Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-18
Pruszków: świadczenie usług konsultingowych związanych z realizacją przez Zamawiającego projektów:
I projekt - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz Kogeneracja w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego
funkcjonowania
II projekt - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie
efektywności jego funkcjonowania
III projekt - Kompleksowa informatyzacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 27446 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 77 09 308, faks 22 77 09 308.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług konsultingowych związanych z realizacją przez Zamawiającego projektów: I projekt - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz Kogeneracja w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania II projekt - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania III projekt - Kompleksowa informatyzacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług konsultingowych związanych z realizacją przez Zamawiającego projektów: I projekt - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz Kogeneracja w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania współfinansowany ze środków europejskich w ramach Działania 4.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz budżetu samorządu województwa mazowieckiego; II projekt - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania - współfinansowany ze środków europejskich w ramach Działania 4.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz budżetu samorządu województwa mazowieckiego; III projekt - Kompleksowa informatyzacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie - współfinansowany ze środków europejskich w ramach Działania 2.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz budżetu samorządu województwa mazowieckiego polegających na między innymi: I.. w zakresie usług dotyczący współfinansowania ze środków budżetu samorządu województwa mazowieckiego:: 1) Przygotowanie i aktualizacja harmonogramu realizacji przedsięwzięcia; 2) Przygotowanie i aktualizacja montażu finansowego przedsięwzięcia, 3) Przygotowanie i aktualizacja zakresu rzeczowego przedsięwzięcia objętego wsparciem w kolejnych latach realizacji projektu; 4) Przygotowanie na podstawie danych, informacji i dokumentów uzyskanych od zamawiającego wniosków o wypłatę dofinansowania ze środków samorządu województwa mazowieckiego - rozliczeń częściowych; 5) Przygotowanie na podstawie danych, informacji i dokumentów uzyskanych od Zamawiającego rozliczeń rocznych i innych dokumentów sprawozdawczych wskazanych w umowach dotacyjnych ; 6) Wsparcie Zamawiającego w przygotowaniu załączników do wniosku o wypłatę dofinansowania - rozliczeń częściowych; 7) Wsparcie Zamawiającego w przygotowaniu załączników rozliczeń rocznych i innych dokumentów sprawozdawczych wskazanych w umowach dotacyjnych. 8) Dokonanie niezbędnych modyfikacji ww. dokumentów wskazanych pkt. 1-5 w zależności od potrzeb lub uwag zgłaszanych przez Zamawiającego lub Instytucję dotującą w terminie wskazanym przez Instytucję dotującą lub Zamawiającego; II. w zakresie usług w dotyczący współfinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (dalej RPO WM) obejmuje w odniesieniu do każdego z projektów: 1) Wsparcie Zamawiającego w zakresie wnioskowania do Instytucji Wdrażającej o aktualizacje dokumentów stanowiących załączniki do umowy o dofinansowanie projektu, w tym: harmonogramu wydatków, harmonogramu rzeczowo-finansowego, wniosku o dofinansowanie, w tym także w zakresie wnioskowania o możliwość dokonania ewentualnych przesunięć w trakcie realizacji projektu - przygotowanie na rzecz Zamawiającego jako Beneficjenta ww. dokumentów w oparciu o przekazywane na bieżąco przez Zamawiającego informacje, dotyczące realizacji rzeczowo-finansowej projektu; 2) Przygotowywanie stosownej dokumentacji sprawozdawczej, zgodnie z obowiązkami wynikającymi z umowy o dofinansowanie lub na prośbę Instytucji Wdrażającej - na podstawie danych i informacji uzyskanych od Zamawiającego; 3) W zakresie dokumentacji sprawozdawczej, także sporządzanie na rzecz Beneficjenta wniosków o płatność - rozliczających zaliczki w oparciu o przekazywane dokumenty towarzyszące, niezbędne do sporządzenia ww. wniosków (faktur VAT, protokołów odbioru, dokumentów potwierdzających dokonanie płatności itp.); 4) W zakresie dokumentacji sprawozdawczej, także sporządzanie na rzecz Beneficjenta wniosków o płatność - refundacyjnych w oparciu o przekazywane dokumenty towarzyszące, niezbędne do sporządzenia ww. wniosków (faktur VAT, protokołów odbioru, dokumentów