eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoZakup oraz wdrożenie oprogramowania dziennika elektronicznego wraz z platformą edukacyjną do dwóch szkół oraz przeprowadzenie szkoleń pracowników nauczycieli z obsługi dziennika elektronicznego w ramach projektu pn.Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Nisko: Zakup oraz wdrożenie oprogramowania dziennika elektronicznego wraz z platformą edukacyjną do dwóch szkół oraz przeprowadzenie szkoleń pracowników nauczycieli z obsługi dziennika elektronicznego w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 274206 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz wdrożenie oprogramowania dziennika elektronicznego wraz z platformą edukacyjną do dwóch szkół oraz przeprowadzenie szkoleń pracowników nauczycieli z obsługi dziennika elektronicznego w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oraz wdrożenie oprogramowania dziennika elektronicznego wraz z platformą edukacyjną do dwóch szkół oraz przeprowadzenie szkoleń pracowników nauczycieli z obsługi dziennika elektronicznego w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Lp. Nazwa przedmiotu Szczegółowy opis Jednostka miary ilość 1. Dziennik elektroniczny wraz z platformą edukacyjną - oprogramowanie do Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem oraz do Zespołu Szkół im. ks. Stanisława Staszica w Jeżowem Załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 sztuki 2 2. Szkolenie pracowników nauczycieli z zakresu obsługi dziennika elektronicznego 2 szkolenia w Zespole Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem 2 szkolenia w Zespole Szkół im. ks. Stanisława Staszica w Jeżowem sztuki 4 Wymagania dotyczące oprogramowania dziennika elektronicznego wraz z platformą edukacyjną: 1) licencja na 1 rok z możliwością przedłużenia dla obydwu szkół (od 1 września 2013 r.) 2) dostęp do dziennika elektronicznego oraz platformy edukacyjnej nauczyciele i uczniowie przez 1 rok dla obydwu szkół 3) nie mniej niż 200 kont rodzicielskich podstawowych w cenie przez 1 rok dla każdej szkoły Szczegółowy opis dziennika elektronicznego stanowi załącznik Szczegółowy opis platformy edukacyjnej stanowi załącznik Wymagania dotyczące szkoleń: 1) Szkolenia będą przeprowadzone z zakresu: obsługi oprogramowania dziennika elektronicznego w dwóch Szkołach: - W Zespole Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem szkolenie dla 30 pracowników nauczycieli 1 szkolenie - 2 godziny w 2013 r. termin do uzgodnienia 1 szkolenie - 2 godziny w 2014 r. termin do uzgodnienia - W Zespole Szkół im. ks. Stanisława Staszica w Jeżowem dla 15 pracowników nauczycieli 1 szkolenie - 2 godziny w 2013 r. termin do uzgodnienia 1 szkolenie - 2 godziny w 2013 r. termin do uzgodnienia Forma szkolenia - szkolenia zostaną przeprowadzone w formie warsztatowej, metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach Po przeprowadzeniu każdego szkolenia Wykonawca przygotowuje raport ewaluacyjny, w którym zawarte będą: opis przebiegu szkolenia opis zastosowanych metod podczas szkolenia; analizę wyników i stopień osiągnięcia celów; Do zadań Wykonawcy należy: 1. Przygotowanie szczegółowego programu szkolenia, który uwzględni aktualne potrzeby dotyczące doskonalenia umiejętności ww. Zakresach, 2. Zapewnienie trenera ów dysponującego/ych doświadczeniem i wiedzą w przedmiotowym zakresie 3. Zapewnienie warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia; 4. Zapewnienie materiałów szkoleniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji programu szkolenia; Zamawiający wymaga aby wszystkie dokumenty wystawione przez Wykonawcę wynikające z realizacji zamówienia zawierały logo projektu zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (załącznik nr 4). W przypadku gdy zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy mogą zaoferować materiały równoważne o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. W przypadku dostarczenia oprogramowania równoważnego względem wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca musi na swoją odpowiedzialność i swój koszt udowodnić, że dostarczone produkty spełniają wszystkie wymagania i warunki określone w SIWZ, w szczególności w zakresie: 1. warunki licencji, sublicencji w każdym aspekcie licencjonowania, sublicencjonowania, które nie mogą być gorsze niż dla produktu wymienionego w SIWZ, 2. funkcjonalności równoważnej produktu, która nie może być gorsza od funkcjonalności produktu wymienionego w SIWZ, 3. warunków i zakresu usług gwarancji, serwisu pogwarancyjnego, asysty technicznej i konserwacji produktu równoważnego, muszą być nie gorsze niż dla produktu wymienionego w SIWZ. W przypadku gdy zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego i lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej Zamawiającego oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo - programowego Zamawiającego również po usunięciu produktu równoważnego. Wraz z produktem równoważnym Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia niżej wymienionego oświadczenia i następujących dokumentów: 1. oświadczenia dotyczącego zastosowania produktu równoważnego, 2. pełnego postanowienia licencji sublicencji produktu równoważnego, 3. pełnego wykazu funkcjonalności produktu równoważnego, 4. pełnych warunków i zasad świadczenia usług gwarancji, serwisu pogwarancyjnego, asysty technicznej i konserwacji dla produktu równoważnego. Oprogramowanie równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie może w momencie składania przez niego oferty mieć statusu zakończenia wsparcia technicznego producenta. Niedopuszczalne jest zastosowanie oprogramowania równoważnego, dla którego producent ogłosił zakończenie jego rozwoju w terminie 3 lat licząc od momentu złożenia oferty. Niedopuszczalne jest użycie oprogramowania równoważnego, dla którego producent oprogramowania współpracującego ogłosił zaprzestanie wsparcia w jego nowszych wersjach...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1 (załącznik nr 2 do SIWZ),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2 (załącznik nr 2 do SIWZ),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 3 (załącznik nr 2 do SIWZ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 3 (załącznik nr 2 do SIWZ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 4 (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem A), 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty winno być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres uprawnień i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Biuro Obsługi Interesanta (pokój Nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup oraz wdrożenie oprogramowania dziennika elektronicznego wraz z platformą edukacyjną do dwóch szkół oraz przeprowadzenie szkoleń pracowników nauczycieli z obsługi dziennika elektronicznego w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.