To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-27
Warszawa: Szczepionki w podziale na 3 zadania
Numer ogłoszenia: 274372 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200338 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy "Attis" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3211470, faks 022 3211406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szczepionki w podziale na 3 zadania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczepionki w podziale na 3 zadania. Dnia 21.06. 2012r. Zamawiający na prośbę Oferentów wyraził zgodę na wydzielenie poszczególnych pozycji i utworzenie oddzielnych zadań- ogółem 6 zadań..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.65.16.00 - Szczepionki 33.65.16.60 - Sczepionki przeciw grypie 33.65.16.80 - Szczepionki przeciwko zapaleniu wątroby typu B .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie1(poz.1-8)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK Services Sp. zo.o., ul.Grunwaldzka 189, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 251215,45
Oferta z najniższą ceną: 251215,45 / Oferta z najwyższą ceną: 251215,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 1A (poz.1)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLYPHARM S.A., ul.Barska 33, 02-315 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12409,20
Oferta z najniższą ceną: 12409,20 / Oferta z najwyższą ceną: 17787,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 2 (poz.1-3)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLYPHARM S.A., ul. Barska 33, 02-315 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27135,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26515,62
Oferta z najniższą ceną: 26515,62 / Oferta z najwyższą ceną: 26515,62
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 2A(poz.1)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLYPHARM S.A., ul.Barska 33, 02-315 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72945,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55841,40
Oferta z najniższą ceną: 55841,40 / Oferta z najwyższą ceną: 80044,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 2B (poz.1-3)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFARM PS Sp.z o.o., ul.Słoneczna 96, Stara Iwiczna, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37225,87
Oferta z najniższą ceną: 37225,87 / Oferta z najwyższą ceną: 38875,15
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 3(poz.1)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO DYSTRYBUCJI FARMACEUTYCZNEJ SLAWEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO DYSTRYBUCJI FARMACEUTYCZNEJ SLAWEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Dystrybucji Fermaceutycznej SLAWEX Sp. z o.o., ul.Budowlana 28, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7300,80
Oferta z najniższą ceną: 7300,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7750,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leki onkologiczne, leki, wyroby medyczne i żywność specjalnego przeznaczenia - 17 Pakietów
- Sukcesywne dostawy leków.
- Dostawa materiałów szewnych i siatek
- Zakup i dostawa generatora technetowego od 18,5 GBq (99mTc) wraz z zestawami do elucji dla Zakładu Medycyny Nuklearnej z Ośrodkiem PET. IZP.2411.68.2025.AJ
- RZP-19/KS/2025 - Leki różne I
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VII
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.