Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Elbląg: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i wielorazowego użytku, szkła laboratoryjnego zestawów z podłożem transportowym, pipet automatycznych 15 pakietach dla potrzeb W.Sz.Z w Elblągu
Numer ogłoszenia: 274321 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu , ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, fax. 055 2345547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i wielorazowego użytku, szkła laboratoryjnego zestawów z podłożem transportowym, pipet automatycznych 15 pakietach dla potrzeb W.Sz.Z w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: - szkła laboratoryjnego, CPV 33.79.00.00-4 - drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku CPV 38.00.00.00-5 - drobnego sprzętu laboratoryjnego wielorazowego użytku CPV 38.00.00.00-5 - zestawów z podłożem transportowym CPV 38.00.00.00-5 - pipet nastawnych i automatycznych CPV 38.00.00.00-5 w okresie 12 miesięcy w 15 pakietach dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, Laboratorium Bakteriologicznego oraz Pracowni Serologii Grup Krwi i Banku Krwi Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2007r. Nr 223 poz. 1655). Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty /spełnia/nie spełnia/ ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. oraz inne dokumenty i oświadczenia. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych , Zamawiający żąda: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 17 do SIWZ. 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 18 do SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 16 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo cenowe - odpowiednio do zaoferowanych pakietów - załączniki nr 1 do 15 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. Oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej załącznik nr 19 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 6. Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz.U. Nr 93 poz. 896) . 7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
Sekcja Zaopatrzenia Zamówień Publicznych lok. 072 (niski parter)
ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 146 (pok. 44 na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówki do osmometru Szt. 5000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pipeta nastawna o pojemności regulowanej od 1000 do 5000 Szt. 3 2. Pipeta nastawna o pojemności regulowanej od 100 do 1000 Szt. 5 3. Pipeta nastawna o pojemności regulowanej od 10 do 100 Szt. 5 4. Pipeta nastawna o pojemności regulowanej od 2 do 20 Szt. 1 5. Pipeta automatyczna stałopojemnościowa o pojemności 5000 Szt. 2 6. Pipeta automatyczna stałopojemnościowa z wyrzutnikiem końcówek 100 Szt. 5 7. Pipeta automatyczna stałopojemnościowa z wyrzutnikiem końcówek 50 Szt. 9 8. Pipeta automatyczna stałopojemnościowa z wyrzutnikiem końcówek 10 Szt. 2 9. Pipeta automatyczna stałopojemnościowa z wyrzutnikiem końcówek 25 Szt. 4 10. Pipeta automatyczna nastawna o pojemności regulowanej od 100 do 1000 z wyrzutnikiem końcówek - pojemność dozowania 500 Szt. 2 11. Statyw do pipet automatycznych, karuzelowy Szt. 2 12. Statyw do pipet automatycznych 4-miejscowy Szt. 2 13. Końcówki poj. do1000 typ Eppendorf szt. 7 000 14. Końcówki poj. do 200 typ Eppendorf szt. 130 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kapilary z heparyną sodową o średnicy zewnętrznej 1,6-2,0mm. i pojemności nie mniejszej niż 100 Szt. 60000 2. Zatyczki gumowe do kapilar z poz. 1 Szt. 10000 3. Mieszalniki do kapilar z pozycji 1 Szt. 50000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Termometr laboratoryjny z wyświetlaczem cyfrowym w zakresie temperatur od -300C do + 1000C z możliwością zainstalowania czujnika w zamrażarce a odczytu na zewnątrz, ze świadectwem wzorcowania Szt. