eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › Remont instalacji wod.-kan. w Zespole Szkół w Krzemienicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Czarna: Remont instalacji wod.-kan. w Zespole Szkół w Krzemienicy
Numer ogłoszenia: 274392 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna , Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, faks 017 2262324 w. 232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji wod.-kan. w Zespole Szkół w Krzemienicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - remont instalacji wodociągowej - remont instalacji kanalizacyjnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji finansowej ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 3)przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)dysponują lub będą dysponować osobą-osobami posiadającą-posiadającymi uprawnienia wymagane do realizacji zamówienia w zakresie wykonawstwa instalacji sanitarnych; 5)w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie prowadzenia działalności, wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: wykonawca musi wykazać zrealizowane co najmniej 2 zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebu-dowy, rozbudowy lub remonty instalacji wodno-kanalizacyjnych) 6)Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców podlegających wy-kluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami siwz wg reguły: spełnia-nie spełnia. 5. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) oferta wspólna, składana przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy konsorcjum powinna spełniać następujące wymagania: a)oświadczenia i dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie dotyczące określonych okoliczności w art. 22, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy, b)oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa i załączniki składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu całego konsorcjum, c)oświadczenia i dokumenty dotyczące spełnienia postawionych przez zamawiającego warunków składają ci partnerzy konsorcjum którzy zgodnie z umową konsorcjum za ich spełnienie odpowiadają np. doświad-czenie w wykonywaniu prac podobnych, dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnie-nia, wskazanie określonego obrotu, d)pełnomocnik występuje w toku postępowania z wszelkimi sprawami do zamawiającego, e)Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich partnerów. Uwaga: Okoliczności uzasadniające wykluczenie z mocy przepisów (art. 24 prawa zamówień publicznych) zachodzące choćby względem jednego współwykonawcy dyskwalifikuje całą grupę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór zał. nr 2 do SIWZ b)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - wzór zał. nr 3 do SIWZ c)aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (lub oświadczenie Wykonawcy złożone na załączonym druku (zał. nr 4), d)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - (lub oświadczenie Wykonawcy złożone na załączonym druku (zał. nr 4), e)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)dokumenty (uprawnienia), stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności in-stalacje sanitarne, g)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robo-tom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do siwz, potwierdzonych referen-cjami Zamawiających, (co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub re-monty instalacji wodno-kanalizacyjnych). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwier-dzające, że roboty te zostały wykonane należycie). 2. Wykonawca ma dostarczyć także: h)Wykaz Podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia), i) Kosztorys ofertowy szczegółowy wykonany na podstawie załączonego przedmiaru robót. Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć zestawienie materiałów i sprzętu oraz podać stawkę roboczogodziny, narzuty i zysk (zał. nr 6 do SIWZ ) j) parafowany projekt umowy - załącznik nr 7 Uwaga: -w przypadku gdy wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia konieczne jest udokumentowanie przez poszczególnych wykonawców okoliczności potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, -wykonawca nie później niż w terminie składania ofert może zastrzec, które informacje nie mo-gą zostać udostępniane, gdyż stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; brak zastrzeżeń oznaczać będzie, że wszelkie złożone przez wykonawcę informację są jawne i mogą być udostępniane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl (Zamówienia publiczne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -w Urzędzie Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, powiat łańcucki, tel. (0-17) 226 23 24, parter, pokój nr l, lub za zaliczeniem pocztowym po dokonaniu opłaty w wysokości 30 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarnej - sekretariat - pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.