Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-19
Bielsk Podlaski: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni komputerowej, drukarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania dla Zespołu Szkół w Augustowie w ramach realizacji projektu Wiejska szkoła=Nowoczesna szkoła- nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-948/13.
Numer ogłoszenia: 274406 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Augustowie , Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 731 10 97, faks 0-85 731 10 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsaug.manifo.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół w Augustowie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni komputerowej, drukarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania dla Zespołu Szkół w Augustowie w ramach realizacji projektu Wiejska szkoła=Nowoczesna szkoła- nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-948/13..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni komputerowej, drukarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania dla Zespołu Szkół w Augustowie w ramach realizacji projektu Wiejska szkoła = Nowoczesna szkoła - nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-948/13. 2.Zamówienie dokonywane będzie w podziale na części: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem oraz montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający parametry techniczne sprzętu objętego zamówieniem w części I oraz niezbędnego oprogramowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ . Szczegółowe wymagania do montażu tablicy interaktywnej: - Wszelkiego rodzaju przewody należy poprowadzić w listwach instalacyjnych. - Miejsce instalacji wskaże Zamawiający. - Po zakończeniu montażu i instalacji wykonawca przeprowadzi prezentację gotowości tablicy do pracy. - Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne okablowanie. Ponadto Wykonawca zapewni szkolenia z obsługi tablicy dla minimum 2 pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu końcowego. Szkolenie musi trwać co najmniej 2 godziny zegarowe i winno być przeprowadzone na zainstalowanym sprzęcie w szkole. II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę i montaż wyposażenia pracowni komputerowej 22 +1 stanowiskowa w sprzęt elektroniczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do instalacji, integracji, uruchomienia oraz szkolenia użytkowników w ramach ceny za dostawę. Szczegółowe wymagania: - Wszelkiego rodzaju przewody należy poprowadzić w listwach instalacyjnych. - Miejsce instalacji wskaże Zamawiający. - Po zakończeniu montażu i instalacji wykonawca przeprowadzi prezentację gotowości tablicy do pracy. - Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne okablowanie Ponadto Wykonawca zapewni szkolenia warsztatowe z obsługi pracowni komputerowej. Szkoleniem należy objąć co najmniej 2 pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu końcowego. Szkolenie musi trwać co najmniej 4 godziny zegarowe i winno być przeprowadzone na zainstalowanym sprzęcie w szkole. III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę kolorowej drukarki laserowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zawiera załącznik nr 3 do SIWZ Po zamontowaniu i uruchomieniu drukarki, wykonawca zapewni szkolenie instruktażowe z obsługi tej drukarki, wskazanym przez Zamawiającego min. 2 pracownikom. Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji na kserokopiarkę będącą przedmiotem zamówienia, obejmującej serwis gwarancyjny, który obejmuje: a) przeglądy gwarancyjne zgodnie z zaleceniami producenta, w tym wymianę części eksploatacyjnych, b) wszystkie wykryte podczas eksploatacji sprzętu i oprogramowania usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania. c) wymianę części eksploatacyjnych poza przeglądami gwarancyjnymi, Pozostałe warunki gwarancji jak opisane poniżej w pkt 10, powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania w okresie gwarancji -jeżeli tak stanowi gwarancja producencka. IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę programu (8 licencji) do tworzenia grafiki komputerowej, dopuszcza się licencję zbiorową na 8 stanowisk, która będzie wykorzystywana w edukacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV zawiera załącznik nr 4 do SIWZ V CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje program online wspierający naukę matematyki w czwartej i szóstej klasie szkoły podstawowej - (dwa pakiety szkolne do 30 czerwca 2015 ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 4.Miejscem dostaw dla każdej z części będzie siedziba Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski. 5.Jeżeli opis zawarty w załącznikach od nr 1 do nr 5 SIWZ nie stanowi inaczej podane parametry/wymagania należy traktować jako minimalne. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczne i jakościowe zaoferowanego sprzętu nie mogą być gorsze niż parametry wskazane przez Zamawiającego. Do oferty równoważnej należy dołączyć deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek udokumentowania spełniania niniejszych warunków. 6.Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia w każdej z części, musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Sprzęt komputerowy, wyposażenie (panel i jednostka centralna) pracowni językowej, tablica interaktywna, projektor muszą spełniać następujące wymagania: 1) posiadać deklaracje zgodności CE, 2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu 3) komputery przenośne muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim lub przetłumaczone z oryginału w innym języku, na język polski 7.W przypadku, gdy w urządzeniach komputerowych będących przedmiotem dostawy zainstalowano oprogramowanie, należy do każdego z tych urządzeń dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem oraz stosowny certyfikat/licencję. 8.Wykonawca ponosi odpowiedzialność, za jakość wykonanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów. 9.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony i zamontowany sprzęt będący przedmiotem zamówienia zgodnie z załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia. 10.Ogólne warunki gwarancji : 1) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji. 2) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania. 3) Czas reakcji serwisu (rozumiany jako obecność serwisu u Zamawiającego po zgłoszeniu): do 48 godzin od poniedziałku do piątku (liczony od czasu powiadomienia Wykonawcy), 4) Czas realizacji naprawy: do 10 dni roboczych (liczony od daty zgłoszenia do Wykonawcy). 5) W przypadku konieczności oddania sprzętu do serwisu lub gdy naprawa sprzętu jest dłuższa niż 10 dni robocze Dostawca jest zobowiązany wypożyczyć sprzęt zapasowy (o parametrach, co najmniej równorzędnych) umożliwiający pracę w czasie naprawy gwarancyjnej. Sprzęt zapasowy powinien być dostarczony następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie. 11.Wykonawca, może wykonywać niniejsze zamówienie przy udziale podwykonawców. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 12.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.00 - Projektory 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 30.12.14.00 - Powielacze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wg załącznika Nr 6 do SIWZ 2. Wykaz dokumentów jakie wykonawca winien przedłożyć, potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego: - dla wszystkich oferowanych urządzeń: 1) specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń komputerowych i multimedialnych 2) deklarację zgodności CE, 3) dokument potwierdzający, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, - ponadto dla komputera przenośnego: 1) deklaracje producenta sprzętu o zgodności oferowanego komputera z wymaganiami normy Energy Star 5.0. oraz wynik testu PassMark CPU Mark w postaci wydruku z programu potwierdzający spełnienie wymagań określonych w SIWZ dla procesora, 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale X pkt 2 ppkt 2 i pkt. 3 ppkt.1 SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale X pkt 1 ppkt 1SIWZ oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone w rozdziale X pkt 2 ppkt 1) SIWZ składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 4. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje. 5. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z art. 23 ustawy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron, lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec; 2) zmiany wynagrodzenia ryczałtowego brutto w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT, wyłącznie w wysokości wynikającej z tej zmiany 3) przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń objętych umową zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy. 4) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsaug.manifo.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej 95 oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- OBSŁUGA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK), ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BIELSKU PODLASKIM, PRZY UL. TOROWEJ 40 WRAZ Z TRANSPORTEM ODPADÓW DO MIEJSCA ZAGOSPODAROWANIA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY BIELSK PODLASKI
- SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. KRYNICZNEJ W BIELSKU PODLASKIM.
- Remont drogi powiatowej Nr 1599B - ul. Bielska w m. Brańsk
- USŁUGA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I WYDAWANIA POSIŁKÓW (PEŁEN OBIAD) DLA ŚWIADCZENIOBIORCÓW MOPS
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: Powielacze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.