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. SEROPLAST Nr 6 - jednorazowe płyty do oznaczania grup krwi opakowanie = 100 szt. opak. 80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kuwety pomiarowe macro do Epolla 20 Szt. 5000 2. Kuwety pomiarowe micro do Epolla 20 Szt. 5000 3. Probówka na 1 ml. z K2 EDTA Szt. 10000 4. Probówka na 2 -2,5 ml. z K2 EDTA Szt. 5000 5. Naczynka do Cobasa o pojemności 0,7 ml. Szt. 2000 6. Naczynka do Hitachi o pojemności 3 ml. Szt. 7000 7. Zestaw do OB (probówka zawierająca 3,8 cytrynianu sodu i rurki) Szt. 2000 8. Probówki do koaguologii 3,2 roztworu cytrynianu sodowego Szt. 8000 9. Naczynka do analizatora Technikon o pojemności 0,5 ml. Szt. 1000 10. Probówki typ Eppendorf o pojemności 1,5 ml. z dnem stożkowym, białe Szt. 5000 11. Probówki typ Eppendorf o pojemności 1,5 ml. z dnem stożkowym, w innym kolorze niż białe Szt. 5000 12. Pojemniki na mocz z zakrętką poj. 100-120 ml., niesterylne Szt. 10000 13. Pojemnik o pojemności 30 ml. z łopatką i zakrętką 25x90mm Szt. 3000 14. Korki do probówek na 4 ml. Szt. 500 15. Probówki z granulatem do separacji surowicy i przyspieszaczem wykrzepiania, z korkiem 9-12 ml. Szt. 50000 16. Probówki z polistyrenu o pojemności 4ml. 12x75, okrągłodenne Szt. 120000 17. Pipetki Pastera z polistyrenu o długości 7 cm. Szt. 2000 18. Ssawki do pipet Pastera (smoczki gumowe do pipet Paustera szt. 1000 19. Słój plastikowy o pojemności 2 ltr. na mocz z podziałką typ Tulipan z przykrywką Szt. 2 20. Naczynko zakręcane do posiewu moczu 20-30ml. pakowane pojedynczo, jałowe szt. 2000 21. Naczynka do badań koaguologicznych metodą optyczną do aparatów Koagulometr Chrom 3003 szt. 1000 22. Nożyki do nakłuwania palca sterylne Szt. 10000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkiełka do kamer Szt. 50 2. Probówka wirówkowa, okrągłodenna, grubościenna, szklana Szt. 2000 3. Lejek szklany śr. 120 mm. Szt. 10 4. Zlewka szklana typ niski o poj. 5 litrów Szt. 5 5. Płytka Petriego szklana śr. 120 mm. Szt. 10 6. Dozownik butelkowy 5 ml. Szt. 2 7. Cylinder miarowy, szklany o pojemności 500 ml. z podziałką Szt. 5 8. Zlewka szklana typ wysoki (150mm.), o pojemności 600ml. Szt. 20 9 Zlewka szklana,z podziałką o pojemności 250ml. Szt. 25 10. Cylinder miarowy, szklany o pojemności 250 ml. Szt. 8 11. Cylinder miarowy, szklany o pojemności 100 ml. z podziałką Szt. 5 12. Cylinder miarowy, szklany o pojemności 50 ml. Szt. 20 13. Probówki o pojemności 4 ml. (12x75), okrągłodenne Szt. 10000 14. Butelka szklana przeżroczysta, wąska szyjka, korek ze szlifem, pojemność 5 ltr. rozmiar korka 45/40mm. Szt. 4 15. Korek ośmiokątny, ze szlifem, typ pusty, rozmiar 45/40mm. Szt. 6 16. Kolba stożkowa, płaskodenna, z wąska szyjką z cienkim kołnierzem śr. 40-45mm., o pojemności 1000ml. Szt. 40 17. Płytka Petriego bez żeber wetylacyjnych, średnica 80mm. Szt. 1500 18. Zlewka szklana typ niski/szeroki pojemność 800-1000ml. Szt. 10 19. Zlewka szklana typ niski, pojemnośc 400ml. Szt. 30 20. Zlewka szklana typ niski, pojemnośc 500-600ml. Szt. 20 21. Zlewka płaska śr. 14 cm, wys. 7cm., pojemności 500 ml. szt. 10 22. Lejek średnicy 10cm. szt. 10 23. Szkiełka nakrywkowe 18 x 18 mm. op.=100szt. opak. 220 24. Szkiełka nakrywkowe 16 x 16 mm. opak.=100szt. Szt. 20 25. Szkiełka podstawowe ze szlifowanymi krawędziami i matowym polem do opisu opak. = 50szt. opak. 100 26. Szkiełka podstawowe 1mm szt. 2000 27. Statyw z ABS na 30-40 probówek śr. 21mm. (255x114x60) szt. 30 28. Statyw z ABS na 50 probówek śr. 13mm. (180x94x50) szt. 15 29. Statyw z tworzywa sztucznego do probówek o średnicy 16mm, 60 miejscowy Szt. 20 30. Statyw z drutu, powlekanydo probówek o średnicy 12mm., 30 miejscowy Szt. 10 31. Statyw z drutu do probówek 16/20mm, autoklawowalny, 20 miejscowy Szt. 30 32. Szczotki do probówek, średnica 12mm., z miękkim bawełnianym końcem chroniącym przed stłuczeniem i drucianym trzonkiem o długości 280mm. Szt. 55 33. Szczotki do probówek, średnica 15mm., z miękkim bawełnianym końcem chroniącym przed stłuczeniem i drucianym trzonkiem o długości 280mm. Szt. 55.