To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-05
Sulechów: Dobudowa do budynku SP w Brodach pomieszczeń z przeznaczeniem m.in. na magazyn sprzętu sportowego oraz przebudowa i modernizacja istniejących pomieszczeń sanitarnych - III przetarg
Numer ogłoszenia: 274361 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247251 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa do budynku SP w Brodach pomieszczeń z przeznaczeniem m.in. na magazyn sprzętu sportowego oraz przebudowa i modernizacja istniejących pomieszczeń sanitarnych - III przetarg.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pod nazwą Dobudowa do budynku SP w Brodach pomieszczeń z przeznaczeniem m.in. na magazyn sprzętu sportowego oraz przebudowa i modernizacja istniejących pomieszczeń sanitarnych, w tym m. in.: 1) w zakresie robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe, b) wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych, c) wykonanie: - fundamentów z betonu B-20 zbrojonych stalą A-III i A-0, - ścian z bloczków silikatowych 24 cm na zaprawie klejowej, - ścian działowych z bloczków silikatowych 12 cm na zaprawie klejowej, - komina z bloczków SILKA na zaprawie klejowej, - wieńców i nadproży, - podłóg betonowych o gr. 15 cm zbrojonych, - posadzek z płytek gresowych o wym ok. 30x30 cm i wykładziny rulonowej, o wysokiej odporności na ścieranie, - tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych, - tynków zewnętrznych mineralnych gładkich, - licowania ścian płytkami o wym. ok. 20x25 cm na zaprawie klejowej, - obróbek blacharskich z blachy powlekanej, - schodów zewnętrznych i pochylni z betonu B-20, wykończonych płytkami mrozoodpornymi, - stropodachu żelbetowego o gr. płyty 20 cm z betonu B-20, zbrojonej krzyżowo stalą A-III; - roboty izolacyjne cieplne i przeciwdźwiękowe - pokrycia dachu papą termozgrzewalną, - dwukrotnego malowania farbą emulsyjną sufitów i ścian, - malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową, d) montaż: - kabin sanitarnych w zabudowie płytowej systemowej, - stolarki okiennej z PCV oraz parapetów zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej o gr. min. 0,55 mm, - stolarki drzwiowej wewnętrznej drewnianej, - stolarki drzwiowej zewnętrznej z PCV w kolorze białym, e) utwardzenie ciągu pieszego kostką betonową o gr. 8 cm w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej, 2) w zakresie robót sanitarnych wykonanie: a) instalacji wodociągowej z rur polipropylenowych, b) instalacji kanalizacyjnej z rur PCV, c) instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych, d) prób szczelności, e) montażu: umywalek porcelanowych i baterii umywalkowych, ustępów typu kompakt, pisuarów, grzejników aluminiowych typu G-500, 3) w zakresie robót elektrycznych wykonanie: a) rozdzielni, b) instalacji oświetleniowej, c) instalacji gniazd 1-fazowych, d) instalacji oświetlenia awaryjnego, e) instalacji odgromowej, f) montażu: wyłączników i gniazd wtyczkowych, opraw naściennych i sufitowych, wyłącznika głównego. 1.2 Zadanie, o którym mowa w ust. 1 powyżej realizowane będzie na podstawie projektu budowla-nego pn. Przebudowa, rozbudowa istniejącej szkoły podstawowej w Brodach na działce nr 362/1, opracowany przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe JT Chojnice ul. Szpitalna 1C, zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę Starosty Zielonogórskiego nr 982/09 z dnia 17.09.2009 r. 1.3 Cenę ofertową należy określić na podstawie projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w tere-nie. Dołączony do specyfikacji przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów i urządzeń oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 1.4 Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie materiałów rozbiórkowych i odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizacją oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 3) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 4) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków 5) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie zobowiązuje się do wskazania nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 1.5. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania zadania na koszt Wykonawcy. 1.6. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dobudowa do budynku SP w Brodach pomieszczeń z przeznaczeniem m.in. na magazyn sprzętu sportowego oraz przebudowa i modernizacja istniejących pomieszczeń sanitarnych - III przetarg
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY JAN JANIK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY JAN JANIK
- Zakład Usługowo-Handlowy Jan Janik, ul. Wolsztyńska 23, 66-110 Babimost, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242688,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 284581,34
Oferta z najniższą ceną: 284581,34 / Oferta z najwyższą ceną: 294020,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulechowie w roku 2025 - mięso wieprzowe, wołowe i wędliny; drób - II postępowanie
- Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Sulechów w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025- artykuły spożywcze, jajka, przyprawy, tłuszcze i nabiał, crispy.
- "Budowa odcinka drogi powiatowej nr 1176F w m. Sudoł, gm. Czerwieńsk"
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Wykonanie bieżących napraw, konserwacji i usuwanie awarii w branży sanitarnej i pogotowia sanitarnego w zasobach ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w latach 2024-2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.