eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie usługi plakatowania wystaw organizowanych przez Muzeum Narodowe w Krakowie w roku 2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-26

Kraków: Wykonanie usługi plakatowania wystaw organizowanych przez Muzeum Narodowe w Krakowie w roku 2009.
Numer ogłoszenia: 27437 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi plakatowania wystaw organizowanych przez Muzeum Narodowe w Krakowie w roku 2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się 2 zadania: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest plakatowanie plakatami B1 lub B2 wystaw organizowanych przez Muzeum Narodowe w Krakowie w 2009 r na słupach lub tablicach ogłoszeniowych w minimum 100 miejscach na terenie miasta Krakowa, na następujących warunkach: - w obrębie centrum Miasta Krakowa ze szczególnym uwzględnieniem Starego Miasta oraz obszaru wokół Oddziałów Muzeum. Ogół plakatowania obejmuje około 16 wystaw i wydarzeń organizowanych przez Muzeum w 2009 roku. Ogółem wystawy wymagają rozmieszczenia około 15 000 plakatów ( B1 lub B2; pion lub poziom), każdy na okres ok. 30 dni w rozbiciu na dwa lub trzy etapy. - Wykonawca biorąc pod uwagę ww. warunki realizacji usługi określa cenę jednostkową jednego plakatu, która stanowi podstawę obliczenia wartości plakatowania danej wystawy tj. cena jednostkowa plakatu x ilość plakatów x ilość dni. Wykonawca do ceny wlicza także wartość wykonania dokumentacji fotograficznej zrealizowanego zamówienia (min. 10 miejsc ekspozycyjnych). - Zamawiający pisemnym zleceniem wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy przekazywać będzie w trakcie realizacji umowy daty plakatowania oraz wymagane ilości plakatów, przy czym termin rozpoczęcia plakatowania wyznaczany będzie 20 dni przed wymaganym terminem realizacji. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest plakatowanie plakatami B1 na słupach lub tablicach ogłoszeniowych w minimum 180 miejscach na terenie miasta Warszawy następujących projektów: A. wystawa Amerykański sen organizowana przez Muzeum Narodowe w Krakowie w terminie lipiec - sierpień 2009 na następujących warukach: - Plakatowanie należy przeprowadzić w Warszawie w okresie od 15 - 30 lipca 2009r. na słupach ogłoszeniowych z umieszczeniem plakatów po obwodzie. Łączna ilość plakatów 180 sztuk. Lokalizacja i ilości nośników w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców, główne trasy przelotowe, centrum miasta, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicach centrów handlowych. - Wykonawca biorąc pod uwagę ww. warunki realizacji usługi określa cenę jednostkową jednego plakatu, która stanowi podstawę obliczenia wartości plakatowania danej wystawy tj. cena jednostkowa plakatu x ilość plakatów x ilość dni. Wykonawca do ceny wlicza także wartość wykonania dokumentacji fotograficznej zrealizowanego zamówienia (min. 10 miejsc ekspozycyjnych). - Zamawiający pisemnym zleceniem wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy przekazywać będzie w trakcie realizacji umowy daty plakatowania oraz wymagane ilości plakatów, przy czym termin rozpoczęcia plakatowania wyznaczany będzie 20 dni przed wymaganym terminem realizacji. B. realizacja kampanii wizerunkowej Muzeum w listopadzie 2009 roku na następujących warunkach: - Plakatowanie należy przeprowadzić w Warszawie w okresie od 15 - 30 listopada 2009r. na słupach ogłoszeniowych z umieszczeniem plakatów po obwodzie. Łączna ilość plakatów 180 sztuk. Lokalizacja i ilości nośników w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców, główne trasy przelotowe, centrum miasta, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicach centrów handlowych. - Wykonawca biorąc pod uwagę ww. warunki realizacji usługi określa cenę jednostkową jednego plakatu, która stanowi podstawę obliczenia wartości plakatowania danej wystawy tj. cena jednostkowa plakatu x ilość plakatów x ilość dni. - Zamawiający pisemnym zleceniem wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy przekazywać będzie w trakcie realizacji umowy daty plakatowania oraz wymagane ilości plakatów, przy czym termin rozpoczęcia plakatowania wyznaczany będzie 20 dni przed wymaganym terminem realizacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu tj.: a/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj: dysponują lub będą dysponować miejscami do plakatowania w postaci słupów lub tablic reklamowych zapewniających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców; - dla zadania 1 w ilości - min. 100 szt. na terenie miasta Krakowa ze szczególnym uwzględnieniem Starego Miasta oraz obszarów wokół Oddziałów Muzeum; - dla zadania 2 w ilości min. 180 szt. na terenie miasta Warszawy obejmujące główne trasy przelotowe, centrum miasta, główne skrzyżowania miasta, okolice centrów handlowych. