eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrągowoKursOperator wózka jezdniowego z elementami pracy w magazynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Mrągowo: Kurs: Operator wózka jezdniowego z elementami pracy w magazynie
Numer ogłoszenia: 274310 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie , ul. Kopernika 1, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7433500, faks 089 7433501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupmragowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs: Operator wózka jezdniowego z elementami pracy w magazynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia p.n.: Operator wózka jezdniowego z elementami pracy w magazynie. 2. Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. 3. Cel Kursu : Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do pracy jako kierowca-operator wózka jezdniowego oraz pracownik magazynowy poprzez zdobycie, usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy i umiejętności z zakresu obrotu towarów w magazynie, dokumentacji magazynowej, obsługi kasy fiskalnej i komputera. 4. Ilość osób objętych szkoleniem - 15 osób /zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mrągowie oraz Filii w Mikołajkach/. 4.1. Liczba osób wskazanych przez Zamawiającego do realizacji zamówienia może ulec zmianie, na zasadach określonych we wzorze umowy. 5. Termin i warunki realizacji szkolenia: 5.1. Termin realizacji: III kwartał 2013 r., 2 miesiące od podpisania umowy. 5.2. Miejsce realizacji szkolenia: Mrągowo. 5.3. Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, 5.4. godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny(nie dotyczy ostatniej godziny zajęć edukacyjnych w danym dniu). 5.5. Zajęcia szkoleniowe odbywają się w godzinach od 8 do 16, w przypadkach szczególnie uzasadnionych harmonogramem szkolenia mogą trwać do godziny 18. 5.6. Liczba godzin szkolenia na osobę nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie. 5.7. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie dni tygodnia poniedziałek - piątek. 5.8. Liczba godzin szkoleniowych: 200 godz.. 5.9. Program szkolenia powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 177 z 2010 r. , poz. 1193) oraz powinien być opracowany w oparciu o opis zawodu: - Magazynier - ujętym w Krajowym Standardzie Kwalifikacji Zawodowych opracowanym przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej /poz.klasyf. 413103/. i zawierać: 5.9.1. Teoria zawodu (30 h): 5.9.2. Obrót towarów i dokumentacja magazynowa. 5.9.3. Obsługa klienta w hurtowni 5.9.4. Techniki sprzedaży. 5.10. Lekcja poglądowa w min. trzech magazynach /hurtowniach w różnych branżach/ - 3x3 h 5.11. Komputerowe wspomaganie stanowiska pracy (70 h) 5.12. Obsługa kasy fiskalnej (3x6 h - 18 h). 5.13. Kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym wraz z wyminą butli gazowych (67 h) oraz egzamin przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego. 5.14. Aktywne poszukiwanie pracy /2x3 h/ 5.15. Konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP. 5.16. Program modułu kierowca wózka jezdniowego pod względem merytorycznym musi być zatwierdzony przez jednostkę wyznaczoną do nadzoru przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz zakończyć się egzaminem zorganizowanym zgodnie z warunkami użytkowania programów . 5.16.1. Każdemu z uczestników należy zapewnić swobodne wykonywanie ćwiczeń praktycznych; praktyczną naukę jazdy wózkiem należy prowadzić w grupach do 3 osób. Czas szkolenia dla grupy do 3 osób można liczyć jednocześnie dla wszystkich 3 uczestników, pod warunkiem, że osoby aktualnie nie jeżdżące wózkiem aktywnie uczestniczą w szkoleniu, obserwują wykonywane manewry odnotowując popełnione błędy; praktyczna nauka jazdy na wózkach nie może przekraczać 3 godzin w ciągu dnia dla jednego uczestnika; 5.16.2. W procesie szkolenia praktycznego należy stosować co najmniej jeden jezdniowy wózek podnośnikowy (chyba, że przepisy stanowią inaczej) oraz w związku z realizacją modułu dotyczącego wymiany butli gazowej - wózek jezdniowy z napędem gazowym. 5.16.3. Moduł musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym organizowanym zgodnie z warunkami określonymi Regulaminem użytkowania programów oraz egzaminem państwowym przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Pozytywny wynik egzaminu wewnętrznego jest podstawą do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczenia o jego ukończeniu. 5.17. Wykonawca zapewnia wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe i sprzęt dydaktyczny związany z przeprowadzeniem kursu. 5.18. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma: 5.18.1. program szkolenia i harmonogram zajęć 5.18.2. podręczniki zawodu (minimum jeden w zakresie zawodu magazynier i jeden w zakresie kierowca wózka jezdniowego), 5.18.3. zeszyt min. 1x 80 kart., długopisy (min.2), teczki sztywne na materiały szkoleniowe itp. 5.18.4. Po zakończeniu szkolenia, za pokwitowaniem przejdą one na własność absolwentów szkolenia. 5.19. Wykonawca zapewnia uczestnikom kursu poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) oraz na zajęcia praktyczne (jazda wózkiem) napoje chłodzące (woda mineralna - min. 1 l/dz./os.). 5.20. Wykonawca dokona zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie uczestników kursu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia, a Zamawiający zrefunduje je na podstawie przedłożonych dokumentów. 5.21. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w ostatnim dniu szkolenia ankiet oceniających szkolenie oraz przekazanie ich wraz z analizą Zamawiającemu. 5.22. Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem co najmniej następujących certyfikatów: 5.22.1. Książeczka operatora wydana przez Urząd Dozoru Technicznego. 5.22.2. Zaświadczeniem o ukończeniu kursu zgodnym z § 75 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 177 z 2010 r., poz. 1193 z późn.zm.