eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomSprawowanie serwisu pogwrancyjnego Laboratoryjnego Systemu Informatycznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Radom: Sprawowanie serwisu pogwrancyjnego Laboratoryjnego Systemu Informatycznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 274174 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177334 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego, ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie serwisu pogwrancyjnego Laboratoryjnego Systemu Informatycznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Sprawowanie serwisu pogwarancyjnego Laboratoryjnego Systemu Informatycznego zwanego dalej LSI (produkcji firmy MARCEL SP. z o. o. ul. Prymasa St. Wyszyńskiego 11 05-220 Zielonka), w zakresach: a. dostarczonego i wdrożonego przez firmę MARCEL oprogramowania LSI, b. dostarczonego i uruchomionego przez firmę MARCEL sprzętu komputerowego (lista sprzętu w załączniku). 2.Świadczenie opieki serwisowej zapewni prawidłowe funkcjonowanie LSI u Zamawiającego w przypadku zmian struktury organizacyjnej, infrastruktury informatycznej oraz w sytuacjach awaryjnych. Czas trwania opieki 3 lata. Płatność w ratach miesięcznych. Zakres usług serwisowych: Zakres 1a: oprogramowanie LSI: 1.Utrzymywanie LSI w ruchu ciągłym. a.reakcja na zgłaszane przez Użytkownika awarie i usuwanie ich skutków: -w przypadku awarii uniemożliwiających pracę LSI w terminie nie dłuższym niż 1 godz. od zgłoszenia awarii, -w przypadkach awarii umożliwiających pracę LSI w terminie nie dłuższym niż 24 godz. od zgłoszenia awarii, b.godziny przyjmowania zgłoszeń w dniach roboczych 8.00 do 16.00: -telefonicznie pod nr -za pośrednictwem faksu nr -pocztą elektroniczna na adres c.zgłoszenia w przypadku awarii po godz. 16.00 do 8.00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy: -telefonicznie pod nr 2.usuwanie błędów LSI: a.w przypadku błędu uniemożliwiającego pracę - w trybie i na warunkach jak na awarie, b.w przypadku błędu umożliwiającego pracę - usuwanie w ramach nowych wersji (upgradów). 3.aktualizacja oprogramowania zgodnie ze zmieniającymi się przepisami ogólnymi, rozporządzeniami, ustawami, obowiązującymi wykładniami prawnymi lub wskazówkami jednostek nadrzędnych (np. Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, Wydział Zdrowia Urzędu Wojewódzkiego, Miejskiego lub Gminnego, NFZ itp.) lub w wyniku udoskonalania systemu, 4.instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania LSI (upgradów) na serwerach i stacjach roboczych łącznie z przeszkoleniem personelu w zakresie zmian, 5.dostarczanie aktualnych wersji dokumentacji użytkownika i administratora LSI, 6.konserwacja zainstalowanego oprogramowania LSI, porządkowanie plików systemowych, okresowa kontrola poprawności zapisów, 7.bieżące optymalizowanie konfiguracji LSI uwzględniającego potrzeby Zamawiającego, 8.rekonfigurowania (lub ponownej instalacji) LSI mającej na celu prawidłowe funkcjonowanie systemu w przypadku: zmian struktury organizacyjnej, zmian infrastruktury informatycznej, sytuacji awaryjnych, 9.odtwarzanie, na wniosek Zamawiającego, stanu LSI w zakresie oprogramowania aplikacyjnego, bazodanowego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach, 10.niezbędne konfiguracje i rekonfiguracje systemu i podłączonych do niego analizatorów, w ramach posiadanej licencji na podstawie pisemnego zgłoszenia w/w potrzeb, 11.doradztwa w zakresie przygotowywania danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących, 12.doradztwa w zakresie rozbudowy środków informatycznych związanych z LSI i jego współpracą z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem, 13.diagnozowanie uszkodzeń i naprawy okablowania podłączeń analizatorów, 14.analiza i zgłaszanie Użytkownikowi potrzeb w zakresie napraw, modernizacji czy wymiany sprzętu, 15.prowadzenia rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania, 16.brak ograniczenia ilości wizyt serwisowych, 17.gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych uwag w stosunku do użytkowanego przez Zamawiającego oprogramowania objętego Umową oraz propozycji jego udoskonaleń, 18.konsultacje w zakresie: a.pomocy w przypadku trudności operatorskich, b.pomocy w diagnostyce problemów związanych z oprogramowaniem, c.doradztwa w zakresie implementacji i konfiguracji systemu u Użytkownika. Zakres 1b: sprzęt komputerowy: 1.Utrzymywanie sprzętu komputerowego w ruchu ciągłym: a.reakcja na zgłaszane przez Użytkownika awarie i usuwanie ich skutków: -w przypadku awarii uniemożliwiających pracę LSI w terminie nie dłuższym niż 1 godz. od zgłoszenia awarii, -w przypadkach awarii umożliwiających pracę LSI w terminie nie dłuższym niż 24 godz. od zgłoszenia awarii, d.godziny przyjmowania zgłoszeń w dniach roboczych 8.00 do 16.00: -telefonicznie pod nr -za pośrednictwem faksu nr -pocztą elektroniczna na adres e.zgłoszenia w przypadku awarii po godz. 16.00 do 8.00 dnia następnego oraz w niedziele i święta: -telefonicznie pod nr 2.usuwanie wszelkich awarii LSI w zakresie sprzętu komputerowego, 3.naprawa sprzętu na miejscu u użytkownika (w przypadku konieczności naprawy w serwisie. Dostawca zapewnia nieodpłatny transport obustronny jak też ponowną instalację urządzenia u Zamawiającego), 4.dostarczenie urządzenia zastępczego i jego zainstalowanie w przypadku napraw sprzętu komputerowego trwających dłużej niż 48 godz. (dostarczony sprzęt zastępczy ma mieć parametry porównywalne z zabranym do naprawy), 5.udostępnienie numeru serwisowego Zamawiającemu, 6.prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, 7.brak ograniczenia ilości wizyt serwisowych, 8.wykonawca jest zobowiązany do wykonania co najmniej raz na kwartał, przeglądu sprzętu komputerowego (otworzenie obudowy, oczyszczenie z nagromadzonego kurzu itp.) Wykaz sprzętu komputerowego objęty umową: Konfiguracja - Ilość - Numery seryjne: SERWER HP PROLIANT DL360 G5 - 1 - 00032G/07, dysk twardy 72,8 GB SAS SFF Hot Plug 10000 rpm - 4 - 00032HDD1/07, 00032HDD2/07, 00032HDD3/07, 00032HDD4/07. Konfiguracja. Ilość. Numery seryjne: SERWER HP PROLIANT DL140 G3, drugi (wmontowany) dysk twardy 80 GB 7200 SATA, 1, 00032Z/07, 383410-B21.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe 72.59.10.00 - Rozszerzanie umów serwisowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcel Sp. z o. o., ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 107900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.