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d/ nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz miejsc którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do plakatowania w postaci słupów lub tablic reklamowych zapewniających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców; - dla zadania 1 w ilości - min. 100 szt. na terenie miasta Krakowa ze szczególnym uwzględnieniem Starego Miasta oraz obszarów wokół Oddziałów Muzeum; - dla zadania 2 w ilości min. 180 szt. na terenie miasta Warszawy obejmujące główne trasy przelotowe, centrum miasta, główne skrzyżowania miasta, okolice centrów handlowych. Wykaz ma zawierać dokładną lokalizacje (miasto, ulica, odniesienie miejsca do opisanego wyżej warunku np. w pobliżu 1 m od centrum handlowego) miejsc do plakatowania z określeniem rodzaju tj. słup lub tablica reklamowa oraz informację o formie dysponowania wskazanymi miejscami. c) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia miejsc do plakatowania, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b Wykonawca wskazał, że będzie nimi dysponował d) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania według wzoru - załącznik nr 3 specyfikacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. a składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. nr 050.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. nr 050.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest plakatowanie plakatami B1 lub B2 wystaw organizowanych przez Muzeum Narodowe w Krakowie w 2009 r na słupach lub tablicach ogłoszeniowych w minimum 100 miejscach na terenie miasta Krakowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest plakatowanie plakatami B1 lub B2 wystaw organizowanych przez Muzeum Narodowe w Krakowie w 2009 r na słupach lub tablicach ogłoszeniowych w minimum 100 miejscach na terenie miasta Krakowa, na następujących warunkach: - w obrębie centrum Miasta Krakowa ze szczególnym uwzględnieniem Starego Miasta oraz obszaru wokół Oddziałów Muzeum. Ogół plakatowania obejmuje około 16 wystaw i wydarzeń organizowanych przez Muzeum w 2009 roku. Ogółem wystawy wymagają rozmieszczenia około 15 000 plakatów ( B1 lub B2; pion lub poziom), każdy na okres ok. 30 dni w rozbiciu na dwa lub trzy etapy. - Wykonawca biorąc pod uwagę ww. warunki realizacji usługi określa cenę jednostkową jednego plakatu, która stanowi podstawę obliczenia wartości plakatowania danej wystawy tj. cena jednostkowa plakatu x ilość plakatów x ilość dni. Wykonawca do ceny wlicza także wartość wykonania dokumentacji fotograficznej zrealizowanego zamówienia (min. 10 miejsc ekspozycyjnych). - Zamawiający pisemnym zleceniem wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy przekazywać będzie w trakcie realizacji umowy daty plakatowania oraz wymagane ilości plakatów, przy czym termin rozpoczęcia plakatowania wyznaczany będzie 20 dni przed wymaganym terminem realizacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest plakatowanie plakatami B1 na słupach lub tablicach ogłoszeniowych w minimum 180 miejscach na terenie miasta Warszawy następujących projektów: A. wystawa Amerykański sen organizowana przez Muzeum Narodowe w Krakowie w terminie lipiec - sierpień 2009 B. realizacja kampanii wizerunkowej Muzeum w listopadzie 2009 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest plakatowanie plakatami B1 na słupach lub tablicach ogłoszeniowych w minimum 180 miejscach na terenie miasta Warszawy następujących projektów: A. wystawa Amerykański sen organizowana przez Muzeum Narodowe w Krakowie w terminie lipiec - sierpień 2009 na następujących warukach: - Plakatowanie należy przeprowadzić w Warszawie w okresie od 15 - 30 lipca 2009r. na słupach ogłoszeniowych z umieszczeniem plakatów po obwodzie. Łączna ilość plakatów 180 sztuk. Lokalizacja i ilości nośników w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców, główne trasy przelotowe, centrum miasta, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicach centrów handlowych. - Wykonawca biorąc pod uwagę ww. warunki realizacji usługi określa cenę jednostkową jednego plakatu, która stanowi podstawę obliczenia wartości plakatowania danej wystawy tj. cena jednostkowa plakatu x ilość plakatów x ilość dni. Wykonawca do ceny wlicza także wartość wykonania dokumentacji fotograficznej zrealizowanego zamówienia (min. 10 miejsc ekspozycyjnych). - Zamawiający pisemnym zleceniem wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy przekazywać będzie w trakcie realizacji umowy daty plakatowania oraz wymagane ilości plakatów, przy czym termin rozpoczęcia plakatowania wyznaczany będzie 20 dni przed wymaganym terminem realizacji. B. realizacja kampanii wizerunkowej Muzeum w listopadzie 2009 roku na następujących warunkach: - Plakatowanie należy przeprowadzić w Warszawie w okresie od 15 - 30 listopada 2009r. na słupach ogłoszeniowych z umieszczeniem plakatów po obwodzie. Łączna ilość plakatów 180 sztuk. Lokalizacja i ilości nośników w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców, główne trasy przelotowe, centrum miasta, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicach centrów handlowych. - Wykonawca biorąc pod uwagę ww. warunki realizacji usługi określa cenę jednostkową jednego plakatu, która stanowi podstawę obliczenia wartości plakatowania danej wystawy tj. cena jednostkowa plakatu x ilość plakatów x ilość dni. - Zamawiający pisemnym zleceniem wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy przekazywać będzie w trakcie realizacji umowy daty plakatowania oraz wymagane ilości plakatów, przy czym termin rozpoczęcia plakatowania wyznaczany będzie 20 dni przed wymaganym terminem realizacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.