Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Kraków: Druk wraz z dostawą znaków opłaty sądowej
Numer ogłoszenia: 274234 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Krakowie , ul. Mogilska 17, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 4106466, faks 0-12 4106466.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk wraz z dostawą znaków opłaty sądowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk wraz z dostawą 8.000.000 sztuk znaków opłaty sądowej różnych nominałów wykonanych na papierze znakowym pełnopodgumowanym techniką stalorytniczą - znak graficzny i techniką rotograwiurową - nominał.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 22.41.00.00 - Znaczki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca musi posiadać pozytywne i udokumentowane doświadczenie w realizacji usług, tj. musi wykazać, że wydrukował i dostarczył co najmniej 6.000.000 sztuk znaków wartościowych (znaki opłaty sądowej, znaki(czki opłaty skarbowej, znaczki opłaty paszportowej, itp.) o wymiarach nie przekraczających 30 x 35 mm na papierze znakowym (znaczkowym) (pełno)podgumowanym techniką stalorytniczo-rotograwiurową. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeśli Wykonawca wykaże jednorazowe wydrukowanie i dostawę co najmniej 6.000.000 sztuk znaków wartościowych o wartości nie mniejszej niż 350.000 zł brutto lub też dwie usługi druku wraz z dostawą obejmujące odpowiednio co najmniej 2.000.000 i 4.000.000 sztuk znaków o łącznej wartości nie mniejszej niż 350.000 zł brutto. Dodatkowo okres pomiędzy ostatecznym zatwierdzeniem znaków do druku a ich dostawą nie może przekraczać 4 miesięcy. Doświadczenia konsorcjantów nie podlegają zsumowaniu. 3. Wykonawca musi zapewniać bezpieczeństwo druku, przechowywania i transportu znaków opłaty sądowej, tj. posiadać odpowiednio zabezpieczony technicznie obiekt, w którym będzie się odbywać produkcja i przechowywanie znaków: 1) System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) spełniający minimum warunki klasy SA3 wg. PN-93/E-08390/14:1993 Systemy Alarmowe - Wymagania Ogólne - Zasady stosowania lub jej odpowiednik (w przypadku Wykonawców mających swoja siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) stosowany w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - przekazujący do punktu monitorującego zdarzenia w czasie rzeczywistym z możliwością archiwizacji; 2) System Kontroli Dostępu (SKD) zapewniający ograniczony dostęp osób do sfery produkcji i magazynowania znaków; 3) System Telewizji Dozorowej (CCTV) zapewniający stała obserwację linii produkcyjnej, miejsca magazynowania oraz sortowania i ekspedycji znaków; system powinien rejestrować obraz (z datą i czasem), umożliwiając archiwizację materiałów przez okres co najmniej 30 dni; 4) posiadać klimatyzowane pomieszczenia przystosowane do przechowywania znaków; 5) zapewnić transport znaków opłaty sądowej w warunkach zapewniających ich należytą ochronę przed utratą, zniszczenie lub zagarnięciem, tj. przy odpowiednim zachowaniu warunków określonych przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858 z póź. zm.). 4. Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 350.000 zł oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawione na kwotę nie mniejszą niż 350 000 zł. Ocena spełnienia powyższych warunków, będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. Dokumenty - dla potwierdzenia prawdziwości oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, potwierdzające spełnienie wymaganych warunków wymienionych powyżej: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły odbioru bez zastrzeżeń); 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Jeżeli zamówienie realizowane będzie wspólnie przez wykonawców opisane wyżej warunki musi spełnić każdy z wykonawców, tzn. każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 oraz dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1-3. Wspólnie zostaną złożone pozostałe dokumenty. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia publicznego ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie wymagał złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy § 2 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.sa.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tomasz Niemiec - Sąd Apelacyjny w Krakowie 31-542, ul. Mogilska 17 pok. 3 (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Krakowie 31-542, ul. Mogilska 17, pok. 3 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
więcej: Znaczki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.