Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Rakoniewice: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA TRZECH PRACOWNI AUDIOWIZUALNYCH W ZESPOLE SZKOLNO - GIMNAZJALNYM W RAKONIEWICACH
Numer ogłoszenia: 274409 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Gimnazjalny , Ul. Nowotomyska 1, 62-067 Rakoniewice, woj. wielkopolskie, tel. 061 444 10 37, fax. 061 444 10 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolarakoniewice.bior.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkolno - Gimnazjalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA TRZECH PRACOWNI AUDIOWIZUALNYCH W ZESPOLE SZKOLNO - GIMNAZJALNYM W RAKONIEWICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż niżej wymienionych komponentów - zgodnie z parametrami i warunkami przedstawionymi poniżej w załączniku nr 2 do SIWZ Opis Techniczny.1.Wyposażenie trzech pracowni audiowizualnych zakres przedsięwzięcia: dostawa trzech komputerów przenośnych, dostawa i montaż trzech projektorów i tablic interaktywnych, głośników..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: n.d.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności kopia dokumentu potwierdzająca posiadane uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności.b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania (lub w okresie istnienia firmy, jeśli istnieje krócej niż 5 lat) co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością nie mniejszej niż 30 000,00 zł, z podaniem wartości, daty oraz miejsca jej wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny); c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art. 22 i art. 24. ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga następujących dokumentów: a)podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udział w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), b)podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 4 do SIWZ), c) podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie o niezgłaszaniu roszczeń w przypadku unieważnienia postępowania (załącznik nr 5 do SIWZ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów, e) aktualne (wystawione w okresie 3 miesięcy poprzedzających termin składania ofert) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia społeczne (w uwierzytelnionej kopii lub oryginale) lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, f) wypełniony formularz ofertowy z załącznikami (załącznik nr 1 do SIWZ), g) pełnomocnictwa dla podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania wszystkich podmiotów w toku postępowania o udzielenie Zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Dodatkowo podmioty występujące wspólnie określą zakres prac, jakie wykona każdy z przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Ponadto każdy przedsiębiorca wchodzący w skład konsorcjum czy spółki cywilnej, zespołu musi złożyć osobno dokumenty i oświadczenia, o jakich mowa w niniejszym rozdziale (ust. 1 lit. b, d, e, m), h) wykaz wykonanego w ciągu ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania (lub w okresie istnienia firmy, jeśli istnieje krócej niż 5 lat) co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością nie mniejszej niż 30 000,00 zł, z podaniem daty oraz miejsca jej wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny), i) listę podwykonawców / dostawców z określeniem ich kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia, j) harmonogram prac i płatności za dostawę i montaż wykonywane przez Wykonawcę oraz przez poszczególnych podwykonawców ze wskazaniem na termin rozpoczęcia prac przez poszczególnych podwykonawców oraz termin zakończenia. Podwykonawcy Wykonawcy nie będą zawierać umów z dalszymi podwykonawcami, k) oświadczenie, że Wykonawca zgadza się na zatwierdzenie przez Zamawiającego listy podwykonawców montujących i dostawców, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, l) kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 25.000 zł, m) oświadczenie, iż Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace zgodnie z ofertą załącznik nr 2 do SIWZ licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji( m.in. tablica interaktywna - 5 lat, komputer przenośny - 3 lata). 2. Wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby wskazane w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolarakoniewice.bior.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno-Gimnazjalny ul. Nowotomyska 1 62-067 Rakoniewice sekretariat.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: n.d..
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: n.d..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkolno-Gimnazjalny ul. Nowotomyska 1 62-067 Rakoniewice sekretariat nr 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n.d..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Sprzedaż i dostawa komputerów oraz urządzenia mobilnego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawa laptopów poleasingowych
- "Eliminacja zdiagnozowanych dostępnościowych barier technicznych w szkołach"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.