To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-15
Gniew: Wykonanie robót ulepszających nawierzchnię dróg gminnych nr 228024G i nr
228026G w Piasecznie, Gmina Gniew
Numer ogłoszenia: 274230 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137151 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Gniewie, Pl. Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, woj. pomorskie, tel. 058 5352255 w. 14, 39, faks 058 5352258 w. 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót ulepszających nawierzchnię dróg gminnych nr 228024G i nr 228026G w Piasecznie, Gmina Gniew.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Remont cząstkowy i wyrównanie nawierzchni dróg nr 228026G oraz nr 228024G o nawierzchni bitumiczno asfaltowej, zgodnie z załączonym przedmiotem robót. 2. Wykonanie cienkiej warstwy nawierzchni bitumicznej typu slurry seal na następujących drogach gminnych: Drogi nr 228024G na odcinku Piaseczno droga krajowa nr 91 - Piaseczno droga krajowa nr 91, długość 1160mb, powierzchnia 5800 m2. Drogi nr 228026G na odcinku Piaseczno droga gminna nr 228024G - droga wojewódzka nr 623), długość 500mb, powierzchnia 2650 m2. Roboty związane z realizacją inwestycji obejmują wszystkie koszty robocizny, materiałów i sprzętu oraz utylizację materiałów z rozbiórki wraz z kosztami pośrednimi (ogólnymi), kosztami zaopatrzenia, zyskiem. Roboty obejmują wykonanie renowacji nawierzchni bitumicznej polegającej na uszczelnieniu przez wykonanie skropienia emulsją asfaltową modyfikowaną C60BP3ZM i uszorstnieniu cienką warstwą z mieszanki mineralnoemulsyjnej na zimno o uziarnieniu ciągłym 0/8 mm w dwóch warstwach grubości min. 2 cm (typu slurry seal) i średniej ilości min. 35 kg/m2, frakcja większa od frakcji piaskowej, czyli 2/8 - kruszywo bazaltowe płukane kl. I, gat. 1. Zakres planowanych robót oraz zaoferowana cena ofertowa musi obejmować: 1. Oczyszczenie podłoża. 2. Wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót. 3. Wykonanie cienkiej warstwy mieszanką mineralno-emulsyjną na zimno o uziarnieniu ciągłym 0/8 mm w dwóch warstwach grubości min. 2 cm (typu slurry seal) i średniej ilości min. 35 kg/m2, frakcja większa od frakcji piaskowej czyli 2/8 - kruszywo bazaltowe płukane kl I, gat. 1. 4. Wykonanie koniecznych regulacji pionowych studzienek kanalizacji sanitarnej, obudów hydrantów i zasuw sieci wodociągowej oraz kratek ściekowych kanalizacji deszczowej. 5. Badania kontrolne. 6. Obmiar i odbiór wykonanych robót. 7. Zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. Zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych. 9. Doprowadzanie na bieżąco terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych terenów do stanu, w jakim je przejmował. 10.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie na placu budowy od dnia rozpoczęcia robót do czasu ich protokolarnego odbioru. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. Warunki zlecania i odbioru robot 1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. 2. Odbiory robót będą się odbywały zgodnie z zapisami § 8 Istotnych postanowień umowy. Warunki prowadzenia robot: 1. Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podaje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; 2. Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z projektem organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót zabezpieczenia terenu budowy; 3. Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych dla: materiałów bitumicznych, gruzu z betonu cementowego, mas ziemnych. Rozliczanie wykonanych i odebranych robot: 1. Zaoferowane wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest stałe i niezmienne. 2. Rozliczanie nastąpi fakturą wystawioną przez Wykonawcę, w oparciu o bezusterkowy protokół odbioru końcowego. Wykonawca udziela pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy - na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zadeklarowany przez Wykonawcę okres udzielonej gwarancji, rękojmi za wady będzie brany pod uwagę, jako dodatkowe kryterium oceny ofert zgodnie z opisem zawartym w rozdziale 23 SIWZ. Szczegółowy opis robót zawarty jest w załączonych Specyfikacjach Technicznych Wykonania Odbioru Robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMULEX Kalinowski sp. z o.o., ul. Czesława Tańskiego 16, 73-102 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188536,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184389,30
Oferta z najniższą ceną: 184389,30 / Oferta z najwyższą ceną: 209647,79
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów na remonty dróg gminnych
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Wieliszew
- Bieżące utrzymanie dróg i terenów gminnych, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kamienna Góra
- "Przebudowa drogi gminnej 001206F na odcinku od m. Brzeźnica do m. Budynia"
- Odbudowa mostu na drodze nr 119962D w km 0+122-0+130 w Domaszkowie
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 2306C Piotrkowice - Słębowo od km 12+160 do km 13+280 na dł. 1,120 km i modernizacja drogi powiatowej nr 2304C Słabomierz - Żnin (na ul. Traugutta w m. Żnin)"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.