eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaDostawa doposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatem Dębickim, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-18

Dębica: Dostawa doposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatem Dębickim, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 274254 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego , ul. Ignacego Lisa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6813574, faks 14 6704215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kwiatek.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa doposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatem Dębickim, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa doposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatem Dębickim, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 30.23.21.00-5, 32.55.00.00-3, 22.11.00.00-4, 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 16.16.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty;Wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3a, 3b, 3c,3e; Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 3d,3 h; Foldery lub opisy zawierające parametry techniczne oferowanego asortymentu w odniesieniu do opisu przedstawionego przez zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym (należy podać również nazwę oferowanego produktu marka, model/nr katalogowy), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie zamawiającego Obowiązek dołączenia do oferty folderów lub opisów dotyczy zadań częściowych 2,3,6,7

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kwiatek.edu.pl/?page_id=635
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 im Eugeniusza Kwiatkowskiego, ul. Ignacego Lisa 2, 39-200 Dębica, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół nr 2 im Eugeniusza Kwiatkowskiego, ul. Ignacego Lisa 2, 39-200 Dębica, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa podzespołów sprzętu komputerowego oraz projektora multimedialnego dla Zespołu Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Dębicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Procesor, 12 sztuk; 2) Procesor, 2 szt, 3) Płyta główna - 14 szt. 4) Dysk twardy 14 szt. 5) Pamięć - 14 kompletów, 6) Karta graficzna - 14 szt, 7)Monitor - 14 szt. 8) Mysz komputerowa - 14 szt, 9) Klawiatura komputerowa - 14 szt. 10) Obudowa 14 szt. 11) Zasilacz: 14 szt., 12)Projektor multimedialny: 1 szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Dębicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe 2 szt. , Pakiet oprogramowania biurowego, System operacyjny MS Windows 8 Pro lub równoważny, Mata antystatyczna z kablem uziemiającym, Komplet narzędzi do montażu i demontażu podzespołów komputera, Multimetr uniwersalny, Karta graficzna, Napęd DVD z nagrywarką Dysk twardy, Zasilacz komputerowy 400W, Kości pamięci RAM DDR3 4GB Karta sieciowa przewodowa i bezprzewodowa. Komplet do transmisji Bluetooth..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa różnego sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowania dla Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej- Curie w Pustkowie Osiedlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook 5 szt.; Komputer stacjonarny - 2 sztuki z monitorem, Notebook 1 szt.; Oprogramowanie biurowe 3 licencje oraz oprogramowanie antywirusowe -3 licencje; Projektor multimedialny zwykły/rzutnik- 1 sztuka; Projektor multimedialny krótkoogniskowy - 1 sztuka; Urządzenie wielofunkcyjne - szt. 2, TeleFax - szt. 2; Specjalistyczny oprogramowanie opracowane na potrzeby poradnictwa zawodowego prowadzonego w szkołach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 38.65.21.00-1, 30.23.21.00-5, 32.55.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa literatury fachowej dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej- Curie w Pustkowie Osiedlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz książek i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (formularzu cenowym) - stanowiącym załącznik nr 3d do SIWZ oraz w umowie - załączniku Nr 2c do SIWZ. Zamówienie obejmuje transport książek na koszt i środkiem transportu leżącym po stronie Wykonawcy do Odbiorcy dostawy na adres: ul Pustków Osiedle 34, 39-206 Pustków 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Doposażenie pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej- Curie w Pustkowie Osiedlu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Doposażenie pracowni - technik architektury krajobrazu w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różny sprzęt ogrodniczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Program do projektowania ogrodów (10 licencji) dla Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do projektowania ogrodów (10 licencji).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa literatury fachowej dla Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz książek i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (formularzu cenowym) - stanowiącym załącznik nr 3h do SIWZ oraz w umowie - załączniku Nr 2c do SIWZ. Zamówienie obejmuje transport książek na koszt i środkiem transportu leżącym po stronie Wykonawcy do Odbiorcy dostawy na adres: Klecie 125, 39-230 Brzostek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.