Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-05
Kielce: DOSTAWA ZESTAWU WYSTAWOWEGO ORAZ WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE WYDRUKU I DOSTARCZENIE DO MUP KIELCE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH - ULOTKI, FOLDERY.
Numer ogłoszenia: 274493 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Kielcach , ul. Karola Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 340 60 71, 340 60 44, faks 0-41 340 60 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mup.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWU WYSTAWOWEGO ORAZ WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE WYDRUKU I DOSTARCZENIE DO MUP KIELCE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH - ULOTKI, FOLDERY..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ulotki 1 rodzaj - 2 500 szt., folder informacyjny - 500 szt., ścianka pop-up - łukowa, samonośna - 1 szt.; roll-up - 1 szt., trybunka wystawiennicza / lada wystawiennicza - 1 szt.; stojak na broszury rozkładany - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego w zakresie wydruku ulotek i folderów.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.30.00-3, 79.80.00.00-2, 39.29.41.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do ofert dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana zaoferowanego produktu o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku produktu oferowanego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mup.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, pok. 99..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Miejskiego Urządu Pracy: ul. Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, pok. 69..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw wystawienniczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścianka pop-up - łukowa, samonośna - 1 szt., roll-up - 1 szt., trybunka wystawiennicza / lada wystawiennicza - 1 szt., stojak na broszury rozkładany - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wydruku materiałów promocyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE WYDRUKU I DOSTARCZENIE DO MUP KIELCE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH - ULOTKI 1 rodzaj - 2 500 szt., FOLDERY - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Zakup biletów lotniczych na trasie Polska - Islandia Reykjavik oraz Islandia Reykjavik - Polska" - powt.
- Dostawa materiałów dla uczestników warsztatów realizowanych w ramach projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych ADP.2301.40.2024
- Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu klasy ERP z usługami serwisu oraz dostawa i instalacja serwera oraz dostawa ekranów multimedialnych wraz z systemem obsługującym
- Wymiana kabin natryskowych i brodzików
- Dostawa mebli do siedzenia dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB"
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.51.2024
- Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części
- Usługa drukowania publikacji Pinchas Gutter, "Soczewka wspomnień",
- " Dostawa bluz na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie."
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych wraz z oznakowaniem na potrzeby kampanii Europejskiego Tygodnia Mobilności 2024.
więcej: Zestawy wystawowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.