eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz BiskupiModernizacja budynku użyteczności publicznej w Kazimierzu Biskupim polegająca na montażu windy dla osób niepełnosprawnych oraz wentylacji mechanicznej z klimatyzacją



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Kazimierz Biskupi: Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Kazimierzu Biskupim polegająca na montażu windy dla osób niepełnosprawnych oraz wentylacji mechanicznej z klimatyzacją
Numer ogłoszenia: 274530 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Kazimierzu Biskupim , plac Wolności 2, 62-530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 241 14 02, faks 0-63 241 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierz-biskupi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Kazimierzu Biskupim polegająca na montażu windy dla osób niepełnosprawnych oraz wentylacji mechanicznej z klimatyzacją.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia: - wykonanie robót remontowych pomieszczeń budynku wraz z montażem windy wewnętrznej o wym. 1,40 x 1,60 dla niepełnosprawnych, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, - wykonanie robót elektrycznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.3. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, rozpoczęli i zakończyli realizację co najmniej trzech obót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz jednej roboty polegającej na wykonaniu windy, w tym jedną robotę o porównywalnej wartości do złożonej oferty w zakresie wentylacji i klimatyzacji freonowej, potwierdzonych dokumentami, że robota ta została wykonana należycie 1.4. dokonają obowiązkowej wizji lokalnej na obiektach objętych przedmiotem zamówienia, potwierdzonej protokółem przeprowadzenia wizji lokalnej (potwierdzonym ze strony zamawiającego przez osobę upoważnioną) 1.5. dysponują kierownikiem budowy i robót posiadającym niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: a) kierownik budowy w branży budowlanej posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) kierownicy robót w branży sanitarnej i elektrycznej posiadający uprawnienia: - w branży sanitarnej - uprawnienia budowlane w specjalnościach instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, - w branży elektrycznej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wydania zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.3. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów 1.4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kserokopię wymaganych uprawnień dla osób kierujących robotami wraz z zaświadczeniem stwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wykazał osobę, którą będzie dysponował - załącznik nr 3. 1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik nr 4. 1.6. Protokół przeprowadzenia wizji lokalnej na obiekcie potwierdzony ze strony zamawiającego przez osobę upoważnioną - załącznik nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierz-biskupi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury w Kazimierzu Biskupim ul. Plac Wolności 2 , 62 - 530 Kazimierz Biskupi.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 09:30, miejsce: pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.09.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.