącznik 5 do SIWZ na stronie internetowej cokprm.gov.pl. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia;1.4 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik 6 do SIWZ na stronie internetowej cokprm.gov.pl;1.5 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;1.6 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z art. 12 ust. 7 w związku z art. 88a ust. 1 pkt. 3 lit. a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.): 1.6.1 dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1995 rokiem są to uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, lub zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 1.6.2. dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 1995 roku są to zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 1.6.3. aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;2. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 2.1 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2 Wykonawcy, o których mowa w pkt 2.1., składają jedną ofertę, przy czym: 2.2.1 wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale IV, podrozdziale II pkt 1 ppkt 1.1) oraz 1.2) składa osobno każdy z Wykonawców, 2.2.2 pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale IV, podrozdziale II pkt 1 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM OBSUGI KANCELARII PREZESA RADY MINISTRÓW, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, pok. 302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 12:00, miejsce: CENTRUM OBSUGI KANCELARII PREZESA RADY MINISTRÓW, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pożądany termin wykonania zamówienia: 35 dni (5 tygodni) od dnia 5.10.2009 r. tj. od daty protokolarnego wprowadzenia wykonawcy do obiektu. Należy przyjąć zasadę, że roboty mogą być prowadzone przez całą dobę, także w dni wolne od pracy. Roboty uciążliwe (powodujące duży hałas) mogą być prowadzone wyłącznie w godzinach 9:00 - 17:00 (z wyjątniem sobót i niedziel), po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem K.R.-W. w Łańsku..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.