potwierdzających dokonanie płatności itp.); 5) Sporządzanie na rzecz Beneficjenta wniosków o zaliczki; 6) Wsparcie Zamawiającego w sporządzaniu dokumentacji towarzyszącej do wniosków o płatność; 7) Bieżące doradztwo w zakresie stworzenia i stosowania niezbędnych procedur, w celu zapewnienia przestrzegania zasad kwalifikowalności wydatków w ramach RPO WM; 8) Wsparcie w zakresie właściwego prowadzenia dokumentacji projektów; 9) Wsparcie w zakresie właściwego zarządzania finansowego projektami 10) Wsparcie w zakresie właściwej realizacji działań zakresie obszarze informacji i promocji; 11) Obsługa w obszarze przygotowania do procesu kontroli projektu przez instytucje systemu wdrażania i inne uprawnione organy oraz asysta w trakcie prowadzenia czynności kontrolnych oraz w trakcie wizyt monitorujących; 12) Dokonanie niezbędnych modyfikacji ww. dokumentów wskazanych w punktach 1-5 w zależności od potrzeb lub uwag zgłaszanych przez Zamawiającego lub Instytucję Wdrażającą w terminie wskazanym przez Instytucję Wdrażającą lub Zamawiającego. III. w zakresie innych czynności: 1) bieżącą współprace z podmiotami dotującymi projekty; 2) udział w naradach koordynacyjnych, jeśli okaże się to być konieczne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- świadczenie usług konsultingowych związanych z realizacją przez Zamawiającego projektów: I projekt - Wdrożenie rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii oraz Kogeneracja w Szpitalu Kolejowym w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania II projekt - Termomodernizacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie metodą na zwiększenie efektywności jego funkcjonowania III projekt - Kompleksowa informatyzacja Szpitala Kolejowego w Pruszkowie zamówienia uzupełniające do 20 % zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 4.1.1 spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 5.1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postępowaniu będące elementem wzoru formularza ofertowego. Ocena spełniania na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał minimum 4 inwestycje realizowane ze środków zewnętrznych w tym ze środków europejskich i samorządowych. Należy przedstawić minimum 1 projekt dotyczący robót budowlanych i 1 projekt dotyczący informatyzacji, projekty o wartości całkowitej min. 3 mln zł. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do każdej usługi wskazanej w wykazie należy przedstawić dokument potwierdzający, że ta usługa została wykonana należycie. - Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej 1 osobą koordynującą wykonanie usługi konsultingowej i posiadającą doświadczenie w prowadzeniu projektów współfinansowanych ze środków unijnych i samorządowych. Należy złożyć wykaz osób przewidzianych w realizacji zamówienia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postępowaniu będące elementem wzoru formularza ofertowego. Ocena spełniania na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczący spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej spełniają warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postępowaniu będące elementem wzoru formularza ofertowego Ocena spełniania na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, c) parafowany wzór umowy załącznik nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość anektowania czasu obowiązywania umowy w przypadku przedłużenia finansowania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1, pokój zamówien publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1, pokój zamówien publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- "Usługa polegająca na przyjęciu i zagospodarowaniu ścieków."
- Dostawa materiałów szewnych i hemostatycznych
- Bud. dośw. przejść dla pieszych oraz opr. dok. proj. i wyk. aktywnego ozn. drogowego i dośw. przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów w ramach zad. "Bud. sygn. św. i dośw. przejść dla pieszych"
- Dostawa dwóch karetek dla mieszkańców Pruszkowa i okolic
- 1-krotne pozimowe zamiatanie ulic miejskich
- Usługi weterynaryjne w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi z terenu Miasta Pruszkowa.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie nowych usług dla MŚP - Uniejowskie Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
- Świadczenie usług doradczych, consultingowych w zakresie projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej objętych ochroną konserwatorską".
- Organizacja konkursu i wsparcie internacjonalizacji dolnośląskich przedsiębiorstw w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
więcej: Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.