eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góraremont budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Sportowych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-05-15

POZYCJA 27416

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: remont budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Sportowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze, do kontaktów: Maria Kaczmarek, ul. Wyspiańskiego 21, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4512066, fax 068 4512051, e-mail: maria.kaczmarek@gazeta.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.7liceum.internetdsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Sportowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze - remont oranżerii z wymianą naświetli dachowych, remont szatni basenu szkolnego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.45.13.00 - Aranżacja oranżerii Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.13.00 - Aranżacja oranżerii 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: * Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej: a. 2 robót budowlanych o wartości 150 000,00 zł brutto w zakresie robót opisanych kodem 45453000-7 Prace remontowe oraz renowacyjne b. 2 robót budowlanych o wartości 80 000,00 zł brutto w zakresie robót opisanych kodem 45451300-6 Tworzenie ogrodów zadaszonych, ewentualnie w zakresie robót polegających na wznoszeniu bądź remoncie konstrukcji stalowych szklonych; c. 2 robót budowlanych o wartości 10 000,00 zł brutto w zakresie robót opisanych kodem 45310000-3 Prace dotyczące wykonywanych instalacji elektrycznych; d. 2 robót budowlanych o wartości 30 000,00 zł brutto w zakresie robót opisanych kodem 45332000-9 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne. * Wykonawca dysponuje dla potrzeb niniejszego zamówienia kierownikiem budowy który: a. posiada zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń b. wpisany jest na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) * Osoby, które będą wykonywały instalację elektryczną będą posiadały aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne typu E i D (dozoru i eksploatacji bez ograniczeń napięć) * Osoby, które będą wykonywały instalację elektryczną będą posiadały przygotowania zawodowe w tym zakresie * Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia * Posiadanie zdolności finansowej do kwoty 180 000,00 zł, tj. posiadanie środków o tej wysokości na podstawowym rachunku bankowym lub posiadanie zdolności zaciągnięcia kredytu do tej wysokości. * Posiadanie ubezpieczenia OC deliktowej i kontraktowej w wysokości nie niższej niż równowartość 360 000,00 zł. - Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku z treścią art. 24 Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wg formuły "spełnia - nie spełnia", wyłącznie na podstawie następujących dokumentów: - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ - oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te (tj. roboty wskazane w wykazie) zostały wykonane należycie - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na wzorze stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - Stwierdzenie przygotowania zawodowego kierownika robót w zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - Aktualnego zaświadczenia poświadczającego przynależność kierownika robót do właściwej miejscowo Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - Stwierdzenie przygotowania zawodowego w zakresie wykonywanych instalacji elektrycznych osób, które wykonywać będą tą instalację - Stwierdzenie przygotowania zawodowego w zakresie wykonywanych instalacji sanitarnych osób, które wykonywać będą tą instalację - Informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - Dowodu wniesienia wadium. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo7.bipzielonagora.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 10:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 11:00, siedziba zamawiającego - sala konferencyjna - parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.