Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Gliwice: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na plastikową w budynku nr 13 w jednostce wojskowej w Opolu - zadanie nr 1. Wykonanie prac ogólnobudowlanych i sanitarnych w węźle sanitarnym w budynku nr 1 w jednostce wojskowej w Opolu - zadanie nr 2. Naprawa drzwi wejściowych w budynku nr 6 w jednostce wojskowej w Opolu - zadanie nr 3
Numer ogłoszenia: 274346 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wog.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na plastikową w budynku nr 13 w jednostce wojskowej w Opolu - zadanie nr 1. Wykonanie prac ogólnobudowlanych i sanitarnych w węźle sanitarnym w budynku nr 1 w jednostce wojskowej w Opolu - zadanie nr 2. Naprawa drzwi wejściowych w budynku nr 6 w jednostce wojskowej w Opolu - zadanie nr 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 1 - wymiana stolarki okiennej drewnianej na plastikową w budynku nr 13 położonym w JW w Opolu przy ul. Domańskiego 68. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawierają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 oraz przedmiar robót - załącznik nr 3 do siwz. 2. Zadanie nr 2 - wykonanie prac ogólnobudowlanych i sanitarnych obejmujących swym zakresem remont dwóch łazienek oraz pionu w budynku nr 1 położonym na terenie JW w Opolu przy ul. Domańskiego 68. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawierają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do siwz oraz przedmiar robót - załącznik nr 5 do siwz. 3. Zadanie nr 3 - montaż drzwi zewnętrznych w budynku nr 6 położonym w JW w Opolu przy ul. Domańskiego 88. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawierają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do siwz oraz przedmiar robót - załącznik nr 7 do siwz. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na okres 36 miesięcy na wykonane prace (roboty) oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy, licząc od dnia protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń - dla zadania nr 1, 2, 3.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.45.31.00-8, 45.33.00.00-9, 45.11.10.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium tylko na zad. 1 i 2, w wysokości: a) 2 000,00 PLN na zadanie nr 1, b) 2 000,00 PLN na zadanie nr 2. 2. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj do dnia 01.08.2013 r. do godz: 09.00 (Potwierdzenie wniesienia wadium dołączyć do oferty). 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 23 1010 1212 0063 3413 9120 0000 z dopiskiem - wadium dot. sprawy nr: 60/WOG/2013 na zad. nr Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w wyżej wskazanym terminie w siedzibie zamawiającego, w kancelarii jawnej - budynek nr 7 (parter), na terenie Jednostki Wojskowej 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację: co najmniej 2 robót: o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto każda. Warunek dotyczy tylko zadania nr 1 i 2. W przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 jednocześnie spełnieniem warunku będzie wykazanie się przez wykonawcę zrealizowaniem 2 robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości min. 100 000,00 zł brutto każda.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podstawą spełnienia tego warunku jest dysponowanie przez Wykonawcę: a) co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - dla zadania nr 1; b) co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz co najmniej jedną osobą która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - dla zadania nr 2; c) co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - dla zadania nr 3. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie celem spełnienia warunku wykonawca może wykazać tę samą osobę dla wszystkich zadań, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca wykaże co najmniej 2 roboty o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto każda, wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Kosztorys/y sporządzony/e na podstawie przedmiaru/ów robót (stosownie do zadania); 2. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy nie wynika z przepisów lub z innych dokumentów dołączonych do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217
ul. Andersa 47
44-121 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217 ul. Andersa 47 44-121 Gliwice, kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na plastikową w budynku nr 13 w jednostce wojskowej w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na plastikową w budynku nr 13 położonym w JW w Opolu przy ul. Domańskiego 68. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawierają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 oraz przedmiar robót - załącznik nr 3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.45.31.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac ogólnobudowlanych i sanitarnych w węźle sanitarnym w budynku nr 1 w jednostce wojskowej w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac ogólnobudowlanych i sanitarnych obejmujących swym zakresem remont dwóch łazienek oraz pionu w budynku nr 1 położonym na terenie JW w Opolu przy ul. Domańskiego 68. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawierają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do siwz oraz przedmiar robót - załącznik nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.33.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa drzwi wejściowych w budynku nr 6 w jednostce wojskowej w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż drzwi zewnętrznych w budynku nr 6 położonym w JW w Opolu przy ul. Domańskiego 88. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawierają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do siwz oraz przedmiar robót - załącznik nr 7 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.13.2025 Usługa wykonania materiałów promocyjnych
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...) . Znak sprawy DZPZ.283.24.2025.EK
- Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej dla budowy kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Pszczyńskiej w Gliwicach. Pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla lokali mieszkalnych 2,5,6 przy ul. Piwnej 7 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.