eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczCałodobowa ochrona obiektu oraz mienia i osób w siedzibie zamawiającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Bydgoszcz: Całodobowa ochrona obiektu oraz mienia i osób w siedzibie zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 274147 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 468656 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy, pl. Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 320 24 00, faks 52 321-42-40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organ nadzoru nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona obiektu oraz mienia i osób w siedzibie zamawiającego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na całodobowej ochronie obiektu oraz mienia i osób w siedzibie zamawiającego przy Placu Piastowskim 4a w Bydgoszczy w zakresie określonym poniżej. 1. W dni robocze w godzinach 730 - 1530, Wykonawca zapewni jednego pracownika, który wykonywać będzie niżej wyszczególnione czynności: a) obsługę centralki telefonicznej - łączenie zewnętrznych rozmów telefonicznych na poszczególne numery wewnętrzne, b) nadzór ruchu osobowego pracowników i petentów zgodnie z instrukcjami Zamawiającego, c) zapewnienie spokoju i porządku w budynku i jego otoczeniu, d) przeciwdziałanie ewentualnym próbom kradzieży mienia stanowiącego majątek Zamawiającego. 2. W dni robocze w godzinach od 1530-730, a w dni wolne od pracy przez całą dobę Wykonawca zapewni jednego pracownika w celu ochrony mienia i majątku znajdującego się w budynku siedziby Zamawiającego, który zobowiązany będzie również do: a) utrzymania czystości na działce oraz terenie zewnętrznym stanowiącym własność Zamawiającego wokół budynku (zamiatanie powierzchni, odśnieżanie), b) utrzymanie chodników i ciągów komunikacyjnych przy siedzibie Zamawiającego łącznie ze schodami zewnętrznymi - wejście do budynku siedziby - w stanie uniemożliwiającym poślizgnięcie się przechodzących osób (odśnieżanie, posypywanie piaskiem, usuwanie skutków gołoledzi itp.), c) nadzorowanie - bieżące wizualne monitorowanie kontrolek świadczących o gotowości do uruchomienia instalacji alarmowej p.poż.- oddymianie, odpowiednie reagowanie na wszystkie sygnały świadczące o nieprawidłowościach zaobserwowanych na tych urządzeniach oraz pozostałych instalacjach wskazanych przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy. Wymagany materiał, sprzęt i narzędzia do wykonywania czynności opisanych wyżej (pkt a i b) zabezpieczy Wykonawca. Zakres usług opisany w pkt. 2 Wykonawca świadczyć będzie przez umundurowanych pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje oraz wymagane prawem dokumenty upoważniające do ich zatrudnienia na danym stanowisku pracy. Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy wykonujący przedmiot umowy posiadali licencję pracownika ochrony I czy II stopnia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SECURITY & CLEANING SYSTEM SPÓŁKA Z.O.O., Racławicka 15/19, 53-149 Wrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136466,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170348,85

  • Oferta z najniższą ceną: 163466,10 / Oferta z najwyższą ceną: 430500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.