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pipety Paustera - jednorazowe pipety szklane długości 150mm. i średnicy: - górna 7mm; - dolna (wylot) 1,2mm Szt. 3000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pipeta Pastera, bez podziałki, 1,5ml., sterylna, pakowana pojedynczo Szt. 1000 2. Pipeta Pastera, 3,5ml.,sterylna, pakowana pojedynczo Szt. 8000 3. Końcówki do pipet typ Eppendorf,0,2ml. sterylne, w pudełku Szt. 500 4. Probówka wirownicza Eppendorf, 1,5ml., sterylna Szt. 1000 5. Płytka Petriego średnica 90mm., sterylna Szt. 60000 6. Płytka Petriego, dwudzielna, średnica 90-95mm., sterylna Szt. 12000 7. Pipeta serologiczna, 25ml., sterylna Szt. 1000 8. Naczynko zakręcane do posiewu moczu z etykietą, 20-30ml., pakowane pojedynczo, jałowe Szt. 12000 9. Naczynko zakręcane, jałowe, rozszerzane u góry, do posiewów plwociny, z etykietą, 30-70ml., pakowane pojedynczo Szt. 3000 10. Probówki z polistyrenu, zakręcane, bez znacznika, 16x100mm. (11-13ml.), sterylne Szt. 12000 11. Naczynko zakręcane do kału z łopatką, z etykietą, 25-30ml., jałowe Szt. 1000 12. Ezy jednorazowe 0,001mm., twarde, sterylne Szt. 20000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Etykieta samoprzylepna, 30x12mm. Szt. 70000 2. Worki na odpady do autoklawu, 600/780 pp Szt. 1000 3. Torebki z polietylenu z zamknięciem strunowym 80/120mm. Szt. 1000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ezy bakteriologiczne kalibrowane poj. z drutu kanthalowego 0,6mm.. szt. 300 2. Ezy bakteriologiczne kalibrowane poj. 10 z drutu kanthalowego 0,6mm.. szt. 300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylny zestaw z podłożem transportowym Amies, aplikator z tworzywa długości 15cm., Szt. 6000 2. Sterylny zestaw z podłożem transportowym Amies, aplikator metalowy łatwy do zginania długości 15cm., Szt. 2000 3. Sterylny zestaw z podłożem transportowym Amies, aplikator metalowy sztywny długości 15cm., Szt. 4000 4. Pałeczki do wymazów w probówce transportowej, aplikator z tworzywa długości 15cm., sterylne Szt. 8000 5. Pałeczki do wymazów w probówce transportowej, aplikator z tworzywa długości 15cm., sterylne, pakowane pojedynczo Szt. 20000 6. Patyczki drewniane długości 15cm. Szt. 40000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zegar elektroniczny (stoper laboratoryjny), płaski z magnesem oraz nóżką pozwalającą na postawienie go na stole. Powinien posiadać przycisk; start/stop, ustawienie minut, ustawienie sekund. Musi posiadać możliwość odliczania zaprogramowanego czasu. Baterie w komplecie Szt. 6 2. Termometry lodówkowy, podłużne, z możliwością zaczepu na półce z druty. Zakres temperatur od -400C do +400C Rozmiar około 25x150mm. Szt. 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czasomierze laboratoryjne Szt. 5 2. Termometry elektroniczne laboratoryjne do cieplarki Szt. 6 3. Termometry elektroniczne lodówkowe, laboratoryjne Szt. 6 4. Termometry elektroniczne laboratoryjne do zamrażarki Szt. 2 5. Czasomierze indywidualne przypinane do fartucha Szt. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tryskawki pojemności 250ml. z kolorową nakrętką. Dostępne kolory: niebieski, czerwony, żółty, bezbarwny Szt. 4 2. Łyżko-szpatułki porcelanowe 200mm. Szt. 5 3. Łyżko-szpatułki porcelanowe 150-170mm. Szt. 5 4. Łyżko-szpatułki plastikowe 200-220mm. Szt. 5 5. Łyżko-szpatułki plastikowe 150-170mm. Szt. 5 6. Pinceta metalowa zwykła, prosta 145mm. Szt. 10 7. Siatka ceramiczna 200/200mm Szt. 5 8. Siatka ceramiczna 160/160mm Szt. 5 9. Rysik diamentowy do szkła Szt. 10 10. Statyw do probówek Eppendorfa Szt. 2 11. Korki bakteriologiczne, wiskozowe, do probówek o średnicy 16mm, Szt. 5000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi i drobnych zabiegów medycznych na okres 24 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- ZP/3/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymiany oświetlenia zewnętrznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane związane z odnową oznakowania poziomego m. Elbląga w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTU CENTRUM TAŃCA PROMYK W CENTRUM SPOTKAŃ EUROPEJSKICH ŚWIATOWID W ELBLĄGU
- dostawa środków chemicznych na potrzeby Kompleksu Obiektów Basenowych (KOB) na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- "Dostawa sprzętu do koagulologii, video kamery oraz ciśnieniomierzy"
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- RZP-14/IM/2025 Celiakia i Panele alergologiczne, monotesty IgE do analizatora Vidas 3
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
więcej: Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.