eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Termomodernizacja Publicznego Przedszkola w Pilchowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-15

Pilchowice: Termomodernizacja Publicznego Przedszkola w Pilchowicach
Numer ogłoszenia: 274454 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244198 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 235 65 21, faks 32 235 69 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Publicznego Przedszkola w Pilchowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Publicznego Przedszkola w Pilchowicach. W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót związanych z termomodernizacją Publicznego Przedszkola w Pilchowicach opisanych w dokumentacji przetargowej wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac łącznie z próbami, badaniami i sprawdzeniami wynikającymi z przepisów, wniosków Nadzoru Inwestorskiego bądź też Zamawiającego. W zakresie prowadzonych Prac Wykonawca opracuje wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. Zamawiający przewiduje realizację zadania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. Wykonawca dostarczy na pisemna prośbę Zamawiającego wszelkie niezbędne dane do wniosków i rozliczeń finansowych koniecznych z tytułu dodatkowego zewnętrznego współfinansowania inwestycji. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie oświatowym w związku z czym Wykonawca zachowa wzmożoną kontrolę bezpieczeństwa wykonywanych robót oraz dostosuje harmonogram robót do pracy obiektu. W zakres prac wchodzić będą m. in. Prace przygotowawcze Wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana przeszkleń zewnętrznych Skucie zmurszałych tynków na części elewacji Skucie istniejącego cokołu z płytek ceglanych Termomodernizacja ścian zewnętrznych i fundamentowych oraz innych przegród budowlanych Docieplenie stropodachu Montaż instalacji odgromowej (wg. cz. elektrycznej) Montaż lamp oświetleniowych (wg. cz. elektrycznej) Demontaż istniejących i montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych Demontaż istniejących i montaż nowych parapetów zewnętrznych Wykonanie robót budowlanych związanych z lokalizacją nowej kotłowni gazowej i montażem nowego komina zewnętrznego (wg. cz. instalacyjnej) Wykonanie oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego (wg. cz. elektrycznej) Montaż nowych prefabrykowanych czap betonowych z kapinosami: pod czapą należy wykonać izolację z masy bitumicznej, czapy pokryć dwukrotnie preparatem hydrofobizującym przeznaczonym do betonu, uszczelnić wszystkie połączenia na linii komin - pokrycie dachowe po-przez wstrzyknięcie piany poliuretanowej, zastosowanie taśm dekarskich oraz wykonania koniecznych obróbek blacharskich z blachy Remont dachu i kominów w systemie termopiana izolacja termiczna i przeciwwodna, natrysk na całą powierzchnię dachu z ciągłym połączeniem natrysku na kominach i ścianach attykowych (przed wykonaniem izolacji należy skonsultować się z wybranym producentem oraz ściśle stosować się do jego zaleceń i technologii wykonania). W zakresie systemu termopiana przewiduje się wykonanie dodatkowej warstwy ochronnej na wykonanej izolacji. Wykonanie obróbek blacharskich na dachu i ścianach attykowych Zakup i montaż urządzeń technologicznych źródła ciepła wraz z wyposażeniem i automatyką W zakresie zagospodarowania terenu przy budynku: Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt chodnikowych wokół budynku w pasie o szerokości 2m Izolacja ścian fundamentowych Zasypanie wykopów, ułożenie nawierzchni ze zdemontowanych płyt chodnikowych, z odpowiednim spadkiem od budynku (przyjęto do wymiany 80% płyt), odtworzenie korytkowych elementów betonowych odprowadzających wodę od budynku (podbudowa płyt chodnikowych jak dla nawierzchni pieszej) Wykonanie nowych korytkowych elementów betonowych odprowadzających wodę od budynku - w miejscach wylotów zewnętrznych rur spustowych (na długości ok. 2m) Renowacja istniejących ceglanych murków zewnętrznych (oczyszczenie powierzchni, zabezpieczenie powierzchni przed zanieczyszczeniami organicznymi - glonami, uzupełnienie spoinowania) Montaż zewnętrznej ławeczki przy wejściu (wykonana na wzór istniejącej, mocowana do murka przy wejściu) Pozostałe roboty ogólnobudowlane: Adaptacja pomieszczenia magazynu urządzeń terenowych na cele kotłowni gazowej (wg.cz. instalacje sanitarne) Montaż oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego Roboty towarzyszące: Wszelkie inne roboty pośrednio bądź bezpośrednio wynikające z prowadzonych prac termomodernizacyjnych wpływające na osiągnięcie celu prowadzonych prac budowlanych oraz prace towarzyszące. Wszelkiego rodzaju roboty rozbiórkowe konieczne dla realizacji zadania Wszelkiego typu roboty odtworzeniowe konieczne dla realizacji zadania. Należy uwzględnić całkowite malowanie pomieszczeń oraz kafelkowanie łazienek wraz z wymianą armatury. Przekładki instalacji i kolidujących sieci Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Pierwszy etap robót związany z dociepleniem dachu należy wykonać do 31.10.2015r. 4. Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.22.38.21 - Elementy gotowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.23.26.50 - 45.23.26.50 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROBIREX Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Roman Biernacki, ul. Wigilijna 28, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 953988,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 829042,35

  • Oferta z najniższą ceną: 829042,35 / Oferta z najwyższą ceną: 1401345,72

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.