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania szkoleń objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, co Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia załączonego przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga od wykonawcy posiadania doświadczenia w realizacji usług szkolenia dorosłych w zakresie objętym zamówieniem. 2.1.1. W celu potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia wykazu usług szkoleniowych w zakresie przedmiotu zamówienia (grupy szkoleniowe min. 6 os.) wykonanych w ostatnich trzech latach, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert. 2.1.2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedno takie zamówienie, składając wykaz wykonanych zamówień zgodnie ze wzorem załącznika Nr 8 do SIWZ wraz z pisemnym potwierdzeniem, że wszystkie wymienione zamówienia zostały wykonane należycie (np. przez załączenie referencji).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.1. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający wymaga by zamawiający dysponował do realizacji szkolenia co najmniej: 3.1.1. jedną salą wykładową o powierzchni minimum 37,5 m2, wyposażoną w pomoce dydaktyczne (tablica, flipchart, itp.) oraz min. 15 stanowisk szkoleniowych dla kursantów (ławka, krzesło), z odpowiednim zapleczem socjalnym (szatnie, toaleta, kącik kawowy) 3.1.2. pracownią do ćwiczeń komputerowych wyposażoną w minimum 15 odrębnych stanowisk komputerowych ze sprzętem i oprogramowaniem odpowiednim do przedmiotu zamówienia. 3.1.3. do zajęć z modułu kasy fiskalne wymagane jest dysponowanie min. 15 egzemplarzy aktualnie spotykanych w handlu kas fiskalnych 3.1.4. do realizacji modułu wózków jezdniowych dyspononowanie odpowiednią powierzchnią (placem) do prowadzenia nauki jazdy wózkiem oraz co najmniej jednym jezdniowym wózkiem podnośnikowym oraz wózkiem z napędem gazowym - chyba, że przepisy wymagają inaczej. 3.1.5. Zamawiający wymaga złożenia informacji dotyczącej bazy lokalowej (opisać te sale/miejsca, w których faktycznie będą realizowane zajęcia i z których uczestnicy kursu będą rzeczywiście korzystać z wyszczególnieniem ilości, rodzaju i typu sprzętu, podstawa dysponowania bazą lokalową - pkt 11.4 - zał. 2 do SIWZ -Program szkolenia- + Załącznik Nr 7a) oraz wykazu bazy sprzętowej, jaka będzie wykorzystana na szkoleniu - wzór załącznik nr 6 do SIWZ. 3.1.6. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że potencjał techniczny szkolenia jest adekwatny do potrzeb w zakresie wykonywanych zadań w realizacji zamówienia i zgodny z wymaganiami Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.2. Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami, Zamawiający wymaga by Wykonawca wskazał do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej: 3.2.1. 2 osoby do prowadzenia zajęć teoretycznych z wykształceniem wyższym , 3.2.2. 1 osobę do zajęć komputerowych z wykształceniem wyższym informatycznym. 3.2.3. 1 osobę do modułu kasjer kas fiskalnych - z wykształceniem co najmniej średnim, posiadająca kwalifikacje instruktora kas fiskalnych. 3.2.4. 1 osobę do prowadzenia praktycznej nauki jazdy wózkiem jezdniowym posiadającą wymagane uprawnienia do prowadzenia tych zajęć oraz minimum wykształcenie zasadnicze zawodowe. 3.2.5. Wszyscy wykładowcy i instruktorzy winni posiadać kwalifikacje pedagogiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć kursowych dla dorosłych (co najmniej jedno wykonane szkolenie grupowe (min. 6 os.) w zakresie prowadzonego przedmiotu). 3.2.6. W celu wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnego ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. 3.2.7. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że kadra dydaktyczna szkolenia posiada wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie w zakresie wykonywanych czynności wymagane przez zamawiającego w realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    4.1. Oświadczenia dotyczące udostępnienia i wynajęcia bazy szkoleniowej, sprzętu oraz zobowiązania kadry dydaktycznej - wg załącznika 7a i 7b do SIWZ. 4.2. Wzór dokumentów /zaświadczeń, certyfikatów/ potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 4.3. Wzór ankiety oceniającej szkolenie, jaka zostanie przeprowadzona wśród kursantów na zakończenie kursu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5.1. Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz Oferta Szkolenia 5.2. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz - Program Kursu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 15
  • 3 - Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne szkolenia - 20
  • 4 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie; b) zmiana ceny szkolenia przysługująca instytucji szkoleniowej, przy zachowaniu jednostkowej kalkulacji kosztów zawartej w ofercie szkolenia - w przypadku zmiany liczby osób bezrobotnych objętych szkoleniem - która do dnia rozpoczęcia szkolenia może się zmniejszyć, jednakże grupa szkoleniowa nie może liczyć mniej niż 12 osób i nie więcej niż 15 osób; c) zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę/trenera/instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmieci osoby), pod warunkiem złożenia przez wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego; zaproponowane osoby powinny posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe co najmniej takie jak wykładowca, który ma zostać zastąpiony. d) zmiana harmonogramu zajęć stanowiącego załącznik nr 1 do umowy szkoleniowej - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego; e) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pupmragowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie ul. Kopernika 1, 11-700 Mrągowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie ul. Kopernika 1, 11-700 Mrągowo, pok.10 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.